Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig er det problemet, at man bruker mer jo mer man tjener. Det jeg ikke er i stand til å forstå er hvordan man klarer å bruke det opp så sabla fort hele tiden. Konsekvent. Måned på måned.

Jeg vil tippe det er fordi han bruker penger på ting han har lyst på.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har en kompis som til tross for en årslønn på 400k, klarer å bruke opp alle pengene sine 2 uker inn i måneden.

I et så dyrt land som Norge er det fort gjort å bruke opp veldig mye penger på kort tid hvis man ikke tenker over hvert kjøp. Spesielt hvis man skal ut på byen for å drikke og ha det gøy flere ganger i måneden så går tusenlappene fort. Personlig foretrekker jeg å leve minst mulig i Norge og heller dra utenlands for å ha det gøy. Da får man langt mer for pengene og ting som mat og drikke er så billig at det ikke er noen vits å tenke budsjett.

Lenke til kommentar

I et så dyrt land som Norge er det fort gjort å bruke opp veldig mye penger på kort tid hvis man ikke tenker over hvert kjøp. Spesielt hvis man skal ut på byen for å drikke og ha det gøy flere ganger i måneden så går tusenlappene fort. Personlig foretrekker jeg å leve minst mulig i Norge og heller dra utenlands for å ha det gøy. Da får man langt mer for pengene og ting som mat og drikke er så billig at det ikke er noen vits å tenke budsjett.

Nå krever det også både penger og tid for å reise da. Vil du likevel si at det blir billigere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Du har et kult kattedyr som bilde, så du er ganske grei du og. Men det når ikke helt opp til Tangled eller Les Mis dessverre!!

Du er suuuuupersnill og awesome :love:

Men må nesten loppe i hoppekassa, skal opp sykt tidlig.

Nattaaaaa :)

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Leser du Les Misérables??? :D :D

Du er min nye favorittbruker!

Ja, jeg har gått inn for å lese flest mulig av klassikerne. Snart halvveis gjennom Les Miserables, men jeg leser en fullstendig oversettelse så det er fortsatt en stund til jeg er ferdig. Så langt er historien fengende og til tider deprimerende, men Hugo tar litt av på digresjonene sine.

Lenke til kommentar

Hva med meg da? :huh:

Jeg får fortsatt hodepine av bildet ditt. Men du er nuskat læll.

Ja, jeg har gått inn for å lese flest mulig av klassikerne. Snart halvveis gjennom Les Miserables, men jeg leser en fullstendig oversettelse så det er fortsatt en stund til jeg er ferdig. Så langt er historien fengende og til tider deprimerende, men Hugo tar litt av på digresjonene sine.

Absolutt alle bøker av Hugo er ganske deprimerende, men gode læll ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...