Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva skjer? Må vel legge meg snart :)

Har sett noen episoder av Gundam 00..kongebra. Gigantroboter som kan fly OG har lasere i øynene.

Og før noen sier det: Transformers er bare en amerikanisert etterligning, gundam har eksistert i japan siden 1979 og er fortsatt aktuell med ny serie ifjor. Disse robotene er bare "mobile suits", det er mennesker som sitter inni og styrer dem.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg hadde masse rare drømmer inatt.. Husker ingen av de, men jeg husker da jeg kom ned på badet og kikka meg selv i speilit så tenkte jeg... Hva faen er galt med meg? :p

@PepsiCo, den Equilizarsairslir t skjort, den har en kompis av meg, er noe drit å vaske sier hen, litt tøft når han går med den på fest da, han får mye oppmerksomhet, jeg går med t skjorte der det står "I was told there would be hotter chicks here" drar ikke så mye damer den altså :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
@PepsiCo, den Equilizarsairslir t skjort, den har en kompis av meg, er noe drit å vaske sier hen, litt tøft når han går med den på fest da, han får mye oppmerksomhet, jeg går med t skjorte der det står "I was told there would be hotter chicks here" drar ikke så mye damer den altså :p

Niice. Jeg liker oppmerksomhet :wee:

Morn alle sammen :)

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO(A)RN!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...