Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke sant? Jeg frykter det vil gå den veien. I alle fall her i harrytassland.

Tror det eneste som er verre, er alle mongisene som glor på Paradise Hotel og så twitrer, blogger og oppdaterer Facebook-statusen sin om hvor jævlig det er å komme fra dette stedet mtp. han idioten Are, som også kommer herfra og skjemmer oss ut ved å representere oss i et sånt TV-program.

Like greit å holde seg unna alt mulig, fra å pierce babyens øre til å ha noe som helst med Paradise Hotel å gjøre.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Paradise Hotel med Datasmurf og minstesøss hadde vært fett.

Ja, ikke sant? Jeg hadde drukna meg selv i bassenget så fort som mulig og latt henne være igjen traumatisert for livet.

Lurer på hvem som hadde hatt sex første dagen :O

Det gjør vel du ja, din kåtskalk.

Slimda, Datasmurf og Hedvig.

Hadde vært tidenes sesong tror jeg.

Tror fortsatt jeg hadde tatt livet av meg så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Paradise Hotel eier. :thumbup: Eneste skulle vært litt mer puling. De fleste parene er i tammeste laget.

Det er freakshow i Oslo sentrum som vanlig. Hadde en full fyr foran meg i køen på Ica Østbanehallen, som skulle kjøpe to øl. Han vinglet rundt, stirret på folk og skulle vise meg et kutt han hadde i den ene fingeren - det var ganske dypt. Da han ble spurt om leg lurte han på hvorfor, i og med de hadde spurt ham tretti ganger før i dag. Etter han hadde betalt og var på vei ut så kassadamen at han hadde en øl til på baklomma og ville han skulle betale for den, men det ville han ikke fordi "den har jeg kjøpt fra negern!", hva nå det betydde.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...