Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri begynt å fise noe særlig etter en boks bønner eller tre, så det tror jeg kommer ganske an på personen og magen deres.

Dog, det var argumentet mitt for å ikke spise bønner da jeg var liten. Var redd for å bli oppblåst og gå rundt og gasse i hjel folk og fe.

Så spiste jeg bønner i heimkunnskapen i 9. klasse og merket ikke noe, og så ballet det på seg. Førsteåret mitt på Steinkjer spist jeg en boks bønner om dagen 2 måneder i strekk for å spare penger til et eller annet jeg ikke lenger husker hva var. :p

 

En boks til 4 kr og 60 øre holdt meg stort sett mett i 12 timer, så det var absolutt kurant.

Lenke til kommentar

en boks bønner om dagen og ikkeno mer? jeg burde ikke bli overraska men...

Fungerte fint for min del.

Kokte opp en boks bønner til frokost, åt halvparten, satte resten i en tupperware i kjøleskapet, gikk til skolen, gikk hjem, spilte i noen timer eller hang med venner, varmet opp og spiste resten av bønnene, fortsatte med hva enn jeg holdt på med, la meg.

 

Gikk helt greit i grunn.

Lenke til kommentar

Haha, kommer inn på rommet ditt og fiser? Det slik gutta på jobb gjør det. "Hei, har dere hørt siste nytt eller?" "hva da?" *Pprrrrrtt*

 

Hun er som sagt ganske så kul ^^ Ett sted må jeg jo ha fått det fra.

 

I kveld/nå må jeg ta sovetabletter :/ Usj...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...