Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det er fordi du ikke har vært på jobb, Hedvig. Vi trenger å jobbe for å føle oss tilfreds. Jeg begynner å kjede ræva av meg etter en uke sommerferie f.eks.

 

Den gangen jeg var arbeidsledig i 3 måneder holdt jeg seriøst på å hoppe av verandaen mot slutten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er fordi du ikke har vært på jobb, Hedvig. Vi trenger å jobbe for å føle oss tilfreds. Jeg begynner å kjede ræva av meg etter en uke sommerferie f.eks.

 

Den gangen jeg var arbeidsledig i 3 måneder holdt jeg seriøst på å hoppe av verandaen mot slutten.

 

Men jeg har fortsatt masse arbeid jeg skulle ha gjort hjemme :/

Lenke til kommentar

Åå, slapp og lei i dag. Har snudd til å bli en dårlig dag, og føler meg deppa -.- Kjipt.

 

Og jeg må butikken, men gidder fader meg ikke gå ut, og været er gørr.

 

NB! Dette er faktisk en klage!!!

 

Så søtt, skal jeg holde deg i hånden og paraplyen i den andre? Slik kan jeg følge deg til butikken.

 

NB! DETTE ER IKKE KLAGING, KUN EN OPPLYSENDE POST.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er fordi du ikke har vært på jobb, Hedvig. Vi trenger å jobbe for å føle oss tilfreds. Jeg begynner å kjede ræva av meg etter en uke sommerferie f.eks.

J

Den gangen jeg var arbeidsledig i 3 måneder holdt jeg seriøst på å hoppe av verandaen mot slutten.

 

Enig.

 

ikke enig.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke de som kan stappe i seg burgere fra steder som McDonald's, Burger King osv. Ufattelig ekkel, kvalm og dritkjip mat.

For en gangs skyld er jeg enig med deg.

Ikke metter det, og det er kanskje like greit, siden alt smaker smult uansett. Til og med milkshaken og "brusen".

 

e: Hvor mange ganger kan jeg ringe NAV på ei uke uten at det virker som om jeg maser fælt og ikke har noe annet å ta meg til?

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

e: Hvor mange ganger kan jeg ringe NAV på ei uke uten at det virker som om jeg maser fælt og ikke har noe annet å ta meg til?

Nå har ikke jeg noe særlig erfaring med nav, men vil tro det er bedre med for mye enn for lite. Å ta kontakt er vel utelukkende positivt da man viser at man er interessert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...