Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lever så og si utelukkende på tunfisk, egg, havregryn, bananer, kylling, mandler og spinat. Ikke veldig sunt å spise så lite variert, men jeg er lat.

Du spiser mindre sunt enn hva jeg gjør, og det sier litt...

Jeg tror nok dessverre at han har bilder av peniser som ikke tilhører ham selv...

Jeg heter ikke Bundy, om det var det du trodde.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Spiser bare pizza som er nøkkelhullmerket :p

Lever så og si utelukkende på tunfisk, egg, havregryn, bananer, kylling, mandler og spinat. Ikke veldig sunt å spise så lite variert, men jeg er lat.

Åhh! ferdigpizza? Trodde du mente hjemmelaget. Det hørtes forferdelig kjedelig ut. Banan er forresten den frukten som inneholder mest sukker.

Lenke til kommentar

Får du det noe sunnere enn det der?

Ja. Det kalles "Variasjon". Et snevert matbord kan sikkert være godt nok for kroppen, men man blir jævlig demotivert og depressiv av å ikke kunne nyte forskjellige matretter. Resultatet er at man er i dårligere psykisk fatning enn ved et mindre "sunt" kosthold, men med en større glede i å spise.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Det kalles "Variasjon". Et snevert matbord kan sikkert være godt nok for kroppen, men man blir jævlig demotivert og depressiv av å ikke kunne nyte forskjellige matretter. Resultatet er at man er i dårligere psykisk fatning enn ved et mindre "sunt" kosthold, men med en større glede i å spise.

Greit, ser poenget ditt.

Jeg klarer ikke å nyte sunn mat. Jeg klarer bare å nyte det mest usunne du finner.

En megastor ifeil i kostholdet hans var jo mangel på fett da. Ikke mye sunt det.

Feil. Mandler. Regner også med at han tar noe tilskudd for å få i seg umettet fett fra fisk og lignende.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar

En megastor ifeil i kostholdet hans var jo mangel på fett da. Ikke mye sunt det.

Mandler og egg = fett. Drikker tran også, så blir nok. Spiser endel salat og grønnsaker også, men det listet jeg ikke opp. Får i meg så og si alt jeg trenger av næringsstoffer, men maten er lite variert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...