Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Så ubeskrivelig motbydelig.

Hva?

 

I to måneder? Kan umulig ha vært bra for deg.

Merka ikke noe til at jeg ble dårligere / svakere enn vanlig.

 

bønner funker bare i sammenheng med masse annet og da skal det tildekkes i smak og bare brukes som mengde i maten.

Hver sin smak.

 

Du har misforstått Lithium. Jeg flyr bare på småjenter, ikke mødre. Derimot har jeg en kollega som lett fikser den jobben.

 

Egentlig burde jeg og han gå på byen. Han tar mora, jeg tar dattera. Win!

Jeg ender skremmende ofte opp med å flørte mer med mødrene enn med døtrene, når målet mitt er døtrene. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Problemer med å sove?

Ja, skikkelig og :/ Tar ikke noe sterkt da, bare sånn som de gir til babyer :p Har tatt det to ganger før; ene gangen funka det fantastisk, og våkna utvhilt og frisk dagen etter. Andre gangen føltes det ut som jeg hadde massiv hangover dagen etterpå, og våkna aldri helt. Satser på at det ikke blir sånn imorra. Men jeg MÅ sove i natt.

 

 

Er mora di singel?

:huh:

Lenke til kommentar

Ja, skikkelig og :/ Tar ikke noe sterkt da, bare sånn som de gir til babyer :p Har tatt det to ganger før; ene gangen funka det fantastisk, og våkna utvhilt og frisk dagen etter. Andre gangen føltes det ut som jeg hadde massiv hangover dagen etterpå, og våkna aldri helt. Satser på at det ikke blir sånn imorra. Men jeg MÅ sove i natt.

Er det sovemedisin laget av Melatonin, eller er det noe sånn medisinsk greier med massevis av kjemikalier? :p

Lenke til kommentar

Mass Effect 3 er så fengslende. Tida flyr når man står på for å redde galaksen.

"Se frem" til slutten.

 

Har fått med meg at mange fans ikke var så fornøyd med den, men kan jo ikke uttale meg om det før jeg selv kommer så langt. :| Tok det deg lang tid å runde spillet?

Lenke til kommentar

Jeg har det på samme måte med sopp og fisk. :p

 

Alt av fisk?

Ikke alt. Prosessert fisk i form av fiskeboller og suppeboller går helt greit. Kan vel alltids spiste fiskekaker også, om jeg ikke tenker så mye på at det egentlig er fisk. :p De må forøvrig serveres med brunsaus, makaroni og tyttebærsyltetøy.

 

Sånn ellers er det ikke noe fisk jeg egentlig klarer å få i meg uten at det kommer opp igjen. Det være retter som fiskegrateng og bacalao, eller stekt / kokt / gravet / røkt / lutet / tørket / andre måter å tilberede fisk på som skal være så ufattelig godt, men som jeg ikke liker uansett hvor mye jeg prøver.

 

Så det er aberet med at jeg elsker å fiske, jeg har ikke noe bruk for fisken, så jeg slipper den som oftest uti igjen. :p

Lenke til kommentar

Jeg har flust av innsovingstabletter som jeg ikke føler virker i det hele tatt.

Tar en noen timer før jeg legger meg og så legger jeg meg og prøver å sove, men det fungerer ikke i det hele tatt. Uansett hvor mye jeg vil.

 

Derimot har jeg noen andre piller som fungerte litt for godt. Lå som et slakt i 14 timer og våkna med følelsen av å ha bomull i kjeften og munchies fra helvete. :p Det sto på pakken at jeg skulle ta to, men det var tydeligvis for mye. Ringte legen som hadde skrevet de ut til meg og hun sa at jeg burde egentlig bare ha tatt en halv en, men hun glemte å si det til meg.

Lenke til kommentar

Har fått med meg at mange fans ikke var så fornøyd med den, men kan jo ikke uttale meg om det før jeg selv kommer så langt. :| Tok det deg lang tid å runde spillet?

Tok meg to aktive spilledager å fullføre spillet, så en nesten 30 timer totalt tror jeg det ble. Fikk en dårlig smak i munnen av slutten dessverre, som ødela opplevelsen. Blir litt som et deilig ligg med ei deilig dame, og så plutselig mister man ereksjon/interesse rett før man når klimaks.

Sistnevnte :p Vallergan, egentlig allergimedisin, men funker greit når man han problemer å sove og.

Anbefaler deg å prøve ut Melatonin. Har blitt brukt som sovemedisin i veldig mange år, og har så vidt jeg har sett ingen bivirkninger. Kan kjøpes rett over disken óg.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Problemer med å sove?

Ja, skikkelig og :/ Tar ikke noe sterkt da, bare sånn som de gir til babyer :p Har tatt det to ganger før; ene gangen funka det fantastisk, og våkna utvhilt og frisk dagen etter. Andre gangen føltes det ut som jeg hadde massiv hangover dagen etterpå, og våkna aldri helt. Satser på at det ikke blir sånn imorra. Men jeg MÅ sove i natt.

 

 

Er mora di singel?

:huh:

Er morra di singel eller?! :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...