felicity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvor har det blitt av bundy, egentlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Han ble sikkert bannet igår. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg driter virkelig i hva folk har på beina. For det meste. Når driter du ikke du hva de har på beina? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Man skal ikke gå rundt og bæsje i skoene til andre, HedvigR. 2 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bundy Sulfuric 15. mars 2012, 05:12 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Han har vel opprettet en annen bruker og surfer skjult eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg óg. Sandaler med sokker er særdeles behagelig, men nå for tiden bruker jeg nesten bare sånne tåsko-greier. Må bare spørre, ble plutselig litt usikker. Skrives det «óg» eller «òg»? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Når driter du ikke du hva de har på beina? Jeg blir litt betenkt hvis mannfolka går rundt i stiletthæler eller andre damesko. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Må bare spørre, ble plutselig litt usikker. Skrives det «óg» eller «òg»? Korrekt skrivemåte er «òg». Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du har vel tilfeldigvis ikke litt sunnmørsk blod i kroppen? Den pengeholdningen der har jeg mer eller mindre fått inn via morsmelka, og jeg opplever det samme som deg. Jeg tjener nok med penger, og det jeg ikke bruker havner på sparekonto. Jeg lider ingen nød, per nå. Skulle jeg få sparken fra jobb, har jeg nok kapital til å leve i leiligheten min i to år til uten arbeid. Greit nok som 25-åring. Jeg tviler på at det er noe vestlending i meg i det hele tatt. Er en blanding av østnorske innlandsbønder og industriarbeidere fra Oslo, med en dråpe tysker. Det er bare sunn fornuft å operere med en økonomisk buffer så lenge man har muligheten. Jeg har aldri forstått mennesker som tøyer strikken så langt at bare et lite feilskjær er nok til å gruslegge dem økonomisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har en kompis som til tross for en årslønn på 400k, klarer å bruke opp alle pengene sine 2 uker inn i måneden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har en kompis som til tross for en årslønn på 400k, klarer å bruke opp alle pengene sine 2 uker inn i måneden. Tjener mer > Bruker mer. Sett luksusfellen? Er ikke mange av dem som er NAV-klienter, for å si det sånn. Enda. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Selvfølgelig er det problemet, at man bruker mer jo mer man tjener. Det jeg ikke er i stand til å forstå er hvordan man klarer å bruke det opp så sabla fort hele tiden. Konsekvent. Måned på måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg