Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil forøvrig og understreke at jeg ikke har noe i mot vegetarianere. Prøver å spise veggismat minst en dag i uken, og fisk en eller to dager i uken, tilpasser gjerne måltider til veggisvenner, og har et fint og sunt forhold til grønnsaker over hele spekteret. Jeg prøver ikke å overtale veggisvennene mine til å begynne å spise kjøtt, og de prøver ikke å overtale meg til å slutte med det, så det er relativt symbiotisk sånn sett. Så det er ikke kostholdsvalget ditt jeg har et problem med, det er hykleriet.

Lenke til kommentar

Hvor ofte spiser du dessert? Tror jeg spiser dessert såpass sjeldent som kun ved spesielle anledninger. Det være seg bursdager, julaften etc.

Jeg spiser dessert når vi har gjester, eller når minstesøss eller jeg har stumbla over en gøy oppskrift og laget den.

 

Det siste året mitt på Steinkjer, pleide vi å spise is hele tiden, så det var vel der jeg tilla meg den vanen.

 

En vanlig kveld kunne være at sambo og jeg spilte Idiot, drakk cava og enten spiste kjeks med ost eller toast, før den ene naboen kom innom og vi så film / spilte Xbox og spiste iskrem. Var i grunn jævlig digg. Vi hadde alltid krokan- og sjokoladeis i fryseren, siden en av oss alltid kjøpte is. :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Så det er ikke kostholdsvalget ditt jeg har et problem med, det er hykleriet.

 

Haha, okei. Jeg er en hykler fordi jeg skrev at man bør ha animalsk fett i sitt kosthold? Regner med at det er det du baserer dine utsagn på, i og med at du ikke kjenner meg personlig og heller ikke veit om jeg er vegeterianer eller ei.

Kan du ikke prøve og analysere deg selv i stedet? Har lagt merke til at du er ganske rask på å prøve å "ta" visse personer når du har anledning til det. Hva gjør det deg?

Lenke til kommentar

Hvem går og memoriserer vekta si sånn? Jeg ser penisen min ved urinering når jeg står rett opp og ned, selv om man har "badetiss". Mao, jeg er ikke tjukk. :tease:

Huhei, det gjør jeg også! :D

Sist jeg veide meg var på sesjon for 7,5 år siden. Husker ikke hva jeg veide da, og har ingen interesse av å finne det ut heller. :p

Tipper jeg veier et sted mellom 97 og 104 kg. Alt etter som når på dagen og om jeg er naken eller påkledd. :p

 

Alt jeg vet er at jeg stadig må lage nye hull i beltene mine.

Lenke til kommentar

Så det er ikke kostholdsvalget ditt jeg har et problem med, det er hykleriet.

 

Haha, okei. Jeg er en hykler fordi jeg skrev at man bør ha animalsk fett i sitt kosthold? Regner med at det er det du baserer dine utsagn på, i og med at du ikke kjenner meg personlig og heller ikke veit om jeg er vegeterianer eller ei.

Kan du ikke prøve og analysere deg selv i stedet? Har lagt merke til at du er ganske rask på å prøve å "ta" visse personer når du har anledning til det. Hva gjør det deg?

Du har sagt i denne tråden at du er vegetarianer....

 

http://www.vg.no/nyh...?artid=10079357

 

 

Kvittering, var du i tønsberg?

Hehe, leste det. :hrm: jeg er dessverre ikke 43 år gammel.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...