Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Generelt ikke så altfor glad i kaker og søtsaker, i hvertfall ikke for mye av det. Og wtf at baconmuffins? Det hørtes... suspekt ut. Huh, hver sin lyst. Jeg er en kakemons deluxe, og er generelt matglad. Mamma sier jeg har det fra farfar og morfar. Baconmuffins er awesome. Kan virke shady, helt til du prøver det. Vel, jeg var positiv til det fra start for hey, muffins er godt, bacon er godt, to positiver blir ikke en negativ, ergo må baconmuffins være godt, men alle de som faktisk turte å smake, kom frem til at ja, det var ganske godt. NB! DETTE ER IKKE KLAGING, KUN EN OPPLYSENDE POST. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) FML! Dagen min i dag har sugd bigtime. Håper dere kan muntre meg opp. Dagen begynte bra med bare media og røykepauser. Men da slo panikken meg? Jeg har egentlig ikke penger til kino på fredag eller Oslo på lørdag. Hvertfall ikke til en ny røykpakke! JEG HATER VIRKELIG Å VÆRE BLAKK! Jeg hater hater hater hater det! Men så gikk dagen videre til Gym og det var faktisk ganske smuud. Innebandy turnering, noe jeg liker. Så var det hjem, kaste i seg mat og trene. Det var kjempe digg å trene, selv om det ikke er så lenge av gangen. Trodde resten av kvelden skulle være avslappende, ettersom jeg satt meg ned i senga og så på "Frankenstein" fra 1994 og lakkerte neglene mine blå (bilde kommer enten her i DNFK eller bildetråden). Lenge siden jeg har sett på film alene, burde gjøres sjeldnere. Så skulle jeg prøve noe med de gamle extensionsene mine, som søstern harMEN HUN HADDE KASTET DEM! Hun insisterte på at hun ikke hadde gjort det og at de var mine. OMFG NÅR HAR JEG HATT LYSEBRUNT HÅR I LENGDEN? ALDRI! åååh den jenta vet å gjøre meg irritert. BIHB! (finn ut den du!) Senere skulle jeg inn til min kjære mor og se på tv, å der sitt min andre lillesøster. Det eneste som kom fra hun var: "åååh" i en slik negativ tone at hun gjør meg fly forbanna! Så jeg stakk ut og mamma synste synd på meg og ba meg om å komme opp igjen. "IKKE FØR DEN SATANS UNGEN ER UTE!" var svaret på det. Jeg kan virkelig ikke fordra den ungen. Bare å se henne gjør meg forbanna. "woooho søskenkjærlighet" ehhhe NEI! PS DETTE VAR IKKE KLAGING, KUN TIL OPPLYSNING. Endret 19. mars 2012 av Spleen 2 Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) I like where this thread is going. NB! POST KUN ER OPPLYSENDE DETTE, EN KLAGING IKKE ! Endret 19. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg må finne noe å klage på nå.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Skru på lysbryteren før du går inn i rommet. Dette kun til opplysning, ikke klaging. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Læreren min er faen meg helt fucka i hodet. En elev i klassen min spør hun om hun har fått med seg dette med Fabrice Muamba og hjertestansen han fikk på banen. Hun svarer med en skikkelig gretten og bitter tone: - Ja, det har jeg. Det virker som om fotball er midtpunktet i hele verden og at folk ikke bryr seg om noe annet. Når en fotballspiller får hjertestans bryr alle seg om han, men ingen bryr seg om de som dør i Afrika. Så sa jeg følgende. - Det er ingen som sier at folk ikke bryr seg om de som dør i Afrika, men når en fotballspiller får hjertestans foran 40 000 tilskuere bryr selvfølgelig folk seg om han fordi folk har et forhold til fotball og den spilleren. Hvis faren min hadde fått hjertestans, hvem hadde jeg brydd meg om!? Faren min, eller de som dør i Afrika?!!?!?!?! Hva faen tenkte vi på 22. juli, de som døde, eller de som dør i Afrika!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Jeg ler av deg, lærer. Du er FAEN meg komisk! Gå og dø eller noe. Faen heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg fikk noe ekle eggemuffins med masse erter og grønnsaker stikkende ut av i Tyskland. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Ja, at det er MULIG å ødelegge forventningene mine, når man spiser noe i muffinsformer skal det være KAKE, ikke sunne grønnssakgreier med egg rundt. Endret 19. mars 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Da bør du holde deg unna den cupcake-sjappa i Trondhjem, og deres salte cupcakes med aioli og spekeskinke. Skjønt, bare prisen er i og for seg grunn nok til å holde seg unna. NB! DETTE ER IKKE KLAGING, KUN EN OPPLYSENDE POST. (Når jeg tenker meg om, kan dette bli rimelig slitsomt i lengden, så la oss alle bare anta at jeg ikke klager så lenge jeg ikke skriver at jeg klager.) Lenke til kommentar
2ore Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Da bør du holde deg unna den cupcake-sjappa i Trondhjem, og deres salte cupcakes med aioli og spekeskinke. Skjønt, bare prisen er i og for seg grunn nok til å holde seg unna. NB! DETTE ER IKKE KLAGING, KUN EN OPPLYSENDE POST. (Når jeg tenker meg om, kan dette bli rimelig slitsomt i lengden, så la oss alle bare anta at jeg ikke klager så lenge jeg ikke skriver at jeg klager.) Psssst! Sett det i signaturen. Mye lettere! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Meh, jeg har ikke plass til mer i signaturen om man skal følge diskusjon.no-skinnet og nazi-Wheelmans regler. I alle fall om det skal se ryddig ut. Og selv om den overnevnte posten så ut som klaging på Wheelman, så var den ikke det (jf. på slutten av setningen). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jeg lette etter noen anime-greier med google her om dagen, kom over et forum der ALLE hadde 640x480 pixels signaturbilder av favorittperson/seriene sine..brukte mere tid på å scrolle forbi bildene enn å finne teksten.. Endret 19. mars 2012 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Omg, sitter på. McD og det er et par jenter som kabler fort og brutalt om kjendiser, kjoler og gutter. Sliter nok med å få i meg burger nr.2, trengte ikke å bli kvalm av andré ting. Bra rumpe på hun ene da, men det er det eneste lyspunktet. Endret 19. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Blir du kvalm av å spise 2 burgere? 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Shait. Står mellom meg og en annen til den jobben... Nytt mindre intervju på torsdag, da må jeg gjøre alt perfekt :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg