b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 er sånn "jeg er så rein at jeg er elg" humor Vel..har vært på jobb halv 8 til halv 4..spist mat..sett litt på tv...kjørt brodern på musikklinja og hentet han igjen for så dra på arbeid igjen. Har egentlig sovende nattevakt men jeg vet da faen om jeg kommer til å få sove noe særlig. Lukter ikke akkurat så jævla behagelig inne på den stua som hun som egentlig har vakta ville at jeg skulle være og ikke inne på pårørenderommet som de som vanligvis har sovende nattevakt ligger. Ligge i innestengt tiss-sofa frister ikke akkurat så jævlig mye at det gjør noe... Det har jo ingen effekt å skrive med rødfarge bare fordi noen er fargeblind. Det betyr ikke at de ikke SER fargen, de ser bare en annen farge istedet for rødt. Skrifta blir jo ikke usynlig fordet. Dama så det ikke.. Ikke vet jeg Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor skulle du ikke være på det vanlige rommet, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 På nr. 5 står det "6". Ja, ser det så vidt når du seier det. Står det i grønt? Ja, det står i grønt. Så det selv rett etterpå. Nesten umulig å se den. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 B, jobbar du på gamleheim? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor er den en regel på at man ikke kan endre navn og bilde på 180 dager? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 På nr. 5 står det "6". Ja, ser det så vidt når du seier det. Står det i grønt? Ya. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor skulle du ikke være på det vanlige rommet, da?Fordi hun som er nattevakt vil ha meg i nærheten hvis "das shit goes down" og ikke ute på gangen sovende og må gå via X antall dører og styr for å få tak i meg...B, jobbar du på gamleheim?ja.Hvorfor er den en regel på at man ikke kan endre navn og bilde på 180 dager? Så du skal få noe å spørre om.(så folk ikke bytter alias hver eneste dag..) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Det har jo ingen effekt å skrive med rødfarge bare fordi noen er fargeblind. Det betyr ikke at de ikke SER fargen, de ser bare en annen farge istedet for rødt. Skrifta blir jo ikke usynlig fordet. Det hadde vært sånn passe tøft, da. Å, mulighetene. Endret 7. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Men jeg gjør ikke det da. Skal vel bare bytte det noen få ganger. Til jeg finner ut mitt endelige navn. Endret 7. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hjelp! Eg kan ikkje se nummer 5!http://www.where-what-how-why.com/?p=197 O.o De som ikke ser nr fem er rødgrønn fargeblind om jeg ikke husker feil. Ta flere slike tester på nett da. Har du papirer på at du er fargeblind? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men jeg gjør ikke det da. Skal vel bare bytte det noen få ganger. Til jeg finner ut mitt endelige navn. ...erm...oki? When my wife's father comes to visit, he treats the kids like they are babies. They are 4 and 6, but he wasn't home much when his kids were young, so he doesn't know how to really play with them. Once, he was playing peek-a-boo with my oldest, she's six, and just a wee bit out of peek-a-boo age. So he's sitting there, going: "PEEK! A-PEEK-A-BOO!" "C'MON. PEEK! A-PEEK-A-BOO!" She had a nonplussed look on her face, as if she really couldn't believe what she was seeing. She looked at us, and with a smooth jerking of her thumb towards him calmly asked, "Is he retarded?" Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Korleis er det å tørke dei eldre i aselet, B? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 De vil vel ikke at folk skal bytte navn og bilde hver helg i fylla, sikkert. Kan bli mye tull av sånt, hvis folk sitter og endrer navn hver gang de poster i en tråd bare på kødd f.eks. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Sitter å hører på ATB -Beautiful Words. Så mye følelser i denne tance låta. ELSK Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men jeg gjør ikke det da. Skal vel bare bytte det noen få ganger. Til jeg finner ut mitt endelige navn. "Vingle-Petter." Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hjelp! Eg kan ikkje se nummer 5!http://www.where-what-how-why.com/?p=197 O.o De som ikke ser nr fem er rødgrønn fargeblind om jeg ikke husker feil. Ta flere slike tester på nett da. Har du papirer på at du er fargeblind? Nei, har ikkje visst at eg kan vere det før no. Oo Tar nokre fleire testar i morgon, men no skal eg se ein film eller no, så goood natt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Korleis er det å tørke dei eldre i aselet, B? Akkurat slik som det er å tørke en unge som trenger å bytte bleie Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Du bør hvertfall få sjekket det opp:) Det er faktisk ikke alle som vil ha fargeblinde. Noe som er forståelig i enkelte yrker, da det er alvorlig å ta feil av ei rød og grønn ledning. hehe. Bittert hvis du har lang utdanning, endelig fått deg drømmejobben, og så får du den ikke pga en teit farbeblindhet! Derfor er det lurt å holde kjeft om slikt til arbeidsgiveren :!: Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 NB: fargeblinde ikke bli bombemann!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ja, det er vel bedre å vente til du må se forskjell på en rød og blå ledning, også koble de feil så bomba går av istedet for å bli disarmed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg