Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan gikk oppgaven din, slaskepus? Ble du ferdig?

 

Usunt dette, fikk meg ikke til å sovne før seks i morges, oppdaterte til ICS og måtte på utseendet, så jeg ble liggende i rundt 2 timer etter at jeg la meg og knote med det, før jeg fant ut at det kunne være lurt å få noen timer på øyet.

Så brukte jeg en time til etter at jeg våkna på å fortsette og knote med mobilen før jeg endelig kom meg opp av senga. Nå skal det bli digg med 4 brødskiver med diverse ting jeg finner i kjøleskapet og en stor kopp kamillete. :D

Lenke til kommentar

Ser den. Det er det jeg suger mest på når jeg skriver kode, å huske på å kommentere. Kan starte bra, og så bli lange strekninger uten noen kommentar og som generelt er veldig rotete, før jeg kommer på det og begynner på 'an igjen. :p

 

Jeg for min del bør vel sette i gang med oppgaven min om Google Analytics. Har vel og merke til 18. april, men kan være greit å bli tidlig ferdig også.

Lenke til kommentar

...

 

Hey, vi er på et forum. Jeg skriver ganske konsekvent "hu" og, men det er det ingen som henger seg opp i. (Ja, jeg er veldig hyklerisk. Føler for det i dag ^^)

 

 

Faen, helt tomt for bacon. Hva skal jeg spise nå?

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Er det lavkarbo på gang? :wee:

På ingen måte. Jeg pøser på med både karbo og fett jeg. De trives så godt sammen i magen min.

Jeg har en god del bacon, men gidder ikke å steke nå. Cook some, get some. Deal?

Utrolig fristende forslag.

 

Trives du like godt med magen din som magen trives med den kombinasjonen? Den trivselen er vel en smule omvendt proporsjonal kan jeg tenke meg...

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Trives du like godt med magen din som magen trives med den kombinasjonen? Den trivselen er vel en smule omvendt proporsjonal kan jeg tenke meg...

 

Ja, har ikke noe problem med magen min jeg nei. Og er tilhenger av å kunne spise alt og variert, kombinert med en god dose sunn vett.

 

Har du egentlig noe grunnlag i det hele tatt for å insinuere at at jeg ikke burde være fornøyd med magen min? :S

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...