Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en merkelig dag.

 

Var i byen i dag ( stavanger) og i løpet av 20 min så jeg 2 trekkspillere på gaten, 4-5 tiggere, 1 narkoman som hoppet rundt helt svart rundt øyene ( amfetamin?), og en narkoman som lå i et bed virket helt død men beveget seg litt når noen prøvde å snakke til ham. Endte med at de ringte ( sikkert til politiet.)

Så også to personer som solgte asfalt, mannen så forholdsvis greit normal ut men dama så ut til å ha vært gjennom noe skikkelig kraftig, og fått syre i ansiktet.

 

Var også en HELT FUCKINGS ETASJE I PARKERINGSHUSET !!! FORBEHOLDT KVINNER!! jaja, likestilling gjelder bare så lenge det er til fordel for det svake kjønn.

 

Trist å se at stavanger har utviklet seg til en slik plass de siste årene.

Lenke til kommentar

Var også en HELT FUCKINGS ETASJE I PARKERINGSHUSET !!! FORBEHOLDT KVINNER!! jaja, likestilling gjelder bare så lenge det er til fordel for det svake kjønn.

 

Trist å se at stavanger har utviklet seg til en slik plass de siste årene.

Dette er en god idé. Da slipper de å krasje i bilen min. Kan bulke hverandre.

 

Jeg kan forresten garantere deg at plassene er større der.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Var også en HELT FUCKINGS ETASJE I PARKERINGSHUSET !!! FORBEHOLDT KVINNER!! jaja, likestilling gjelder bare så lenge det er til fordel for det svake kjønn.

 

Greit å ha alle de som ikke klarer å parkere/kjøre ut fra en parkeringsplass uten å dulte borti noen eller bruke 5 minutter på å gjøre det på samme sted, er det ikke?

Lenke til kommentar

Kåtskap er da ikke noe annet enn positivt?

Positivitet = kåtskap. Det går jo oppover med begge deler.

Sigh.. Vi kan jo aldri gå nye veier :( :(

Jeg er villig til å gå nye veier, men da må du slutte å være så søt.

 

(så du hva jeg gjorde der? Hø hø hø, dette må gi meg skikkelige poeng i boka, altså! Hø hø hø!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...