Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kommer sikkert til å peke og le hvis de møter meg igjen :hm:

Også er det også lite attraktivt for gutter å joine, for det er jo helt klart lagt opp til at gutta alltid må ta kontakt, jentene bare svarer hvis de føler for det, som på alle datingsider. Sikkert greit for de fleste jentene da, for en confidence-boost, men igjen, bare kleint.

 

Kammizez: Fordi på datingsider så er det en forventning involvert, det er det ikke på facebook (annet enn at alle forventer at du har en profil)

 

 

Jeg forventer vel egentlig bare at det ikke skjer noe på en stund, kanskje et par kleine dates, og så forlate siden :p (dvs. hvis jeg hadde registrert meg)

Endret av multisync
Lenke til kommentar

De kommer sikkert til å peke og le hvis de møter meg igjen :hm:

Også er det også lite attraktivt for gutter å joine, for det er jo helt klart lagt opp til at gutta alltid må ta kontakt, jentene bare svarer hvis de føler for det, som på alle datingsider. Sikkert greit for de fleste jentene da, for en confidence-boost, men igjen, bare kleint.

 

Kammizez: Fordi på datingsider så er det en forventning involvert, det er det ikke på facebook (annet enn at alle forventer at du har en profil)

 

 

Jeg forventer vel egentlig bare at det ikke skjer noe på en stund, kanskje et par kleine dates, og så forlate siden :p (dvs. hvis jeg hadde registrert meg)

Er det ikke slik det fungerer i virkeligheten også? Det er jo alltid forventet at guttene skal ta initiativet. Det er ingen forskjell på en datingside.

 

Jeg ser poenget ditt, men likevel, det er da ingen hemmelighet at folk liker sex og romanse? Alle vet jo at alle liker det.

Lenke til kommentar

Awwww yeahhhh

 

Kammizez, joda, det er somregel forventet det. Men i en face2face-setting så kan man snakke med masse jenter uten at det MÅ være en seksuell interresse. Hvis det er det så merker begge det, og da kan man ta initiativet.

 

 

Åjo, og noen jenter er faktisk flinke til å ta første steget.

Hun første søte kristne jenta (ref. i går kveld) stakk ei tunge i munnen min før jeg visste ordet av det.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...