Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kanskje de har høye lån til biler, hus, forbrukslån tatt for å dra på ferier osv. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Selvfølgelig er det problemet, at man bruker mer jo mer man tjener. Det jeg ikke er i stand til å forstå er hvordan man klarer å bruke det opp så sabla fort hele tiden. Konsekvent. Måned på måned. Jeg vil tippe det er fordi han bruker penger på ting han har lyst på. 2 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Og at han har lyst på ting, ikke minst. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har en kompis som til tross for en årslønn på 400k, klarer å bruke opp alle pengene sine 2 uker inn i måneden. I et så dyrt land som Norge er det fort gjort å bruke opp veldig mye penger på kort tid hvis man ikke tenker over hvert kjøp. Spesielt hvis man skal ut på byen for å drikke og ha det gøy flere ganger i måneden så går tusenlappene fort. Personlig foretrekker jeg å leve minst mulig i Norge og heller dra utenlands for å ha det gøy. Da får man langt mer for pengene og ting som mat og drikke er så billig at det ikke er noen vits å tenke budsjett. Lenke til kommentar
sprettass Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Liker å snoke i forumkafeen.. Hei, forresten. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 masse tekst Leser du Les Misérables??? :D Du er min nye favorittbruker! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Alt strevet... Forgjeves... Men jeg gir ikke opp! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nei, vent.. du har jo Tangled-avatar.. Ååååe, jeg blir dradd litt i to her! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du er min nye favorittbruker! Hva er jeg da? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du har et kult kattedyr som bilde, så du er ganske grei du og. Men det når ikke helt opp til Tangled eller Les Mis dessverre!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 I et så dyrt land som Norge er det fort gjort å bruke opp veldig mye penger på kort tid hvis man ikke tenker over hvert kjøp. Spesielt hvis man skal ut på byen for å drikke og ha det gøy flere ganger i måneden så går tusenlappene fort. Personlig foretrekker jeg å leve minst mulig i Norge og heller dra utenlands for å ha det gøy. Da får man langt mer for pengene og ting som mat og drikke er så billig at det ikke er noen vits å tenke budsjett. Nå krever det også både penger og tid for å reise da. Vil du likevel si at det blir billigere? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Du har et kult kattedyr som bilde, så du er ganske grei du og. Men det når ikke helt opp til Tangled eller Les Mis dessverre!! Du er suuuuupersnill og awesome Men må nesten loppe i hoppekassa, skal opp sykt tidlig. Nattaaaaa Endret 20. mars 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du har et kult kattedyr som bilde, så du er ganske grei du og. Men det når ikke helt opp til Tangled eller Les Mis dessverre!! Hva med meg da? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Leser du Les Misérables??? :D Du er min nye favorittbruker! Ja, jeg har gått inn for å lese flest mulig av klassikerne. Snart halvveis gjennom Les Miserables, men jeg leser en fullstendig oversettelse så det er fortsatt en stund til jeg er ferdig. Så langt er historien fengende og til tider deprimerende, men Hugo tar litt av på digresjonene sine. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hva med meg da? Jeg får fortsatt hodepine av bildet ditt. Men du er nuskat læll. Ja, jeg har gått inn for å lese flest mulig av klassikerne. Snart halvveis gjennom Les Miserables, men jeg leser en fullstendig oversettelse så det er fortsatt en stund til jeg er ferdig. Så langt er historien fengende og til tider deprimerende, men Hugo tar litt av på digresjonene sine. Absolutt alle bøker av Hugo er ganske deprimerende, men gode læll ^^ Lenke til kommentar
Romis Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 http://www.youtube.com/watch?v=2iIDDF0LvKw&feature=share Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 * Utmerket eksempel på hvorfor jeg har festet total mistillit til menneskeheten. 1 Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Rekk opp hånda de som ønsker Tora Berger som forsidepike i FHM.... da hadde jeg kjøpt opp hele opplaget og runket meg til døde... men dør som en lykkelig mann da !! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvem? *video* Du burde finne deg en bedre hobby. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg