Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Det er nok det som skjer ja. Setter de på p-piller før de lærer seg og gå. Ola Dunk as. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 "Min baby har pierca begge brystvortene. Vi gjorde det fordi hennes far og oldemor ønsket det. Så slipper han å gjøre det senere i livet. Og nipple studs er jo bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ søtt også, da." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Ikke sant? Jeg frykter det vil gå den veien. I alle fall her i harrytassland. Tror det eneste som er verre, er alle mongisene som glor på Paradise Hotel og så twitrer, blogger og oppdaterer Facebook-statusen sin om hvor jævlig det er å komme fra dette stedet mtp. han idioten Are, som også kommer herfra og skjemmer oss ut ved å representere oss i et sånt TV-program. Like greit å holde seg unna alt mulig, fra å pierce babyens øre til å ha noe som helst med Paradise Hotel å gjøre. Endret 20. mars 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Paradise Hotel med Datasmurf og minstesøss hadde vært fett. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Lurer på hvem som hadde hatt sex første dagen :O Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Nei, nå skal jeg sove igjen. Agreed. Later. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Paradise Hotel med Datasmurf og minstesøss hadde vært fett. Slimda, Datasmurf og Hedvig. Hadde vært tidenes sesong tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bare hvis du også hadde vært med Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ja, må jo ha en intrigemaker og. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 To stykk necro og lyc hadde også gjort seg for å oppretholde terrorbalansen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Paradise Hotel med Datasmurf og minstesøss hadde vært fett. Ja, ikke sant? Jeg hadde drukna meg selv i bassenget så fort som mulig og latt henne være igjen traumatisert for livet. Lurer på hvem som hadde hatt sex første dagen :O Det gjør vel du ja, din kåtskalk. Slimda, Datasmurf og Hedvig. Hadde vært tidenes sesong tror jeg. Tror fortsatt jeg hadde tatt livet av meg så fort som mulig. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 din kåtskalk. Det var ikke noe pent sagt Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Paradise Hotel eier. Eneste skulle vært litt mer puling. De fleste parene er i tammeste laget. Det er freakshow i Oslo sentrum som vanlig. Hadde en full fyr foran meg i køen på Ica Østbanehallen, som skulle kjøpe to øl. Han vinglet rundt, stirret på folk og skulle vise meg et kutt han hadde i den ene fingeren - det var ganske dypt. Da han ble spurt om leg lurte han på hvorfor, i og med de hadde spurt ham tretti ganger før i dag. Etter han hadde betalt og var på vei ut så kassadamen at han hadde en øl til på baklomma og ville han skulle betale for den, men det ville han ikke fordi "den har jeg kjøpt fra negern!", hva nå det betydde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 din kåtskalk. Det var ikke noe pent sagt Ikke noe pent å insinuere at jeg og den yngste søsteren min har sex heller. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hva du legger i det får du ta på egen regning Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Ikke noe pent å insinuere at jeg og den yngste søsteren min har sex heller. Du er fra Trøndelag, så bevisbyrden ligger på deg at du skal MOTBEVISE det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg