Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

e: Hvor mange ganger kan jeg ringe NAV på ei uke uten at det virker som om jeg maser fælt og ikke har noe annet å ta meg til?

Nå har ikke jeg noe særlig erfaring med nav, men vil tro det er bedre med for mye enn for lite. Å ta kontakt er vel utelukkende positivt da man viser at man er interessert.

Ringte tre ganger forrige uke for å mase på dem, da jeg endelig fikk tak i vedkommende jeg skulle ha tak i (på fredag), sa han at det var fint jeg ringte, men det gikk ikke noe fortere av at jeg maste, så jeg kom frem til at tre ganger på en uke var for mye. :p

 

Ærlig talt Hedvig, pils midt på dagen aksepteres ikke.

Hva er nå galt med det? Øl kan drikkes døgnet rundt, uansett hvilken dag. Om du ikke har noe annet å ta deg til og ikke kjører, så ser jeg ingen problemer med å starte dagen med en pils og fortsette utover dagen. Er ikke akkurat som om man merker noe av en øl eller to heller. :p

Lenke til kommentar

Ærlig talt Hedvig, pils midt på dagen aksepteres ikke.

 

Det var i går kveld ^^

Men hvis jeg hadde hatt noen nå ville jeg sikkert også tatt noen.

 

Men vettu, NÅ er det slutt på klaging fra min side, kommer ikke noe godt ut av det! Skal pelle meg ut i butikken, få litt frisk luft, med musikk på øret!

 

Edit: btw, faktisk overraskende mange søte gutter på sukker. Som virker noenlunde normale.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Men vet ikke om jeg tør å møte dem :mellow: Y/N?

Den viktigste avgjørelsen du må ta er om du har lyst til å bli voldtatt/knivstukket/spist levende/drept/gjort til menneskeslave og solgt til bangladesh eller om du vil ha et normalt liv. Vil tro det er ca like stor sjanse for at de nevnte tingene skjer om du ikke møter noen fra ei datingside. Om du er litt "smart about it", that is.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Gikk innom facebook en kjapp tur for å hjelpe en bekjent av meg med pc problemer nå, og for første gang opplevde jeg at chrome stoppet å virke, nullstiller seg, fucker seg helt opp, og krasjer hele tiden. Mistet alle bokmerkene mine også, noe jeg hadde enormt mange av!

FUCK FACEBOOK, BRENN I HELVETET! :realmad: :realmad: :realmad: :realmad:

Lenke til kommentar

Vent, finnes det faktisk vanlige mennesker som bruker nettsteder ala det?

 

Tydeligvis.

 

Men vet ikke om jeg tør å møte dem :mellow: Y/N?

 

det er litt russisk roulette det der. jeg har møtt ei derifra en gang som var spik spenna gærn. hørt om andre som har møtt typen/dama si der før så sikkert bare jeg som var uheldig :p hu virka normal og hyggelig på nett men :p

Lenke til kommentar

Nå må du huske på at disse guttene også må synes du er søt for at det skal skje.

Å faen, det var det og ja.

 

Den viktigste avgjørelsen du må ta er om du har lyst til å bli voldtatt/knivstukket/spist levende/drept/gjort til menneskeslave og solgt til bangladesh

Men det hørtes jo spennende ut ^^

 

 

det er litt russisk roulette det der. jeg har møtt ei derifra en gang som var spik spenna gærn. hørt om andre som har møtt typen/dama si der før så sikkert bare jeg som var uheldig :p hu virka normal og hyggelig på nett men :p

Man må jo ta litt sjanser.. Møtte faktisk ene exen på nett, men det var ikke gjennom noe datingside eller noe sånt no, var bare helt tilfeldig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...