Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men jeg har et spørsmål til dere. Er det altså slik at det er gruppedelinger her inne? Slik som "nerdene", de "kule", "taperne", og så videre? Det er vel Hedvig i en gruppe, de som prøver seg på henne i en annen gruppe, og så er jeg litt usikker på om det er flere. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det altså slik at det er gruppedelinger her inne? Slik som "nerdene", de "kule", "taperne", og så videre? Jeg er den kule, resten går under rangeringer fra "taper" til "virtuelt ikke-eksisterende". Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ost. Om du liker det du kaller for "ost", har vi noe til felles. Du har ikke peiling på hva jeg kaller ost. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ost. Jeg må bæsje nå, gidder du å komme over for å tørke? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gruppene er: De som interesserer seg for data og de som bare er her for å få oppmerksomhet. 1 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men jeg har et spørsmål til dere. Er det altså slik at det er gruppedelinger her inne? Slik som "nerdene", de "kule", "taperne", og så videre? Det er vel Hedvig i en gruppe, de som prøver seg på henne i en annen gruppe, og så er jeg litt usikker på om det er flere. Om jeg forstår det riktig så er Hedvig som er "tha crazy bitch" her, som alle prøver seg på? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ost. Jeg må bæsje nå, gidder du å komme over for å tørke? Bare om jeg får visse prosenter av droppen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gruppene er: De som interesserer seg for data og de som bare er her for å få oppmerksomhet. hvorfor data? Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gruppene er: De som interesserer seg for data og de som bare er her for å få oppmerksomhet. hvorfor data? Fordi data er "in". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men jeg har et spørsmål til dere. Er det altså slik at det er gruppedelinger her inne? Slik som "nerdene", de "kule", "taperne", og så videre? Ja, men litt annerledes. Vi har "Jenter" og "Gutter". Vet ikke om du kjenner til de grupperingene. Ikke ta sorgene på forskudd, bro. Jeg er i utgangspunktet bare på visitt for å terpe grammatikken deres. Betyr det at jeg kan pirke på alle feilene dine? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gruppene er: De som interesserer seg for data og de som bare er her for å få oppmerksomhet. Du vet, forumet er ikke kun for datainteresserte? Bare om jeg får visse prosenter av droppen. Slå deg løs. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er den kule, resten går under rangeringer fra "taper" til "virtuelt ikke-eksisterende". Jeg vil også være med i klubben. Kan jeg bestikke deg med sjokolade? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Eller fordi forumet hovedsaklig omhandler data. Det har bare blitt en hel del mer etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 De som ikke er datainteresserte er tydeligvis på feil plass, da dette er Norges største samlingsnettsted for datanerder. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Hørt om hardware.no? Din mong. edit. Svarte visst litt sent uten quote. Oooo, de renser gatene, blir digg å ikke vasse i grus i morgen Endret 19. mars 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Neida, men er nok en del som har vært innom forumkafeen som er her kun for å få oppmerksomhet. Spesielt helt på starten, men det går seg jo til. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Men for helvete heller, hva er "data" da? Jeg tror jeg lever i feil generasjon. Endret 19. mars 2012 av Rattlebone Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 De som ikke er datainteresserte er tydeligvis på feil plass, da dette er Norges største samlingsnettsted for datanerder. Still, det er da fortsatt mye aktivitet på andre deler av forumet her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja, datanerder med hobbyinteresse for andre emner, som fotball (som de ser på), trening (som de leser om) og politikk (som de ikke bryr seg om). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg