b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Gah...jeg hadde den fantastiske psycho drømmen og så blir jeg vekket av nattevakta Jeg ville jo vite fortsettelsen jo!! =( Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ikke litt stress å gå med et batteri på t-skjorta si? PepsiCo, din avatar kunne ha trengt ei overhaling. Er mye whitespots på den :\ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Stress det ja, men fun^^ Trenger en saftig overhaling ja, trodde det skulle gå greit, men png-8 liker å legge på enda mer hvitt ;\ og jeg har hverken photoshop eller gimp tilgjengelig for tida, så da får den bare ha det så godt =( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hva skjer? Må vel legge meg snart Har sett noen episoder av Gundam 00..kongebra. Gigantroboter som kan fly OG har lasere i øynene. Og før noen sier det: Transformers er bare en amerikanisert etterligning, gundam har eksistert i japan siden 1979 og er fortsatt aktuell med ny serie ifjor. Disse robotene er bare "mobile suits", det er mennesker som sitter inni og styrer dem. Endret 7. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Auda, dette blir jo bare bedre og bedre Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg hadde masse rare drømmer inatt.. Husker ingen av de, men jeg husker da jeg kom ned på badet og kikka meg selv i speilit så tenkte jeg... Hva faen er galt med meg? @PepsiCo, den Equilizarsairslir t skjort, den har en kompis av meg, er noe drit å vaske sier hen, litt tøft når han går med den på fest da, han får mye oppmerksomhet, jeg går med t skjorte der det står "I was told there would be hotter chicks here" drar ikke så mye damer den altså Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 @PepsiCo, den Equilizarsairslir t skjort, den har en kompis av meg, er noe drit å vaske sier hen, litt tøft når han går med den på fest da, han får mye oppmerksomhet, jeg går med t skjorte der det står "I was told there would be hotter chicks here" drar ikke så mye damer den altså Niice. Jeg liker oppmerksomhet Morn alle sammen MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO(A)RN! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Morn slasken Hvordan er været på Rjukan i dag da? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg trenger en crosser! Fiksa mopeden igår, en kliss orginal MTX, er jo nesten det samme som en 250 YZ da Endret 7. mars 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Morn slasken Hvordan er været på Rjukan i dag da? http://www.yr.no/sted/Norge/Telemark/Tinn/...e_for_time.html Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Kan det ikke bare bli sol nå!! vil ha sommer nå Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 http://www.yr.no/sted/Norge/Telemark/Tinn/...e_for_time.html No acsess Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 http://www.yr.no/sted/Norge/Telemark/Tinn/...e_for_time.html No acsess Hah, aggressiv brannmur? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Morn slasken Hvordan er været på Rjukan i dag da? Det er ikke sol i allefall... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hah, aggressiv brannmur? sperret brukerkonto nesten uten rettigheter Det er ikke sol i allefall...Ikke her heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg