Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Trives du like godt med magen din som magen trives med den kombinasjonen? Den trivselen er vel en smule omvendt proporsjonal kan jeg tenke meg...

 

Ja, har ikke noe problem med magen min jeg nei. Og er tilhenger av å kunne spise alt og variert, kombinert med en god dose sunn vett.

 

Har du egentlig noe grunnlag i det hele tatt for å insinuere at at jeg ikke burde være fornøyd med magen min? :S

Ikke annet enn at du gir uttrykk for at du "pøser" på med både karbohydrater og fett. Det er vel ikke akkurat de meste slankende næringsstoffene. :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke annet enn at du gir uttrykk for at du "pøser" på med både karbohydrater og fett. Det er vel ikke akkurat de meste slankende næringsstoffene. :tease:

 

Noen overdrivelser må jo til av og til vettu :) Men er mer opptatt av mengde og hyppighet på spising, enn akkurat hva slags næringstoffer det er for å være ærlig.

 

Sett at hun ikke er ute etter å slanke seg og er fornøyd med kroppen sin? Kanskje foretrekker frøkna å spise god mat, fremfor sunn mat, slik som de fleste kjernesunne folka (bare synd de er i mindretall)?

På en måte, men er jo opptatt av å ikke spise for usunt. Nå skal jeg holde meg vekk fra fyfysnacks og godteri frem til helga i hvertfall. Og det gjelder selvfølgelig også dessert.

Lenke til kommentar

Du kan jo innta holdningen til 150kg+ fyren på jobb som svetter så det renner bare han bøyer seg fremover for å knyte skoene. Av hensyn til anonymiteten kaller jeg ham "Stinky" her.

 

"Slanking er bare en trend de siste årene. Folk for 300 år siden slanket seg jo ikke, så da gidder ikke jeg begynne heller". Men for 300 år siden spiste de ikke bensinstasjonburgere og stekte baconostepølser hver dag heller.

Tviler på de drakk litervis med Cola i uka også.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Slanking er bare en trend de siste årene. Folk for 300 år siden slanket seg jo ikke, så da gidder ikke jeg begynne heller". Men for 300 år siden spiste de ikke bensinstasjonburgere og stekte baconostepølser hver dag heller.

Tviler på de drakk litervis med Cola i uka også.

 

Haha, det må være den dummeste unnskyldningen jeg noen gang har hørt.

 

Men altså, å konstant gå på diverse slankekurer og dietter er jo også rimelig teit. Er jo den permanente livsstilen man må gjøre noe med hvis man vil ha forandring. Og dette kommer fra ei som egentlig er veldig lite interessert og bevisst om sånt...

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Du kan jo innta holdningen til 150kg+ fyren på jobb som svetter så det renner bare han bøyer seg fremover for å knyte skoene. Av hensyn til anonymiteten kaller jeg ham "Stinky" her.

 

"Slanking er bare en trend de siste årene. Folk for 300 år siden slanket seg jo ikke, så da gidder ikke jeg begynne heller". Men for 300 år siden spiste de ikke bensinstasjonburgere og stekte baconostepølser hver dag heller.

Tviler på de drakk litervis med Cola i uka også.

Nå går det heldigvis for Stinky mot varmere tider. Da slipper han å ha på seg sko med lisser, og kan heller bruke sandaler med borrelås. På den måte sparer han de kaloriene han hadde svettet av seg om han knøt skolissene. :wee:

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Jeg er ikke så glad i tiramisu :O

Er det mulig? o_O

 

Ja ja, da kan du bare ha det så godt. Da vil du vel ikke ha baconmuffins neste gang jeg lager det heller, da?

 

Jeg husker da jeg gikk på Atkins. Det fungerte fint, men så slutta jeg, fordi jeg savna å spise burgere med brød og pølser med lompe, og gikk mye raskere opp igjen de kiloene jeg tok av enn jeg brukte på å ta de av. :p

2U4cI.gif

What? Jeg ser ikke hvilken relevans den gif-en der har med det jeg skrev å gjøre.

 

Om du da ikke antok at jeg klaget, noe jeg - igjen - ikke gjorde.

Tror jeg faktisk er nødt til å sette inn "NB! DETTE ER EN KLAGE!" i hver post hvor jeg klager og "NB! DETTE ER IKKE KLAGING, KUN EN OPPLYSENDE POST." i alle de andre postene.

Lenke til kommentar

Er det mulig? o_O

 

Ja ja, da kan du bare ha det så godt. Da vil du vel ikke ha baconmuffins neste gang jeg lager det heller, da?

 

Generelt ikke så altfor glad i kaker og søtsaker, i hvertfall ikke for mye av det.

Og wtf at baconmuffins? Det hørtes... suspekt ut.

Lenke til kommentar

2U4cI.gif

What? Jeg ser ikke hvilken relevans den gif-en der har med det jeg skrev å gjøre.

 

Om du da ikke antok at jeg klaget, noe jeg - igjen - ikke gjorde.

Tror jeg faktisk er nødt til å sette inn "NB! DETTE ER EN KLAGE!" i hver post hvor jeg klager og "NB! DETTE ER IKKE KLAGING, KUN EN OPPLYSENDE POST." i alle de andre postene.

 

Ja, kan du ikke gjøre det da? I motsetning til deg har jeg litt tungt for det ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Kostholdet skal jo bestå av karbohydrater og fett samt proteiner...

33% kjøtt, 33% fett og 33% grønnsaker. En enkel og forholdsvis fornuftig tilnærming til hvordan kostholdet skal se ut. :p

 

man kan vel heller si proteiner, fett og karbohydrater. og avhengig av hvem man spør. så får man forskjellige fasiter på hvordan prosentfordelingen burde være. Men det er en grei tommelfingerregel ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...