Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Det er fordi du ikke har vært på jobb, Hedvig. Vi trenger å jobbe for å føle oss tilfreds. Jeg begynner å kjede ræva av meg etter en uke sommerferie f.eks. Den gangen jeg var arbeidsledig i 3 måneder holdt jeg seriøst på å hoppe av verandaen mot slutten. Endret 19. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er fordi du ikke har vært på jobb, Hedvig. Vi trenger å jobbe for å føle oss tilfreds. Jeg begynner å kjede ræva av meg etter en uke sommerferie f.eks. Den gangen jeg var arbeidsledig i 3 måneder holdt jeg seriøst på å hoppe av verandaen mot slutten. Men jeg har fortsatt masse arbeid jeg skulle ha gjort hjemme :/ Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Åå, slapp og lei i dag. Har snudd til å bli en dårlig dag, og føler meg deppa -.- Kjipt. Og jeg må butikken, men gidder fader meg ikke gå ut, og været er gørr. NB! Dette er faktisk en klage!!! Så søtt, skal jeg holde deg i hånden og paraplyen i den andre? Slik kan jeg følge deg til butikken. NB! DETTE ER IKKE KLAGING, KUN EN OPPLYSENDE POST. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er fordi du ikke har vært på jobb, Hedvig. Vi trenger å jobbe for å føle oss tilfreds. Jeg begynner å kjede ræva av meg etter en uke sommerferie f.eks. Den gangen jeg var arbeidsledig i 3 måneder holdt jeg seriøst på å hoppe av verandaen mot slutten. Enig. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Huff, må ut å handle selv... Ser at bilene bruker vindusvisker og har ikke lyst... venter på regnværet. Dessuten må jeg lage middagsliste så jeg vet hva jeg skal handle. Fordelen er jo at jeg kun handler annenhver uke Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Really? Jeg handler 2-3 ganger i uka..og jeg bor helt for meg selv. Endret 19. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det gøy å bo for seg selv bytex? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det er fordi du ikke har vært på jobb, Hedvig. Vi trenger å jobbe for å føle oss tilfreds. Jeg begynner å kjede ræva av meg etter en uke sommerferie f.eks. J Den gangen jeg var arbeidsledig i 3 måneder holdt jeg seriøst på å hoppe av verandaen mot slutten. Enig. ikke enig. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Du sitter vel hjemme og får servert trygd? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Å sitte hjemme og få trygd er oppskrytt..blir bare enstøing av det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg skjønner ikke de som kan stappe i seg burgere fra steder som McDonald's, Burger King osv. Ufattelig ekkel, kvalm og dritkjip mat. For en gangs skyld er jeg enig med deg. Ikke metter det, og det er kanskje like greit, siden alt smaker smult uansett. Til og med milkshaken og "brusen". e: Hvor mange ganger kan jeg ringe NAV på ei uke uten at det virker som om jeg maser fælt og ikke har noe annet å ta meg til? Endret 19. mars 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Really? Jeg handler 2-3 ganger i uka..og jeg bor helt for meg selv. Av og til kommer jenter i situasjoner som gjør at man trenger diverse artikler i butikken... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 McD i Drammen har god milkshake..akkurat passe tykk og ikke for mye smak. Kjøper mcflurry der også innimellom. Men aldri burger. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Really? Jeg handler 2-3 ganger i uka..og jeg bor helt for meg selv. Jeg handler hver dag! Det er datoen på melka som begrenser meg... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Av og til kommer jenter i situasjoner som gjør at man trenger diverse artikler i butikken... Ta en tur på Kiwi! Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 e: Hvor mange ganger kan jeg ringe NAV på ei uke uten at det virker som om jeg maser fælt og ikke har noe annet å ta meg til? Nå har ikke jeg noe særlig erfaring med nav, men vil tro det er bedre med for mye enn for lite. Å ta kontakt er vel utelukkende positivt da man viser at man er interessert. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ta en tur på Kiwi! Ikke gåavstand Lenke til kommentar
Itek Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Livet mitt. Ikke vanskelig å se på skriften at de er kvinne... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg