WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvorfor skal du lage dusk? Forresten, du skylder meg et badminton-sett. Jeg er fattig. Du kan få en is i stedet. Jeg skal lage dusk fordi jeg har lagd en stygg lue som skal ha leveringsfrist på fredag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mmm.:/ Nå har eksen som gjorde det slutt for to dager siden satt seg opp som lesbisk på gaysir. Bytta fra bi. Helvete, var jeg så ræva? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 PM for telefonnummeret mitt da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *slår av telefonen*Ida er og blir skummel Nå må du gi deg. Ida er skjønn liten pusekatt hun. Sånn man kan klappe på og kose med. ... og planlegge massemord og stalking med Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk roser av Espen i dag *skryte* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. I'm Waiting for a call my dear Og bildet^^. Som jeg forøvrig skal poste nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mmm.:/ Nå har eksen som gjorde det slutt for to dager siden satt seg opp som lesbisk på gaysir. Bytta fra bi. Helvete, var jeg så ræva? PWND! Neida, jeg tuller. Sannsynligvis har hun gjort det med vilje Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Deodorant + lighter = brent deodorant = klærne mine stinker. :O Dustete pøbler man har i klassen. O nay, er du her igjen? Håper du ikke husker hvem jeg er. Du må ikke si noe. Er mye lettere å kjenne deg igjen da. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg får ta en ringerunde og stønne litt da =3. Da syns jeg du kan ringe meg og! xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Mmm.:/ Nå har eksen som gjorde det slutt for to dager siden satt seg opp som lesbisk på gaysir. Bytta fra bi. Helvete, var jeg så ræva? Du ser på det på feil måte... Du var så fantastisk at ingen andre gutter noen sinne vil være det samme igjen Lenke til kommentar
Atald Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Mmm.:/ Nå har eksen som gjorde det slutt for to dager siden satt seg opp som lesbisk på gaysir. Bytta fra bi. Helvete, var jeg så ræva? PWND! Neida, jeg tuller. Sannsynligvis har hun gjort det med vilje Regner da med at hun har gjort det med vilje. Lurte mer på grunnnen. Takk for den L4r5, den hjalp mer enn du aner på humøret akkurat nå. Endret 9. januar 2008 av Atald Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå må du gi deg. Ida er skjønn liten pusekatt hun. Sånn man kan klappe på og kose med. Haha, morsomt. Hun er en liten djevel Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Altså, hun gjorde det for å såre deg, var det jeg mente Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 :O Slemmingene! Njaaaaa, egentlig ikke, de skremte livet av noen 8. klassinger. O nay, er du her igjen? Håper du ikke husker hvem jeg er. Jeg misliker tonen din. Jeg er fattig. Du kan få en is i stedet. Is? Hm. Så lite i erstatning for så mye? =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Lurte mer på grunnnen. som jeg sa i stad så var du så fantastisk at ingen gutter ville nå opp til det samme nivået. ... eller så prøver hun bare å såre deg Lenke til kommentar
LeLiLa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva gjøre når jeg kjeder meg? :< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Nå må du gi deg. Ida er skjønn liten pusekatt hun. Sånn man kan klappe på og kose med. Haha, morsomt. Hun er en liten djevel Ja men det fikk jeg jo klart frem i den delen du ikke siterte. men hun er en herlig liten djevel Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva gjøre når jeg kjeder meg? :< Henge her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 :O Slemmingene! Njaaaaa, egentlig ikke, de skremte livet av noen 8. klassinger. Ja, dere store tøffe niendeklassingene er noen råskinn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva gjøre når jeg kjeder meg? :Ikke klage her ihvertfall. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg