Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du og du, jeg gjorde noe rett for en gangs skyld. Jeg følte det på meg.

Jeg satser på at hun har vett nok til å levere den på Eplehuset eller noe i den duren, men så igjen. Vet aldri.

Dog, dette er tydeligvis dagen hvor ting går skeis. Bussen pappa satt på, står stille utenfor Trondhjem fordi vindusviskerne slutta å fungere så sjåføren turte ikke å kjøre videre. :p

e: Forståelig nok, det regner hardt her i trønderland i dag.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Det var mest en spøk. Jeg tjener helt gjennomsnittlig men bruker lite, og da kan man spare opp en del over tid. Jeg anerkjenner at penger er viktig - man må være komplett idiot for å gjøre noe annet - men det er ikke der jeg legger fokuset mitt. For å utvikle seg som person er det viktig å ha noe penger, for ellers kommer man ikke av flekken, men penger i seg selv medfører ingen personlig utvikling, og det jeg ser hos mange er at fokuset blir på å ha mest mulig penger og ikke hvordan de best kan utvikle seg. For meg blir det som å sette middelet høyere enn målet.

Du har vel tilfeldigvis ikke litt sunnmørsk blod i kroppen?

Den pengeholdningen der har jeg mer eller mindre fått inn via morsmelka, og jeg opplever det samme som deg. Jeg tjener nok med penger, og det jeg ikke bruker havner på sparekonto. Jeg lider ingen nød, per nå. Skulle jeg få sparken fra jobb, har jeg nok kapital til å leve i leiligheten min i to år til uten arbeid. Greit nok som 25-åring.

In other news, søss ringte meg nettopp og fortalte at hun hadde mistet sin splitter nye MacBook Pro i bakken og nå laget den rare lyder og skjermen var svart. Hun spurte meg om råd, og jeg lo til hun la på. Føltes svært tilfredsstillende.

Det er rett og slett den beste responsen jeg tror jeg noen gang har sett. To tomler og to storetær opp for deg, Sjur!

Lenke til kommentar

Jeg gjør.

Etter 9 år på forumet, vet fortsatt ingen hvordan jeg ser ut og hvem jeg er. Jeg har aldri joinet forum-msn'ere, aldri dratt på forumtreff, aldri addet forumfolk på facebook (har ikke facebook). Mine ninjaskills er legendariske.

Lenke til kommentar

Jeg gjør.

Etter 9 år på forumet, vet fortsatt ingen hvordan jeg ser ut og hvem jeg er. Jeg har aldri joinet forum-msn'ere, aldri dratt på forumtreff, aldri addet forumfolk på facebook (har ikke facebook). Mine ninjaskills er legendariske.

Du har kvinnelist.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...