Nie Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nå skal Nie sove. Men først vil hun gratulere Underpants med en syk fremgang innen nynorsk. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Takk, Nie! Det var motiverande! :-) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Han er way too feit. =( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Han er way too feit. =(Skaff deg dverghamster i stedet.Jeg har nesten litt lyst på store ører kun for å få slangen til venninnen min gjennom dem. Det kunne blitt noen råfete bilder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 - Kom, barn, tørketrommelen ser gøy ut ,ikke sant? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 En kineser sa isted på radio at kinesisk mat på kinarestaurant i Norge ikke kunne sammenlignes med kinesisk mat i Kina. Har sikkert endel med råvare-tilgang å gjøre. Colbert Report hadde en kinesisk dame som gjest her for 2 dager siden som sa noe om trent det samme. Mamma hadde ei bekjent av henne som hadde en hund som hun hadde gitt navnet "brodern" "hvor har du vert?" "nei, jeg har vært ute å lufta brodern en tur" Jeg har lyst på hund. Eller kanskje ei katt...skulle ha tenkt på det når jeg bodde for meg selv..nå går det ikke siden gamlingen er allergisk. The fuuun. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Skaff deg dverghamster i stedet.Jeg har nesten litt lyst på store ører kun for å få slangen til venninnen min gjennom dem. Det kunne blitt noen råfete bilder. Hvis og dersom jeg skjærer til 40 mm, så kan det hende det går. Jeg sier vi prøver. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg vil at slanger skal være lovlige i norge. : -| Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Slanger er kule dem da^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hjelp! Eg kan ikkje se nummer 5! http://www.where-what-how-why.com/?p=197 O.o Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg vil at slanger skal være lovlige i norge. : -|Er da vel noen typer slanger som er lovlig i Norge vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hjelp! Eg kan ikkje se nummer 5!http://www.where-what-how-why.com/?p=197 O.o Ikke jeg heller. Oo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Husker det var noen på ungdomskolen som gikk opp på tavla og skreiv noe ala "XXX er stygg" med rød kritt fordi vedkommende var fargeblind og så ikke rødfarge. Folk altså... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 trallala.. kjeder meg. Gjort på i dag da? (så har en iallefall noe å prate om:P) Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 gjort er gjort og elg er elg?? :!: jeg syns den er så tørr at den blir bra. Jeg har sovet, gått tur med bikkja, spist lite mat, og slampet foran tvn. Med andre ord, en skikkelig booring torsdag! Enn du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det har jo ingen effekt å skrive med rødfarge bare fordi noen er fargeblind. Det betyr ikke at de ikke SER fargen, de ser bare en annen farge istedet for rødt. Skrifta blir jo ikke usynlig fordet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 På nr. 5 står det "6". Ja, ser det så vidt når du seier det. Står det i grønt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg