Zabaniya Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) God ettermiddag, karer! Edit: Der glemte jeg visst Hedvig. Endret 20. mars 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Etter 9 år på forumet, vet fortsatt ingen hvordan jeg ser ut og hvem jeg er. Jeg har aldri joinet forum-msn'ere, aldri dratt på forumtreff, aldri addet forumfolk på facebook (har ikke facebook). Mine ninjaskills er legendariske. Endret 20. mars 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Dialekter som er sør for Moss, nord for Hønefoss, vest for Drammen og øst for Kongsvinger høres idiotiske ut. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Alt bortsett fra Oslo-dialekt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Og skulle noen google på nicket mitt, finner de bare poster fra forumet. Drammensk er forresten den teiteste "søring"-dialekten, de lager doble konsonanter på ALT, så banan uttales bannan, maskin uttales masssjin, operatør uttales opppperatør. Endret 20. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 God ettermiddag, karer! Jeg rettet det opp før du rakk å svare, da! Etter 9 år på forumet, vet fortsatt ingen hvordan jeg ser ut og hvem jeg er. Jeg har aldri joinet forum-msn'ere, aldri dratt på forumtreff, aldri addet forumfolk på facebook (har ikke facebook). Mine ninjaskills er legendariske. Jeg skal nok klare å finne ut av hvem du er, Bytex. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 God ettermiddag, karer! Edit: Der glemte jeg visst Hedvig. Hei på deg og Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Alt bortsett fra Oslo-dialekt? Du kan også si det på den måten. Jeg ville heller ikke kalt det Oslo-dialekt. Si heller korrekt uttale. Alt annet regnes som talefeil. Endret 20. mars 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Så, rent bortsett fra å spille sjakk, hva skal man bruke en ettermiddag i hovedstaden til? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Da må du begynne med stalking. Jeg trodde alle her gjorde det. Tror du misforstår. Alle stalker deg. Tviler litt på at noen stalker meg liksom. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Tviler litt på at noen stalker meg liksom. Joda. Jeg går ofte forbi vinduet ditt og titter inn. Tar selvfølgelig på ny maske for hver gang. Så, rent bortsett fra å spille sjakk, hva skal man bruke en ettermiddag i hovedstaden til? Du kan gå opp og ned Karl Johan mens du nynner på Cornelis Vreeswijk Endret 20. mars 2012 av HedvigR 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Steike, som jeg hater det altinn.no-rælet av ei nettside. Åpenbart det ikke var brukervennelighet de sikta på da den sida ble laget. Sliter som en kjepp hver eneste år for å finne ut hvor mye jeg skylder/får igjen av/på skatten. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Joda. Jeg går ofte forbi vinduet ditt og titter inn. Tar selvfølgelig på ny maske for hver gang. Fail. Jeg bor i øverste etasje ca 50 meter over vannet. Steike, som jeg hater det altinn.no-rælet av ei nettside. Åpenbart det ikke var brukervennelighet de sikta på da den sida ble laget. Sliter som en kjepp hver eneste år for å finne ut hvor mye jeg skylder/får igjen av/på skatten. Lei eg og. Men slapp av. De fikser det neste år! Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Fail. Jeg bor i øverste etasje ca 50 meter over vannet. Ikke alle er begrenset av fysikkens lover Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Kult. De har utvikla fjernstyrte møll og roboter med levende hjerne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Lei eg og. Men slapp av. De fikser det neste år! Det stiller jeg meg skeptisk til. De siste årene har jeg funnet et pdfdokument av selvangivelsen på sidene deres, men nå kommer jeg kun inn til en meny med greier som ikke er det minste interessant med mindre jeg vet om jeg må ut med restskatt eller ikke. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvorfor gidder du? Det kommer jo i posten uansett. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Lei eg og. Men slapp av. De fikser det neste år! Det stiller jeg meg skeptisk til. Det er nok jeg også. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvorfor gidder du? Det kommer jo i posten uansett. Jeg er nysgjerrig av natur, og liker å vite slikt så fort som overhode mulig. Men nå nekter altinn.no meg å logge inn, hele møkkasida oppfører seg som om den ikke er online. Sekundet jeg klikker på noe får jeg følgende beskjed: The connection was reset The connection to the server was reset while the page was loading. The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments. If you are unable to load any pages, check your computer's network connection. If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web. Folkene som opprettholder og designer den siden burde si opp i ren skam. For en gjeng med kjøtthuer det må være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg