felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg elsker champagne!! Jeg ser for meg en jentekveld coming up! Ååå, kan vi ha putekrig i undertøyet? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg elsker champagne!! Jeg ser for meg en jentekveld coming up! Ååå, kan vi ha putekrig i undertøyet? Ooo, ta det i påsken daaaa Vil være med. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dette begynner å bli litt facebookaktigt, synes jeg. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du er et flott eksempel på at du forsvarer deg selv når jeg overhode ikke er seriøs. Du er en stor hore. Jeg vil at du skal dø. Jeg må visst begynne å anta at alt som blir sagt her inne er løgn og bedrag. Jeg er ikke en av dem, du er rimelig ekkel. Du vil bare oppå meg. Da hadde jeg krepert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Om jeg forstår det riktig så er Hedvig som er "tha crazy bitch" her, som alle prøver seg på? Hedvig er vel ganske normal. (På samme måte som jenter i MMORPG får oppmerksomhet etter at de har postet bilde av seg selv på guildforumet). Eller snakket på Vent / TS / Mumble / andre slike programmer og folk etter hvert har funnet ut at det ikke er en kastratsanger de har med å gjøre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dette begynner å bli litt facebookaktigt, synes jeg. pingle Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Dette begynner å bli litt facebookaktigt, synes jeg. Velkommen til Sosialdelen på forumet. Her skjer det mye rart, men mest tullprat. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ååå, kan vi ha putekrig i undertøyet? Det har jeg allerede lovet bort til Anfall! Kan ikke være for generøs på det. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Dette begynner å bli litt facebookaktigt, synes jeg. pingle Gratulerer, du fant svaret. Vil du at jeg skal spandere på deg en pils? Endret 19. mars 2012 av Rattlebone Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er mottakelig for rosa champagne, og ellers smisk over PM. Så tar vi det derfra. Søta. Vask fætta, jekk ei champagne, så kommer æ... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gratulerer, du fant svaret. Vil du at jeg skal spandere på deg en pils? Snakker om pils, jeg tror så sannelig jeg har noen i kjøleskapet. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har en pils foran meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har egg i kjøleskapet. Av sjokoladetypen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 jeg har økologiske egg i kjøleskapet. politisk korrekt og sånt yo Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Heldig jævler. Det eneste jeg har er en alkoholfri Seidel som smaker piss. Livet mitt er totalt ødelagt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Snakker om pils, jeg tror så sannelig jeg har noen i kjøleskapet. Fikk skikkelig lyst på øl i stad, men hadde ikke noe. Så begynte jeg å glede meg til sommerøl på Aker brygge Iiiik. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Det har jeg allerede lovet bort til Anfall! Kan ikke være for generøs på det. Hei, du må nesten ofre noe for å få være blant de kule. Endret 19. mars 2012 av Vida Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei, du må nesten ofte noe for å få være blant de kule. Hun har allerede ofret noe. Jomfruhinnen. Hva er det du har ofret for å være i den eksklusive klubben? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har jævelsk mye øl i kjøleskapet som vi ikke drakk opp i helga. Kronenbourg, Aass, Murphy's, Guinness, Kilkenny og Samuel Adams. Mulig vi har noe Heineken og Tuborg også, men sånt holder jeg meg langt unna. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hei, du må nesten ofte noe for å få være blant de kule. Jeg liker også å ofte. Skal vi ofte sammen? Du så den komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg