LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Derfor dere er så feite. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg er på salg, til bunnpris! Ærlig talt Hedvig, pils midt på dagen aksepteres ikke. Endret 19. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Alle Rema- og Bunnprisbutikkene tar helt over her. Er tre Kiwier litt utafor byen, men de tells ikke. Sier sannheten. Hvordan går det med magen? Du har vel ikke benyttet deg av angrepille? Jeg har tatt meg to pils :O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 e: Hvor mange ganger kan jeg ringe NAV på ei uke uten at det virker som om jeg maser fælt og ikke har noe annet å ta meg til? Nå har ikke jeg noe særlig erfaring med nav, men vil tro det er bedre med for mye enn for lite. Å ta kontakt er vel utelukkende positivt da man viser at man er interessert. Ringte tre ganger forrige uke for å mase på dem, da jeg endelig fikk tak i vedkommende jeg skulle ha tak i (på fredag), sa han at det var fint jeg ringte, men det gikk ikke noe fortere av at jeg maste, så jeg kom frem til at tre ganger på en uke var for mye. Ærlig talt Hedvig, pils midt på dagen aksepteres ikke. Hva er nå galt med det? Øl kan drikkes døgnet rundt, uansett hvilken dag. Om du ikke har noe annet å ta deg til og ikke kjører, så ser jeg ingen problemer med å starte dagen med en pils og fortsette utover dagen. Er ikke akkurat som om man merker noe av en øl eller to heller. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Ærlig talt Hedvig, pils midt på dagen aksepteres ikke. Det var i går kveld ^^ Men hvis jeg hadde hatt noen nå ville jeg sikkert også tatt noen. Men vettu, NÅ er det slutt på klaging fra min side, kommer ikke noe godt ut av det! Skal pelle meg ut i butikken, få litt frisk luft, med musikk på øret! Edit: btw, faktisk overraskende mange søte gutter på sukker. Som virker noenlunde normale. Endret 19. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Vent, finnes det faktisk vanlige mennesker som bruker nettsteder ala det? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Vent, finnes det faktisk vanlige mennesker som bruker nettsteder ala det? Tydeligvis. Men vet ikke om jeg tør å møte dem Y/N? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du kan møte meg heller i en søt bakgate. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Edit: btw, faktisk overraskende mange søte gutter på sukker. Som virker noenlunde normale. De bare ser normale ut. Egentlig er sukker.no fullt av folk du finner vankende i f.eks. denne tråden. 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Men vet ikke om jeg tør å møte dem Y/N? Den viktigste avgjørelsen du må ta er om du har lyst til å bli voldtatt/knivstukket/spist levende/drept/gjort til menneskeslave og solgt til bangladesh eller om du vil ha et normalt liv. Vil tro det er ca like stor sjanse for at de nevnte tingene skjer om du ikke møter noen fra ei datingside. Om du er litt "smart about it", that is. Endret 19. mars 2012 av Nyhus Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Tydeligvis. Men vet ikke om jeg tør å møte dem Y/N? Nå må du huske på at disse guttene også må synes du er søt for at det skal skje. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 En tur ut med musikk på øret får alltid meg i bra humør. Da rusler jeg ofte rundt i 1-2 timer i byen uten å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kan jo være at det er en del støv inne i pcen. Da må den åpnes og blåses ren... Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Finn en hammer, slå på lokket bak PCen slik at den faller av. Deretter blåser du vekk støvet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 du åpner den, også blåser du støvet ut av den...? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Gikk innom facebook en kjapp tur for å hjelpe en bekjent av meg med pc problemer nå, og for første gang opplevde jeg at chrome stoppet å virke, nullstiller seg, fucker seg helt opp, og krasjer hele tiden. Mistet alle bokmerkene mine også, noe jeg hadde enormt mange av! FUCK FACEBOOK, BRENN I HELVETET! :realmad: :realmad: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Vent, finnes det faktisk vanlige mennesker som bruker nettsteder ala det? Tydeligvis. Men vet ikke om jeg tør å møte dem Y/N? det er litt russisk roulette det der. jeg har møtt ei derifra en gang som var spik spenna gærn. hørt om andre som har møtt typen/dama si der før så sikkert bare jeg som var uheldig hu virka normal og hyggelig på nett men Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Har også hatt uflaks med å møte chicks fra datingsider. Da man satte opp møter på IRC, var man i det minste sikker på at man møtte en annen gutt / eldre mann, og så kunne man se på fra avstand. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Nå må du huske på at disse guttene også må synes du er søt for at det skal skje. Å faen, det var det og ja. Den viktigste avgjørelsen du må ta er om du har lyst til å bli voldtatt/knivstukket/spist levende/drept/gjort til menneskeslave og solgt til bangladesh Men det hørtes jo spennende ut ^^ det er litt russisk roulette det der. jeg har møtt ei derifra en gang som var spik spenna gærn. hørt om andre som har møtt typen/dama si der før så sikkert bare jeg som var uheldig hu virka normal og hyggelig på nett men Man må jo ta litt sjanser.. Møtte faktisk ene exen på nett, men det var ikke gjennom noe datingside eller noe sånt no, var bare helt tilfeldig.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Sikkert fint i Bangladesh også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg