Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg gr med sokker i sandaler akkurat nå... Går du med sandaler inne? Det gjør i alle fall jeg. Mye mer behagelig enn å gå barføtt eller i bare strømpelesten. Og uansett hvor stygt det ser ut, gir jeg enkelt og greit beng, da det er komfortabelt som fy. Dette betyr dog ikke at jeg ikke har standarder, jeg går ikke ut i joggebukse, for å si det sånn. Ei heller onepiece. Ikke om jeg så skal ut for å hente avisa eller ta en røyk (da jeg røykte). Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg går med sokker og tøfler. Er det ok? Ei heller onepiece. Ikke om jeg så skal ut for å hente avisa eller ta en røyk (da jeg røykte). Men du eier en one piece? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Eventuelt så er det militærøvelse? Cold Response oppe i Nord? Eventuelt så er det militærøvelse? Cold Response oppe i Nord? Ja det er nok det. De kunne jo ha holdt seg i skog og mark istede for midt i nabolaget da. Både jeg og bikkja holdte på å drite i buksa når de pepprer løs 50 meter unna huset. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Ho ho. Jeg hadde hatt et virkelig tragisk liv om det var sokker i sandalene mine som bestemte om jeg var singel eller ei. Det er en medvirkende årsak. Det kan jeg avkrefte, da jeg ikke har brukt sandaler på flere år. Endret 20. mars 2012 av Slimda Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg driter virkelig i hva folk har på beina. For det meste. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg óg. Sandaler med sokker er særdeles behagelig, men nå for tiden bruker jeg nesten bare sånne tåsko-greier. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Ho ho. Jeg hadde hatt et virkelig tragisk liv om det var sokker i sandalene mine som bestemte om jeg var singel eller ei. Det er en medvirkende årsak. Det kan jeg avkrefte, da jeg ikke har brukt sandaler på flere år. Da er det et annet sted problemet ligger Endret 20. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Da er det et annet sted problemet ligger Ja, det har noe med at jeg ikke har prøvd å sjekke opp jenter de siste årene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg går med sokker og tøfler. Er det ok? Ei heller onepiece. Ikke om jeg så skal ut for å hente avisa eller ta en røyk (da jeg røykte). Men du eier en one piece? Det gjør jeg. Fikk en marineblå, original en til jul for noen år siden. Pappa spøkte med at han hadde tenkt å kjøpe meg en sjokkrosa, men de var utsolgt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kjenner en fyr med knæsjrosa onepiece, som hele tida gikk rundt med den på FHS ^^ Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja om man først er på FHS, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Når jeg kommer hjem til mamma vrenger jeg av meg sokkene nesten med en gang jeg kommer inn døra.. Barbeint er best! - aller helst på et svaberg et sted mellom Kragerø og Kristiansand! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kaldt på gulvet jo. Ellers er jeg enig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nei damer pleier ha det varmt. Rart det der. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg trives mye bedre barbeint utendørs enn inne, erfaringen tilsier at det alltid er glasskår, strikkepinner, spiker, synåler eller lignende liggende på gulvet her med en gang jeg beveger meg ut av rommet mitt. Derfor er det best med sandaler. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvem var det som hadde en god teori på hvorfor det hadde seg slik at jentene var kaldere en gutter? ex -bundy? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nei damer pleier ha det varmt. Rart det der. Spesielt om de er litt oppi åra. Mormor og farmor har temperaturene inne på rundt 30 grader. Året rundt. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Jeg trives mye bedre barbeint utendørs enn inne, erfaringen tilsier at det alltid er glasskår, strikkepinner, spiker, synåler eller lignende liggende på gulvet her med en gang jeg beveger meg ut av rommet mitt. Derfor er det best med sandaler. Hmm.. hva driver du med på rommet ditt siden du har strikkepinner, glasskår, spiker og synåler på gulvet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Du leste det feil. Det er ikke på rommet mitt sånt ligger. Det er utenfor rommet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg