Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Tror jeg skal gjøre det til en tradisjon eller noe å bake hver lørdag. Sist var det tiramisù og lørdagen før der, var det chocolate chip cookies. Så får det vel bli slutty brownies denne lørdagen da. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Utmerket eksempel på hvorfor jeg har festet total mistillit til menneskeheten. Er du så mye bedre enn alle andre, da? Endret 20. mars 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Er du så mye bedre, da? Har jeg gjort noe forsøk på å fremheve meg selv som bedre? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har jeg gjort noe forsøk på å fremheve meg selv som bedre? Nei, det har jeg ikke antydet heller. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Så får det vel bli slutty brownies denne lørdagen da. ^^ Say what? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nei, det har jeg ikke antydet heller. I så fall har vi vidt forskjellige definisjoner på hva en antydning er. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Absolutt alle bøker av Hugo er ganske deprimerende, men gode læll ^^ Jeg synes gjerne de deprimerende historiene er de beste. Det er noe imponerende i de å kunne engasjere en leser i en fiksjonell historie til den grad at det fremprovoserer så sterke følelser. Har tenkt å lese Ringeren i Notre Dame og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 I så fall har vi vidt forskjellige definisjoner på hva en antydning er. Ja, så sannelig. Jeg stlite deg et spørsmål, og det var ingenting mer som lå bak det. At du velger å tolke det som en antydning får du bare gjøre. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, så sannelig. Jeg stlite deg et spørsmål, og det var ingenting mer som lå bak det. At du velger å tolke det som en antydning får du bare gjøre. Haha, vil du diskutere? 2 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har tenkt å lese Ringeren i Notre Dame og. Også fantastisk Og ja, deprimerende er absolutt ikke en ulempe når det kommer til bøker. Update om gærne dame jeg bor med: De siste dagene har hun brukt mye tid på å skremme vettet av oss andre ved å tale i tunger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Haha, vil du diskutere? Har ikke noe behov for det, nei. Vi har jo begge våres oppfatninger så det er i grunn ikke noe mer å diskutere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Så får det vel bli slutty brownies denne lørdagen da. ^^ Say what? Indeed. Anbefaler deg å bruke pengene på noe annet, Smurfemann. Med mindre du har smakt det før og liker det. For det er ganske ille, og du tror hele tiden at neste bit er den som dreper deg. Og det er heller ikke lite sannsynlig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nå krever det også både penger og tid for å reise da. Vil du likevel si at det blir billigere? Den totale summen penger kan muligens bli lik eller større, men i tillegg til at du kan gasse deg med billig mat og drikke og leke storkar så får du også oppleve en annen by og andre mennesker, noe jeg vil tro er litt mer stas enn å ta banen til sentrum for å henge på en trang, bråkete pub med nordmenn som helst bare vil snakke med de folkene de kom dit sammen med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Tre jenter i tråden, og allerede begynner stemningen å bli amper. Og folk lurer på hvorfor det ikke er jenter her. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Greit å ta Paradise-snakket her, eller må jeg til PH-tråden? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvor har det blitt av bundy, egentlig? Tittentei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Vennligst hold det hjernedøde programmet unna her. Tittentei. Why the name-change, lille venn? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvor har det blitt av bundy, egentlig? Tittentei. Jeg trenger en liten alvorsprat med deg. Lurer på om du klarer å skaffe noe. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Tre jenter i tråden, og allerede begynner stemningen å bli amper. Og folk lurer på hvorfor det ikke er jenter her. Hei, jeg har da ikke vært med på noe amperhetskaping! Sprer da bare positivitet og sånn faenskap jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg