Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg gr med sokker i sandaler akkurat nå... :confused:

 

Går du med sandaler inne?

Det gjør i alle fall jeg. Mye mer behagelig enn å gå barføtt eller i bare strømpelesten.

 

Og uansett hvor stygt det ser ut, gir jeg enkelt og greit beng, da det er komfortabelt som fy.

Dette betyr dog ikke at jeg ikke har standarder, jeg går ikke ut i joggebukse, for å si det sånn. Ei heller onepiece. Ikke om jeg så skal ut for å hente avisa eller ta en røyk (da jeg røykte).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eventuelt så er det militærøvelse? Cold Response oppe i Nord?

Eventuelt så er det militærøvelse? Cold Response oppe i Nord?

Ja det er nok det. De kunne jo ha holdt seg i skog og mark istede for midt i nabolaget da. Både jeg og bikkja holdte på å drite i buksa når de pepprer løs 50 meter unna huset.

Lenke til kommentar

Ho ho. Jeg hadde hatt et virkelig tragisk liv om det var sokker i sandalene mine som bestemte om jeg var singel eller ei. :D

Det er en medvirkende årsak.

Det kan jeg avkrefte, da jeg ikke har brukt sandaler på flere år.

 

Da er det et annet sted problemet ligger :hm:

Endret av Anulaibar
Lenke til kommentar

Jeg går med sokker og tøfler. Er det ok?

 

Ei heller onepiece. Ikke om jeg så skal ut for å hente avisa eller ta en røyk (da jeg røykte).

 

Men du eier en one piece?

 

Det gjør jeg. Fikk en marineblå, original en til jul for noen år siden.

Pappa spøkte med at han hadde tenkt å kjøpe meg en sjokkrosa, men de var utsolgt. :p

Lenke til kommentar

Jeg trives mye bedre barbeint utendørs enn inne, erfaringen tilsier at det alltid er glasskår, strikkepinner, spiker, synåler eller lignende liggende på gulvet her med en gang jeg beveger meg ut av rommet mitt. Derfor er det best med sandaler. :p

 

Hmm.. hva driver du med på rommet ditt siden du har strikkepinner, glasskår, spiker og synåler på gulvet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...