Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Ja, ikke sant? Jeg hadde drukna meg selv i bassenget så fort som mulig og latt henne være igjen traumatisert for livet.

Dere burde faktisk gjøre det. :yes:

 

Tror fortsatt jeg hadde tatt livet av meg så fort som mulig.

Hvorfor ikke ta livet av Slimda, for så å tvinge Hedvig til å være der alene med deg? :p

 

Etter 9 år på forumet, vet fortsatt ingen hvordan jeg ser ut og hvem jeg er. Jeg har aldri joinet forum-msn'ere, aldri dratt på forumtreff, aldri addet forumfolk på facebook (har ikke facebook). Mine ninjaskills er legendariske.

Tsk. trenger bare kvinnelist.

 

Du kan gå opp og ned Karl Johan mens du nynner på Cornelis Vreeswijk og skyter deg selv.

:dremel:

Du skuffer meg, nok en gang. Hvordan gikk det med hangover-en btw?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:dremel:

Du skuffer meg, nok en gang. Hvordan gikk det med hangover-en btw?

 

Unnskyld :( :(

 

Det gikk faktisk ganske så bra, våkna og var frisk og rask! Merka at jeg var biiiittelitt susete, men det skal jeg overleve for en god natts søvn.

 

Jeg kan alltids hjelpe deg å bli kvitt noen av dem.

 

Dammit, you stole my line :mad:

Lenke til kommentar

Det var mest en spøk. Jeg tjener helt gjennomsnittlig men bruker lite, og da kan man spare opp en del over tid. Jeg anerkjenner at penger er viktig - man må være komplett idiot for å gjøre noe annet - men det er ikke der jeg legger fokuset mitt. For å utvikle seg som person er det viktig å ha noe penger, for ellers kommer man ikke av flekken, men penger i seg selv medfører ingen personlig utvikling, og det jeg ser hos mange er at fokuset blir på å ha mest mulig penger og ikke hvordan de best kan utvikle seg. For meg blir det som å sette middelet høyere enn målet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er kjekt å se hvor mye penger en har å rutte med ekstra til sommeren så tidlig som overhodet mulig, slik at en kan bestille feriestuff så tidlig som mulig. Det er også et stort samtaleemne over mang et lunsjbord, så det er jo greit å vite det i dag, og ikke i overmorgen når alle har pratet seg ferdige om det. Sånn. Derfor vil eg at Altinn skal funke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...