LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 åja, da reiser jeg aleine. duster. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du er med regner jeg med sexylubben? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 åja, da reiser jeg aleine. duster. Gjør jeg også hvis jeg får dratt Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Skal bare vi reise sammen på en uberluber tur? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Sounds awsome, telt er helt uaktuelt btw. bare tenk hvor langt du sikker må gå for å finne et sted å slå det opp. Togstopp pleier ikke å være langt i skogen, og campingplasser er somregel ikke i byen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fantastisk. Biblioteket i Bergen har vært nødt til å skjerpe vaktholdet skriver BA. De oppdaget nemlig at det var en mann som vasket håret inne på toalettet der. Og som ikke det var nok så sa han at han hadde gjort det mange ganger. Huff, dere! Tenk så forferdelig. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 sant nok! Kommer med en mulig liste om få min. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du er med regner jeg med sexylubben? Jobber hele sommeren og er stort sett veldig usosial. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Fantastisk. Biblioteket i Bergen har vært nødt til å skjerpe vaktholdet skriver BA. De oppdaget nemlig at det var en mann som vasket håret inne på toalettet der. Og som ikke det var nok så sa han at han hadde gjort det mange ganger. Huff, dere! Tenk så forferdelig. Det går nedover med Norge altså. Tenk hvis alle skal gå rundt med nyvaska hår. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Er jo mulig å dusje hjemme, eller i svømmehallen! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Vi får innføre væpnede vakter i bibliotekene. Vi kan ikke tillate at hårvaskerene tar over Norge, vi er da et fritt land for faen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Er jo mulig å dusje hjemme, (...) Det sto ikke rett ut, men jeg tror dette var en av de som ikke har et hjem. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Oslo-københavn-Amsterdam-brussel-paris-Lyon-marseille-Barcelona-Valencia-Mallorca (båt)-Barcelona (båt)-Roma via Sardinia (båt)-Ancona-patras via Igourmenitsa (med båt)-Athen-Thessaloniki-Istanbul-Beograd-Budapest-Wien-Praha-Berlin-Århus (danmark)-Alborg-Hirthals-Kristiansand. Dermed tar du veien du skal Får med danskehandel også, og man opplever de fleste steder. Regnet littegran på de rutene som ca tider på og blir rundt 4.7dager + de ukjente rutene på tog. Regnet med en reise på 15-22 dager. Soundz awezome, rædi tå gåo Endret 18. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nå ble jeg inspirert til et eksperiment, hvor lenge kan man gå uten å dusje hjemme, ved å benytte seg av andre steder å gjøre det på i stedet? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hvorfor ikke bare ta en mer langsom ferie, slik du faktisk kan nyte områdene du reiser til? Nå ble jeg inspirert til et eksperiment, hvor lenge kan man gå uten å dusje hjemme, ved å benytte seg av andre steder å gjøre det på i stedet? Uendelig. Har dusj på jobben. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Oslo-københavn-Amsterdam-brussel-paris-Lyon-marseille-Barcelona-Valencia-Mallorca (båt)-Barcelona (båt)-Roma via Sardinia (båt)-Ancona-patras via Igourmenitsa (med båt)-Athen-Thessaloniki-Istanbul-Beograd-Budapest-Wien-Praha-Berlin-Århus (danmark)-Alborg-Hirthals-Kristiansand. Dermed tar du veien du skal Får med danskehandel også, og man opplever de fleste steder. Regnet littegran på de rutene som ca tider på og blir rundt 4.7dager + de ukjente rutene på tog. Regnet med en reise på 15-22 dager. Soundz awezome, rædi tå gåo Jeg blir med, serr. Men da blir jeg i amsterdam også, du får hente meg etter en måned. Sørge for at jeg kommer meg hjem til norge igjen. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Helt til sommerferien, for treningssenteret funker fett det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Slimda om man skal ha en mer langsom ferie vil jeg ikke tro at interrail lønner seg, da er det vel billigere med fly. Sulfuric, tror vi har samme tanke angående amsterdam. Endret 18. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Er jo mulig å dusje hjemme, (...) Det sto ikke rett ut, men jeg tror dette var en av de som ikke har et hjem. Regnet med det var en slapp student elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg