Zabaniya Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Haha! Vi kunne jo opprettet en dating-tråd på diskusjon. Det hadde sikkert slått an. Forumtreff med Speed-date!! Seff. Da regner jeg med at du er villig til å stå som arrangør? :3 Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil forresten bli med på en sånn speed-date, eller hva det nå heter. Hvor er "skjul bruker"-knappen nå? Ingen har bedt deg poste eller lurke her. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil forresten bli med på en sånn speed-date, eller hva det nå heter. Du kan få speed-date' meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil forresten bli med på en sånn speed-date, eller hva det nå heter. Ta kontakt med Hedvig, hun er ansvarlig for slike påfunn. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg misliker reklamepauser midt i Simpsons når jeg eter middag. Teite TV. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil forresten bli med på en sånn speed-date, eller hva det nå heter. Du kan få speed-date' meg. Det ville ha vært interessant. Hvilket kjønn er du? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du kan få speed-date' meg. Jøss, er du tilbake på forumet óg? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Wait, what? Jeg kan ikke være ansvarlig for noe som helst, da ender vi alle opp på totalt forskjellige steder i landet, og jeg garanterer at det kommer til å ende med at noen dør! Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det ville ha vært interessant. Hvilket kjønn er du? Jente. Alt annet ville sendt meg hodestups ut av denne tråden for lengst. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil forresten bli med på en sånn speed-date, eller hva det nå heter. Hvor er "skjul bruker"-knappen nå? Ingen har bedt deg poste eller lurke her. Mente da å skjule egen bruker.. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg vil forresten bli med på en sånn speed-date, eller hva det nå heter. Du kan få speed-date' meg. Det ville ha vært interessant. Hvilket kjønn er du? Vida er en gammal kåting på som snart bikker 50. Du bør holde deg unna Endret 19. mars 2012 av Langdon Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Wait, what? Jeg kan ikke være ansvarlig for noe som helst, da ender vi alle opp på totalt forskjellige steder i landet, og jeg garanterer at det kommer til å ende med at noen dør! Det kan de nok leve med. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) bump Endret 19. mars 2012 av Langdon 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg misliker reklamepauser midt i Simpsons når jeg eter middag. Teite TV. Fasit: Stopp å spise under pausen i protest. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil forresten bli med på en sånn speed-date, eller hva det nå heter. Hvor er "skjul bruker"-knappen nå? Ingen har bedt deg poste eller lurke her. Mente da å skjule egen bruker.. Du, er... busted. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jøss, er du tilbake på forumet óg? Så meg nødt til å korrekturlese det nye designet. Så ble jeg visst uheldigvis værende. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Wait, what? Jeg kan ikke være ansvarlig for noe som helst, da ender vi alle opp på totalt forskjellige steder i landet, og jeg garanterer at det kommer til å ende med at noen dør! Du er allerede ansvarlig for vårt ufødte barn! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Svar på PMen min, Langdon. Jeg trenger deg. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Vida er en gammal kåting på som snart bikker 50. Du bør holde deg unna Hysj på deg, jeg var på vei til å fikse meg en date! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg vil forresten bli med på en sånn speed-date, eller hva det nå heter. Hvor er "skjul bruker"-knappen nå? Ingen har bedt deg poste eller lurke her. Mente da å skjule egen bruker.. Du, er... busted. Tenkte litt mer på å gå undercover i Spurs-tråden o.l, men la gå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg