Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ikke ta den driten der for å sove..det føles som om du våkner i bakrus igjen. Og du føler deg bare mere sliten enn før du sovnet. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Vi får se. Som sagt, ikke første gang. Gonatt Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Admin undersøker noen poster og brukere, tar ikke langt tid. Edit: åpnes igjen, admin har notert seg ting og tang. Og fjernet noen poster. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Admin undersøker noen poster og brukere, tar ikke langt tid. Edit: åpnes igjen, admin har notert seg ting og tang. Og fjernet noen poster. Slik aksepterer jeg ikke uten forvarsel, jeg sitter igjen med psykiske plager og traumer nå. Innebærer opprydningen mine vakre innlegg sprøytet med eau de rose? Fikk skitne tanker av " Admin undersøker noen poster og brukere." Endret 19. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Heeey... man måtte jo bekrefte at man var over 18 og hadde lyst til å se det som dukket opp der til og med jo. Var jo bare noen sprutbæsjposter og dudes som jizza på noen jenter. Ble også frarøvet viktig cafètid her Endret 19. mars 2012 av multisync 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 What ya talkin' bout? U doin' drugz? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Herregud, som dere spammer. Ser for øvrig at Latias posta her. Han behøver ikke å bekymre seg for fotballkategorien lenger, der er jeg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ikke skriv så mye, du spermer. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Heeey... man måtte jo bekrefte at man var over 18 og hadde lyst til å se det som dukket opp der til og med jo. Var jo bare noen sprutbæsjposter og dudes som jizza på noen jenter. Ble også frarøvet viktig cafètid her Vel! Da kan du gjerne bruke google og søke, be my guest.. Men ikke link til dine spesialiteter her i huset, takk. Ble også frarøvet viktig cafètid her Det var da som f... ^^ 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) (for the record for dere som kommer inn og ser dette nå i ettertid, var faktisk ikke jeg som posta det altså, helt sant) Endret 19. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Heeey... man måtte jo bekrefte at man var over 18 og hadde lyst til å se det som dukket opp der til og med jo. Var jo bare noen sprutbæsjposter og dudes som jizza på noen jenter. Ble også frarøvet viktig cafètid her Vel! Da kan du gjerne bruke google og søke, be my guest.. Men ikke linker til dine spesialiteter her i huset, takk. Ble også frarøvet viktig cafètid her Det var da som f... ^^ f-ordet er ikke bra å minnes om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Woo! dårlig størrelseforhold, lys, komposisjon og farger Oh, shush you! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Så, over til helt noe annet. Har dere sett solen i det siste? Og varmegrader? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Sol ja, varmegrader... så vidt, var ganske kaldt i dag. Jeg har funnet ut at jeg burde gå mer, gikk ca. 3 timer i strekk i dag, og senere på dagen så fikk jeg krampe i leggen. To ganger. Har fortsatt ikke full bevegelighet i ankelleddet, så sitter og masserer leggen nå. Endret 19. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Vil ikke se solen, ihvertfall ikke kombinert med masser av snø. Det gjør vondt i et øye rammet av hornhinnebetennelse, så for tiden er jeg praktisk talt blind utendørs... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Skal snart åpne grill-sesongen, jeg.. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Banhammer, anyone? Klarte ikke legge ved bildet. Alt ved det nye forumet feiler meg. Jeg savner det gamle. :c Endret 19. mars 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja, snart sommer. Skal til Kroatia, det blir herlig. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Banhammer, anyone? Klarte ikke legge ved bildet. Alt ved det nye forumet feiler meg. Jeg savner det gamle. :c Hjelper deg litt da.. ^^ L@@ks like this.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg