Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var sykt kleint da vi fant ut at vi begge var femti år gamle menn på jakt etter ungjenter, ikkesant? Men trivelig å bli venner osv.

Det eneste som var kleint var blikket ditt da jeg åpna smekken. Utover det gikk jo tilpassingen greit. Campingtur til Sverige i sommer?

Lenke til kommentar

Insinuerer du at jeg ikke er jomfru? :O

Om du var det, er du iallefall ikke det nå lengre. :blush:

Det er ikke med damer som med MMORPG. Det er de kjekkeste gutta som får de fineste chicksa først, ikke de som har prøvd lengst (som i ditt tilfelle tydeligvis består av å ha stått i kø :wee:).

Din kommentar er notert, og deretter tilintetgjort. Det er så mye din kommentar betyr. Og er verdt. Du tar feil. Bare så det er sagt. Jepp. Helt sant.

Lenke til kommentar

Var sykt kleint da vi fant ut at vi begge var femti år gamle menn på jakt etter ungjenter, ikkesant? Men trivelig å bli venner osv.

Det eneste som var kleint var blikket ditt da jeg åpna smekken. Utover det gikk jo tilpassingen greit. Campingtur til Sverige i sommer?

Hvorfor ikke Vatikanet? Der er seksuell lavalder 12 år.

Lenke til kommentar

Strömstad i 3 uker er allerede booka si!

Kjøper flesk, starköl og evighetskuler på grensen.

Lenke til kommentar

Insinuerer du at jeg ikke er jomfru? :O

Om du var det, er du iallefall ikke det nå lengre. :blush:

Det er ikke med damer som med MMORPG. Det er de kjekkeste gutta som får de fineste chicksa først, ikke de som har prøvd lengst (som i ditt tilfelle tydeligvis består av å ha stått i kø :wee:).

Din kommentar er notert, og deretter tilintetgjort. Det er så mye din kommentar betyr. Og er verdt. Du tar feil. Bare så det er sagt. Jepp. Helt sant.

Så du tok det innover deg, altså. :)

Lenke til kommentar

Strömstad i 3 uker er allerede booka si!

Kjøper flesk, starköl og evighetskuler på grensen.

Så forteller vi alle pubertetsblondinene at evighetskulene ligger under dyna i campingbilen, så er den i boks.

Tror du det går greit at ingen av oss har lappen? Eller oppholdstillatelse, for den saks skyld?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...