Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

er sånn "jeg er så rein at jeg er elg" humor :p

Vel..har vært på jobb halv 8 til halv 4..spist mat..sett litt på tv...kjørt brodern på musikklinja og hentet han igjen for så dra på arbeid igjen.

Har egentlig sovende nattevakt men jeg vet da faen om jeg kommer til å få sove noe særlig.

Lukter ikke akkurat så jævla behagelig inne på den stua som hun som egentlig har vakta ville at jeg skulle være og ikke inne på pårørenderommet som de som vanligvis har sovende nattevakt ligger. Ligge i innestengt tiss-sofa frister ikke akkurat så jævlig mye at det gjør noe...

Det har jo ingen effekt å skrive med rødfarge bare fordi noen er fargeblind. Det betyr ikke at de ikke SER fargen, de ser bare en annen farge istedet for rødt. Skrifta blir jo ikke usynlig fordet.

Dama så det ikke..

Ikke vet jeg :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
På nr. 5 står det "6". :)

Ja, ser det så vidt når du seier det. Står det i grønt?

Ja, det står i grønt. Så det selv rett etterpå. Nesten umulig å se den.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle du ikke være på det vanlige rommet, da?
Fordi hun som er nattevakt vil ha meg i nærheten hvis "das shit goes down" og ikke ute på gangen sovende og må gå via X antall dører og styr for å få tak i meg...
B, jobbar du på gamleheim?
ja.
Hvorfor er den en regel på at man ikke kan endre navn og bilde på 180 dager?

:ohmy:

Så du skal få noe å spørre om.

(så folk ikke bytter alias hver eneste dag..)

Lenke til kommentar
Det har jo ingen effekt å skrive med rødfarge bare fordi noen er fargeblind. Det betyr ikke at de ikke SER fargen, de ser bare en annen farge istedet for rødt. Skrifta blir jo ikke usynlig fordet.

Det hadde vært sånn passe tøft, da.

Å, mulighetene.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Men jeg gjør ikke det da. Skal vel bare bytte det noen få ganger. Til jeg finner ut mitt endelige navn.

...erm...oki? :shrug:

When my wife's father comes to visit, he treats the kids like they are babies. They are 4 and 6, but he wasn't home much when his kids were young, so he doesn't know how to really play with them.

Once, he was playing peek-a-boo with my oldest, she's six, and just a wee bit out of peek-a-boo age.

So he's sitting there, going:

"PEEK! A-PEEK-A-BOO!"

"C'MON. PEEK! A-PEEK-A-BOO!"

She had a nonplussed look on her face, as if she really couldn't believe what she was seeing.

She looked at us, and with a smooth jerking of her thumb towards him calmly asked, "Is he retarded?"

Lenke til kommentar

Du bør hvertfall få sjekket det opp:)

Det er faktisk ikke alle som vil ha fargeblinde. Noe som er forståelig i enkelte yrker, da det er alvorlig å ta feil av ei rød og grønn ledning. hehe.

Bittert hvis du har lang utdanning, endelig fått deg drømmejobben, og så får du den ikke pga en teit farbeblindhet! Derfor er det lurt å holde kjeft om slikt til arbeidsgiveren :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...