Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har vurdert tanken å begi meg ut på Sukker, men er redd jeg bare møter gærninger. Dessuten må jeg nesten bli litt bedre i sosiale events. Føler jeg begynner å få litt kontrollen på ting. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du kan møte meg heller i en søt bakgate. Dette høres ikke skummelt ut Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 møtte ei koselig ei for noen uker sia når jeg var hjemme i norge, men ho blei opptatt med alt så veit ikke om hu faktisk er opptatt såpass mye eller om a ikke ville ha noe mer med meg å gjøra. ikkeno jeg får gjort med det uansett. snart tid for middag Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du kan møte meg heller i en søt bakgate. Dette høres ikke skummelt ut Selvfølgelig ikke, jeg beskytter deg jo. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvorfor er du så slem mot meg? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvorfor er du så slem mot meg? Har hun ikke et poeng? 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg har vurdert tanken å begi meg ut på Sukker, men er redd jeg bare møter gærninger. Dessuten må jeg nesten bli litt bedre i sosiale events. Føler jeg begynner å få litt kontrollen på ting. Vanskelig kneik det der. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvorfor er du så slem mot meg? For å forberede deg på den fæle verdenen som finnes der ute Det er faktisk veldig snilt gjort av meg 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 mMmm ... Chili con carne. Fortsatt like god 5 dager senere. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bare synd alle ødelegger den med bønner. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hvorfor er du så slem mot meg? For å forberede deg på den fæle verdenen som finnes der ute Det er faktisk veldig snilt gjort av meg Jeg er ikke fæl da, er i grunn ganske åpen for diskusjoner både overfladiske og dype. Er også en grei person å ha med å gjøre, og lager aldri trøbbel eller uønskede situasjoner. Alikevel er jeg "såå farlig" forstår jeg ikke. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du finnes jo ikke farlig, du er jo bare 15 år. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg er ikke fæl da, er i grunn ganske åpen for diskusjoner både overfladiske og dype. Er også en grei person å ha med å gjøre, og lager aldri trøbbel eller uønskede situasjoner. Alikevel er jeg "såå farlig" forstår jeg ikke. Neida, du er ikke farlig ^^ Må få lov å tulle litt med deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bare synd alle ødelegger den med bønner. Hvordan er det å ha i bønner å ødelegge den? Jeg for min del synes bønner er et fantastisk suplement til en god chili med kjøtt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bønner får folk til å fise. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bønner kan sammenlignes med misbruk av mat. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva er problemet med å fise? Så lenge man ikke deler lukten og hva annet en promp har å by på med andre går det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg