Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg bruker så og si aldri data-delen av forumet. Og jeg bruker da heller ikke bare kaféen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Faen da. Akkurat vært på butikken. Når jeg kommer tilbake så ser jeg at jeg har fått en melding om at det venter en pakke på meg der. Får snu og gå tilbake da. Hemmelig beundrer? Bursdagsgave Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du bruker den seksuelle delen. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil også være med i klubben. Kan jeg bestikke deg med sjokolade? Jeg er mottakelig for rosa champagne, og ellers smisk over PM. Så tar vi det derfra. Søta. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bursdagsgave Hurra for deg som fyller ditt år, for nå er du snart 50! Jeg er mottakelig for rosa champagne, og ellers smisk over PM. Så tar vi det derfra. Søta. Rosa champagne? Er det det dere kaller rusbrus der oppe? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Om jeg forstår det riktig så er Hedvig som er "tha crazy bitch" her, som alle prøver seg på? Hedvig er vel ganske normal. (På samme måte som jenter i MMORPG får oppmerksomhet etter at de har postet bilde av seg selv på guildforumet). Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gruppene er: De som interesserer seg for data og de som bare er her for å få oppmerksomhet. Okei? Får meg til å tenke, hvorfor er jeg her da? hmm.. sosialt? Hva med de som bare er her for å snakke? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja, datanerder med hobbyinteresse for andre emner, som fotball (som de ser på), trening (som de leser om) og politikk (som de ikke bryr seg om). Jeg har like mye datakunnskaper som Hansern og farmor sammenlagt, men jeg bruker da likevel forumet til andre ting som interesserer meg i større grad. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Om jeg forstår det riktig så er Hedvig som er "tha crazy bitch" her, som alle prøver seg på? Nee--eei.... Jeg er hu kule som alle bare beunder veldig mye, fordi de har så lyst å være meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du er et flott eksempel på at du forsvarer deg selv når jeg overhode ikke er seriøs. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Rosa champagne? Er det det dere kaller rusbrus der oppe? Det er det vi sofistikerte sjeler kaller rosa champagne. Du har ikke levd før du har opplevd meg i besettelse av rosa champagnerus. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Nee--eei.... Jeg er hu kule som alle bare beunder veldig mye, fordi de har så lyst å være oppå meg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Nee--eei.... Jeg er hu kule som alle bare beunder veldig mye, fordi de har så lyst å være meg Alle vil jo være deg! Evt, være jente! Tenk da, tits all day long! 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er mottakelig for rosa champagne, og ellers smisk over PM. Så tar vi det derfra. Søta. Jeg elsker champagne!! Jeg ser for meg en jentekveld coming up! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg bruker så og si aldri data-delen av forumet. Og jeg bruker da heller ikke bare kaféen. Bare 1/5 av tiden... Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bursdagsgave Oh! Den var fra meg, sant? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er det vi sofistikerte sjeler kaller rosa champagne. Du har ikke levd før du har opplevd meg i besettelse av rosa champagnerus. Høres ut som en utfordring. Kom innom Oslo, så fikser jeg rosa champagne. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er ikke en av dem, du er rimelig ekkel. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du er et flott eksempel på at du forsvarer deg selv når jeg overhode ikke er seriøs. Du er en stor hore. Jeg vil at du skal dø. Jeg må visst begynne å anta at alt som blir sagt her inne er løgn og bedrag. Jeg er ikke en av dem, du er rimelig ekkel. Du vil bare oppå meg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du er en stor hore. Jeg vil at du skal dø. Jeg må visst begynne å anta at alt som blir sagt her inne er løgn og bedrag. Nei, som du flørter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg