Liberalistiske Samebror Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men for faen da. I want girls. http://www.youtube.com/watch?v=M5QGkOGZubQ Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Og, der han vi Hansern, ja. Jeg har hørt en del om deg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du vet du får det du vil ha av meg. Jeg vet. Jeg får spare det til en anledning hvor jeg virkelig trenger det. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Var sykt kleint da vi fant ut at vi begge var femti år gamle menn på jakt etter ungjenter, ikkesant? Men trivelig å bli venner osv. Det eneste som var kleint var blikket ditt da jeg åpna smekken. Utover det gikk jo tilpassingen greit. Campingtur til Sverige i sommer? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men for faen da. I want girls. Da har du kommet til feil nettsted. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Og, der han vi Hansern, ja. Jeg har hørt en del om deg. Alt du har hørt er løgn hvis det er negativt, alt du har hørt er sant hvis det er positivt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Og, der han vi Hansern, ja. Jeg har hørt en del om deg. Men han har enda ikke kommet med noen brukeroppsummeringer... skuffende. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vet. Jeg får spare det til en anledning hvor jeg virkelig trenger det. Når som helst. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Insinuerer du at jeg ikke er jomfru? :O Om du var det, er du iallefall ikke det nå lengre. Det er ikke med damer som med MMORPG. Det er de kjekkeste gutta som får de fineste chicksa først, ikke de som har prøvd lengst (som i ditt tilfelle tydeligvis består av å ha stått i kø ). Din kommentar er notert, og deretter tilintetgjort. Det er så mye din kommentar betyr. Og er verdt. Du tar feil. Bare så det er sagt. Jepp. Helt sant. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Var sykt kleint da vi fant ut at vi begge var femti år gamle menn på jakt etter ungjenter, ikkesant? Men trivelig å bli venner osv. Det eneste som var kleint var blikket ditt da jeg åpna smekken. Utover det gikk jo tilpassingen greit. Campingtur til Sverige i sommer? Hvorfor ikke Vatikanet? Der er seksuell lavalder 12 år. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Var sykt kleint da vi fant ut at vi begge var femti år gamle menn på jakt etter ungjenter, ikkesant? Men trivelig å bli venner osv. Det eneste som var kleint var blikket ditt da jeg åpna smekken. Utover det gikk jo tilpassingen greit. Campingtur til Sverige i sommer? Strömstad i 3 uker er allerede booka si! Kjøper flesk, starköl og evighetskuler på grensen. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men jeg har et spørsmål til dere. Er det altså slik at det er gruppedelinger her inne? Slik som "nerdene", de "kule", "taperne", og så videre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg misliker reklamepauser midt i Simpsons når jeg eter middag. Teite TV. Fasit: Stopp å spise under pausen i protest. Det gjør eg jo, Kom jo inn hit i stedet. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 vida er tilbake :D Ikke ta sorgene på forskudd, bro. Jeg er i utgangspunktet bare på visitt for å terpe grammatikken deres. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Insinuerer du at jeg ikke er jomfru? :O Om du var det, er du iallefall ikke det nå lengre. Det er ikke med damer som med MMORPG. Det er de kjekkeste gutta som får de fineste chicksa først, ikke de som har prøvd lengst (som i ditt tilfelle tydeligvis består av å ha stått i kø ). Din kommentar er notert, og deretter tilintetgjort. Det er så mye din kommentar betyr. Og er verdt. Du tar feil. Bare så det er sagt. Jepp. Helt sant. Så du tok det innover deg, altså. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Strömstad i 3 uker er allerede booka si! Kjøper flesk, starköl og evighetskuler på grensen. Så forteller vi alle pubertetsblondinene at evighetskulene ligger under dyna i campingbilen, så er den i boks. Tror du det går greit at ingen av oss har lappen? Eller oppholdstillatelse, for den saks skyld? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men nå tar jeg kvelden, ass. Katalysatormordet av Lahlum står for tur. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 ost. Om du liker det du kaller for "ost", har vi noe til felles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg