Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje det er best å roe nervene med litt kaffè før de barske forumistene kommer og tar knekken på meg.

Neida, vi er visst ganske greie her.. jeg har ikke vært her så altfor lenge selv, men jeg bare tvang meg inn fra første dag.

Lenke til kommentar

Men da er du vel per definisjon fortsatt kresen.

Det kommer an på hvordan du definerer kresen, jeg vil ikke si jeg er kresen i matveien. Jeg liker veldig mye forskjellig og jeg elsker å prøve ut nye ting, uavhengig av om jeg tror jeg liker det eller ikke. Som hønsesuppe og hvalbiff tilberedt av skitne hender på et shady skolekjøkken, eller calamares / andre former for blekksprut.

Froskelår smakte derimot relativt lite, og kan lett spises igjen. Søss driver på og går direkte fra vann og brød til snegler da. Det synes jeg er modig gjort av henne, jeg vet ikke om jeg tør prøve det. Det nærmeste jeg kommer escargot er vel kanskje blåskjell. :p

Lenke til kommentar

Kanskje det er best å roe nervene med litt kaffè før de barske forumistene kommer og tar knekken på meg.

Neida, vi er visst ganske greie her.. jeg har ikke vært her så altfor lenge selv, men jeg bare tvang meg inn fra første dag.

Men du er jente. Vi er ganske åpne for flere jenter her, og ikke like åpne for flere gutter (les: konkurranse). :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...