L4r5 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Greit da, det er bare to, men kan ikke si hvilke uten å røpe for mye om meg selv. Norcan og SMIL? Eller Cupido? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Neida, bare bruk et falskt navn, så skal det gå greit. Vanskeligere med fake bilde Da har folk en tendens til å bli sure. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 I don't get it. Hvorfor er det flauere å legge ut bilder og navn på datingsider enn på f.eks. facebook? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du har benyttet deg av fake bilder også ja... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) De kommer sikkert til å peke og le hvis de møter meg igjen Også er det også lite attraktivt for gutter å joine, for det er jo helt klart lagt opp til at gutta alltid må ta kontakt, jentene bare svarer hvis de føler for det, som på alle datingsider. Sikkert greit for de fleste jentene da, for en confidence-boost, men igjen, bare kleint. Kammizez: Fordi på datingsider så er det en forventning involvert, det er det ikke på facebook (annet enn at alle forventer at du har en profil) Jeg forventer vel egentlig bare at det ikke skjer noe på en stund, kanskje et par kleine dates, og så forlate siden (dvs. hvis jeg hadde registrert meg) Endret 18. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg tør bare å møte Lars hvis Anfall kan være der for å passe på nei det er det ikke, og lol jeg er også der. Har du superbruker? Jeg burde hatt noen som kunne sett over profilteksten min -.- nope er fattig studerende men send pm her i stedenfor ;P Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Greit da, det er bare to, men kan ikke si hvilke uten å røpe for mye om meg selv. Norcan og SMIL? Eller Cupido? Cupido? Hva slags menneske er det du tar meg for å være? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Cupido? Hva slags menneske er det du tar meg for å være? En kåt gris. 2 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg liker hvordan Forumkaféen alltid blir en sexkafé hver kveld. :!: Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg liker hvordan Forumkaféen alltid blir en sexkafé hver kveld. :!: Tenk hvordan det hadde utspilt seg hvis vi alle var i samme rom i virkeligheten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Da hadde det blitt "spin the bottle" all night long. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 De kommer sikkert til å peke og le hvis de møter meg igjen Også er det også lite attraktivt for gutter å joine, for det er jo helt klart lagt opp til at gutta alltid må ta kontakt, jentene bare svarer hvis de føler for det, som på alle datingsider. Sikkert greit for de fleste jentene da, for en confidence-boost, men igjen, bare kleint. Kammizez: Fordi på datingsider så er det en forventning involvert, det er det ikke på facebook (annet enn at alle forventer at du har en profil) Jeg forventer vel egentlig bare at det ikke skjer noe på en stund, kanskje et par kleine dates, og så forlate siden (dvs. hvis jeg hadde registrert meg) Er det ikke slik det fungerer i virkeligheten også? Det er jo alltid forventet at guttene skal ta initiativet. Det er ingen forskjell på en datingside. Jeg ser poenget ditt, men likevel, det er da ingen hemmelighet at folk liker sex og romanse? Alle vet jo at alle liker det. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Awwww yeahhhh Kammizez, joda, det er somregel forventet det. Men i en face2face-setting så kan man snakke med masse jenter uten at det MÅ være en seksuell interresse. Hvis det er det så merker begge det, og da kan man ta initiativet. Åjo, og noen jenter er faktisk flinke til å ta første steget. Hun første søte kristne jenta (ref. i går kveld) stakk ei tunge i munnen min før jeg visste ordet av det. Endret 18. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 @Lithitium Ja, samer. Vanskelighet level 100. Hvorfor spurte du bare ikke meg? Samer er gjerne sexy da. Yes. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 ja, dere er noen skitne griser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg tør bare å møte Lars hvis Anfall kan være der for å passe på Er du sikker på at det hadde gjort deg så mye tryggere? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Er du sikker på at det hadde gjort deg så mye tryggere? Jeg tar sjangsen Da hadde det blitt "spin the bottle" all night long. Jeg har alltid likt det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva skjedde nå? Kjipinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg