Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Haha! Vi kunne jo opprettet en dating-tråd på diskusjon. Det hadde sikkert slått an. Forumtreff med Speed-date!! Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Heisann alle sammen. Er dette den offisielle chattetråden på dette forumet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Heisann alle sammen. Er dette den offisielle chattetråden på dette forumet? Mer eller mindre. Sosialtråd nr. 1. Ta deg et bord og slå løs med tomprat. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Får vell bare slå meg løs. Er det akseptabelt med vulgært språk, forresten? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er dette den offisielle chattetråden på dette forumet? Nying? Løp før det er for sent Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg kan vell ikke bare løpe fra pc'en, vèl? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det akseptabelt med vulgært språk, forresten? Det er påkrevd Snart kommer noen, antagelig Hansern, til å gi deg en kort og sarkastisk oppsummering av de hyppigste posterne i tråden. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Får vell bare slå meg løs. Er det akseptabelt med vulgært språk, forresten? Noe annet er uakseptabelt. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kanskje det er best å roe nervene med litt kaffè før de barske forumistene kommer og tar knekken på meg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Eh, du overlever. Vi er ganske softe her, det er ikke som i gamle dager da folk ble skremt vekk over en lav sko. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det akseptabelt med vulgært språk, forresten? Fitte faen kuk bæsj promp og sånt? Det meste går. Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det akseptabelt med vulgært språk, forresten? Fitte faen kuk bæsj promp og sånt? Det meste går. Det er jo for små barn, eller hva? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kanskje det er best å roe nervene med litt kaffè før de barske forumistene kommer og tar knekken på meg. Neida, vi er visst ganske greie her.. jeg har ikke vært her så altfor lenge selv, men jeg bare tvang meg inn fra første dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er jo for små barn, eller hva? Mange som blir "små barn" om man tar med alderen på noen av de som henger her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Men da er du vel per definisjon fortsatt kresen. Det kommer an på hvordan du definerer kresen, jeg vil ikke si jeg er kresen i matveien. Jeg liker veldig mye forskjellig og jeg elsker å prøve ut nye ting, uavhengig av om jeg tror jeg liker det eller ikke. Som hønsesuppe og hvalbiff tilberedt av skitne hender på et shady skolekjøkken, eller calamares / andre former for blekksprut. Froskelår smakte derimot relativt lite, og kan lett spises igjen. Søss driver på og går direkte fra vann og brød til snegler da. Det synes jeg er modig gjort av henne, jeg vet ikke om jeg tør prøve det. Det nærmeste jeg kommer escargot er vel kanskje blåskjell. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg hang her da jeg var 12. So hardcore. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kanskje det er best å roe nervene med litt kaffè før de barske forumistene kommer og tar knekken på meg. Neida, vi er visst ganske greie her.. jeg har ikke vært her så altfor lenge selv, men jeg bare tvang meg inn fra første dag. Men du er jente. Vi er ganske åpne for flere jenter her, og ikke like åpne for flere gutter (les: konkurranse). Lenke til kommentar
Rattlebone Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg får vell tvangsinnlegge meg inn her før det er for sent. By the way, jeg fant en alkoholfri Seidel. Nå blir det liv i leiren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg hang her da jeg var 12. So hardcore. Mens jeg var gammel da jeg meldte meg inn her og nFF. Sommeren jeg fylte 16 og var i Stavanger og trengte hjelp til å dirke opp hengelåsen på spritskapet. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvor er "skjul bruker"-knappen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg