Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet jo allerede at jeg har det fineste av det fine når det gjelder blod Slimda. Skal bare kontrollere stoffskiftet og se om det er noen forandringer :)

Gi meg en kveld/natt sammen, så skal jeg gi deg stoffskifte. :whistle:

Dagens prestasjon: drikke opp en halvliter med vann uten å puste

Helt casually.

Null stress? Gjør det med en helt ny, middels lunken Cola, og jeg vil være imponert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

309918_10151394080520411_900135410_23305776_225904242_n.jpg

Hvorfor i all verden vil du ta hull i ørene på barnet ditt når det er knapt et halvt år? o_O

Kommentarene som følger beskriver hvordan det er det lureste for da merker de ikke noe, og andre mødre som har gjort det når barnet var fem måneder.

Samt at det var viljen til far og oldemor.

Om faren er blåst i huet, så forventer man liksom ikke at oldemora er det også?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snart begynner de å tatovere babyer også. Så de skal slippe å gjøre det senere i livet. Eller nese piercings.

"Min baby har en stor tribal rett over korsryggen, for hun kommer sikkert til å gjøre det når hun er 18 uansett"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

http://www.nrk.no/ka...sapmi/1.8041931

Dagens nyhet oppe i sameland er at en FrP-politiker tror han har fått en forbannelse over seg.

KA FAEN, Æ FØLE MÆ SJUK. Æ MÅ VÆR GANDA.

Nå har han aldri sagt direkte at han har blitt ganda, han sier bare at det er litt merkelig at han ble syk etter han fikk trusler og ganding over seg av en representant fra sametinget. Dessuten sitter han i Finnmark FrP, et fylkeslag som er veldig merkelig i FrP-sammenheng.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...