Shikaru Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 og det får folk til å flire. badum tsh! problemet mitt nå er at jeg må ete opp hele middagen min for å bli mett i dag, og da har jeg ikkeno til lunsj i morra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bah! Endelig klarte jeg å få astronautene mine i Kerbal Space Program til å komme seg ut av atmosfæren. Problemet er bare at jeg brukte opp drivstoffet så jeg får de ikke ned igjen. Oh well. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva er problemet med å fise? Så lenge man ikke deler lukten og hva annet en promp har å by på med andre går det greit. Jeg sa ikke at det var et problem da Jeg bare påpekte det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har aldri begynt å fise noe særlig etter en boks bønner eller tre, så det tror jeg kommer ganske an på personen og magen deres. Dog, det var argumentet mitt for å ikke spise bønner da jeg var liten. Var redd for å bli oppblåst og gå rundt og gasse i hjel folk og fe. Så spiste jeg bønner i heimkunnskapen i 9. klasse og merket ikke noe, og så ballet det på seg. Førsteåret mitt på Steinkjer spist jeg en boks bønner om dagen 2 måneder i strekk for å spare penger til et eller annet jeg ikke lenger husker hva var. En boks til 4 kr og 60 øre holdt meg stort sett mett i 12 timer, så det var absolutt kurant. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bah! Endelig klarte jeg å få astronautene mine i Kerbal Space Program til å komme seg ut av atmosfæren. Problemet er bare at jeg brukte opp drivstoffet så jeg får de ikke ned igjen. Oh well. Huh? Forklar Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 en boks bønner om dagen og ikkeno mer? jeg burde ikke bli overraska men... Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Mamma spiser masse bønner, bare for å være jævlig, sånn at hun kan komme inn i hvilket enn rom jeg er i, fise, for å så gå.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bah! Endelig klarte jeg å få astronautene mine i Kerbal Space Program til å komme seg ut av atmosfæren. Problemet er bare at jeg brukte opp drivstoffet så jeg får de ikke ned igjen. Oh well. Huh? Forklar Et spill. Google it Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja, jeg er godt fornøyd. Sendte meg nettopp en skikkelig koselig, oppløftende og trøstende melding på facebook og. Koselig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Haha, kommer inn på rommet ditt og fiser? Det slik gutta på jobb gjør det. "Hei, har dere hørt siste nytt eller?" "hva da?" *Pprrrrrtt* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 en boks bønner om dagen og ikkeno mer? jeg burde ikke bli overraska men... Fungerte fint for min del. Kokte opp en boks bønner til frokost, åt halvparten, satte resten i en tupperware i kjøleskapet, gikk til skolen, gikk hjem, spilte i noen timer eller hang med venner, varmet opp og spiste resten av bønnene, fortsatte med hva enn jeg holdt på med, la meg. Gikk helt greit i grunn. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Så ubeskrivelig motbydelig. 1 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 I to måneder? Kan umulig ha vært bra for deg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Haha, kommer inn på rommet ditt og fiser? Det slik gutta på jobb gjør det. "Hei, har dere hørt siste nytt eller?" "hva da?" *Pprrrrrtt* Hun er som sagt ganske så kul ^^ Ett sted må jeg jo ha fått det fra. I kveld/nå må jeg ta sovetabletter :/ Usj... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 bønner funker bare i sammenheng med masse annet og da skal det tildekkes i smak og bare brukes som mengde i maten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 I kveld/nå må jeg ta sovetabletter :/ Usj... Hvorfor det? Problemer med å sove? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Slapp av, dette tar slimda seg av. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du har misforstått Lithium. Jeg flyr bare på småjenter, ikke mødre. Derimot har jeg en kollega som lett fikser den jobben. Egentlig burde jeg og han gå på byen. Han tar mora, jeg tar dattera. Win! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg