b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Eller man sender inn en robot som kan desarmer driten for en Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Yup, det var akkurat det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Joda, det er slik bombespesialister jobber. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det er nok ikke bare roboter som desarmerer bomber, så han bør fortsatt holde seg unna. hehe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 du kan jo fort bli dis-armed selv, da. Ah, ah..aaahh,... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) hoho :!: edit: denne ah ah aaah... minner meg om han som ikke kunne snakke i notch johnson..baywatch fyren :!: trykte bare på en knapp når han skulle le: AH AH AH Endret 7. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Han jeg og tenkte på. Skal vi gifte oss? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg står for musikken. *rekke opp hånda* Endret 7. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Han jeg og tenkte på. Skal vi gifte oss? ah ah ah ah.. frir du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Når 2 stk tenker helt likt er det bare en ting å gjøre, vet du. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Oh kuli! Men jeg har en følelse på at du liker metal Du kler deg vel ikke i svarte klær, langt svart hår osv? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Jeg gjør nok det. Så da kan vi vel ikke gifte oss, da Men vi liker Notch Johnson. Endret 7. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Oh kuli! Men jeg har en følelse på at du liker metal Du kler deg vel ikke i svarte klær, langt svart hår osv? Er det noe problem da? Jeg fant ei "gyselig" blå skjorte i skapet hjemme, måtte nesten ha den på meg for å bryte av vanen med sorte klær. Er ikke noe bevist strategi en har lagt seg på men det har bare blitt mørke klær sånn automatisk utover årene Hvem er Notch Johnson? Endret 7. mars 2008 av b-real Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Stjerna i Son of the Beach, en TV-serie. Hysterisk morsom parodi på Baywatch og ting rundt. Han er liksom superhelten som redder damer og verden, men ser ut som en slapp, dvask normal fyr. Det må ses for å forstås. Galskap. http://www.imdb.com/title/tt0235137/ Notch er bakerst. Endret 7. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Utrolig bra serie. Lo så jeg grein!!! Jævli bra det han sa på slutten, hang ikke på greip med det episoden handlet om :!: Men svarte klær, lengre hår enn meg.. Sorry det kommer ikke til å funke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ah...det der ja. Gikk ikke det på TV2 for ei stund tilbake? Syns aldri det var noe særlig spennende. I likhet med Scrubs, har aldri klart å finne den serien så fryktelig artig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Da må jeg nok kidnappe deg og kaste deg i et mørkt hull helt til du bryter sammen og går med på det, zaroos Silence of the Lambs-style. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Hvorfor er det alltid nederlandere som lager brukbar techno/trance? Som 4 Strings og Tiesto Endret 7. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg