Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke der inne, men jeg hadde fått 100 på deg vet jeg.

 

Jeg vet ikke om jeg er like spaca som deg akkurat :tease:

Aner ikke hva du snakker om.

 

 

Wat do i oslo, må jo være noe som er verdt å gjøre?

Røyk hasj i slottsparken. Jeg så i en film at det er det som er kult.

Kjære deg, sa ikke moren din at du ikke skulle tro på alt du så på tv da du var liten ? :)

 

Aha :p

 

Men jeg har jo ikke forelesning imorra! Må bare stå opp før kl. 10, sånn at jeg kan ta blodprøver før lunsj.

 

Aha :p

 

Men jeg har jo ikke forelesning imorra! Må bare stå opp før kl. 10, sånn at jeg kan ta blodprøver før lunsj.

 

Drunk Hedvig incoming, I got plans. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg har jo ikke forelesning imorra! Må bare stå opp før kl. 10, sånn at jeg kan ta blodprøver før lunsj.

Hvorfor skal du trekke blod?

 

Kjære deg, sa ikke moren din at du ikke skulle tro på alt du så på tv da du var liten ? :)

Mora mi er mentalt utfordret så jeg hører ikke på hu.
Lenke til kommentar

Wat do i oslo, må jo være noe som er verdt å gjøre?

Røyk hasj i slottsparken. Jeg så i en film at det er det som er kult.

Kult asss... sender du meg kart til slottsparken og nr. til dealer eller?

 

Meh... skulle nesten heller tatt en dagstur til spania ellerno, eneste grunnen til at jeg må til oslo er for å kjøpe noe saker på oslo sportslager.

Lenke til kommentar

Men jeg har jo ikke forelesning imorra! Må bare stå opp før kl. 10, sånn at jeg kan ta blodprøver før lunsj.

Hvorfor skal du trekke blod?

Kontrollere stoffskiftet.

 

Hun er gravid. Det er derfor hun leter etter en mann på sukker.no som kan ta regninga.

Dette er andre gangen forumet forteller meg at jeg er gravid før jeg vet det selv :(

Lenke til kommentar

Men jeg har jo ikke forelesning imorra! Må bare stå opp før kl. 10, sånn at jeg kan ta blodprøver før lunsj.

Hvorfor skal du trekke blod?

Kontrollere stoffskiftet.

 

Hun er gravid. Det er derfor hun leter etter en mann på sukker.no som kan ta regninga.

Dette er andre gangen forumet forteller meg at jeg er gravid før jeg vet det selv :(

 

Hvem i huleste kan finne på å si noe så skremmende? :eek:

Lenke til kommentar

Hvorfor skal jenter drive å kødde så mye med øyenbyna sine?

 

Det har jeg også alltid lurt på.

Har faktisk til dags dato aldri tukla med øyebrynene mine på noen måte. Men altså, greit å ordne litt sikkert, men det er mye rart ute og går.

Lenke til kommentar

Det har jeg også alltid lurt på.

Har faktisk til dags dato aldri tukla med øyebrynene mine på noen måte. Men altså, greit å ordne litt sikkert, men det er mye rart ute og går.

Har du monobryn så er det jo en ting, men å røske ut det man har og tegne på en stygg pil ser jo bare forferdelig ut.

 

Er da ikke bare jenter som gjør det, jeg har da selv fjernet alt og farget det på selv.

Da tilhører du sikkert den gruppen med folk, som jeg ikke liker.

 

Edit, eller så gjør du kanskje ikke det, vanskelig å si.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...