Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Men den har vi jo alle sett.. Jeg kan for øvrig ikke se tissen min når jeg tisser! Jeg må være superfeit :( Oh wait... Jeg tror nok dessverre at han har bilder av peniser som ikke tilhører ham selv... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Lever så og si utelukkende på tunfisk, egg, havregryn, bananer, kylling, mandler og spinat. Ikke veldig sunt å spise så lite variert, men jeg er lat. Du spiser mindre sunt enn hva jeg gjør, og det sier litt... Jeg tror nok dessverre at han har bilder av peniser som ikke tilhører ham selv... Jeg heter ikke Bundy, om det var det du trodde. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du spiser mindre sunt enn hva jeg gjør, og det sier litt... Får du det noe sunnere enn det der? Jeg heter ikke Bundy, om det var det du trodde. Det var ikke det jeg trodde. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du er knøttliten Jeg det? Neeei, ikke egentlig. Den var til kammizez. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Spiser bare pizza som er nøkkelhullmerket Lever så og si utelukkende på tunfisk, egg, havregryn, bananer, kylling, mandler og spinat. Ikke veldig sunt å spise så lite variert, men jeg er lat. Åhh! ferdigpizza? Trodde du mente hjemmelaget. Det hørtes forferdelig kjedelig ut. Banan er forresten den frukten som inneholder mest sukker. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Den var til kammizez. Aw, takk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg ser også tissen min når jeg tisser! Og jeg veier 82. In your face, Coa. Pluss at jeg har en kraftig grower, i tillegg. Da er du av de heldige. Ingenting som å se på en skrukket fant når man tisser. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Den var til kammizez. Aw, takk. Du er ca 10cm lavere enn meg. Det er bra, for da ser du opp til meg. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du er ca 10cm lavere enn meg. Det er bra, for da ser du opp til meg. Det stemmer ikke. Du vil knele i frykt og respekt for meg, slik at jeg vil se ned på deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Får du det noe sunnere enn det der? Ja. Det kalles "Variasjon". Et snevert matbord kan sikkert være godt nok for kroppen, men man blir jævlig demotivert og depressiv av å ikke kunne nyte forskjellige matretter. Resultatet er at man er i dårligere psykisk fatning enn ved et mindre "sunt" kosthold, men med en større glede i å spise. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 En megastor ifeil i kostholdet hans var jo mangel på fett da. Ikke mye sunt det. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Ja. Det kalles "Variasjon". Et snevert matbord kan sikkert være godt nok for kroppen, men man blir jævlig demotivert og depressiv av å ikke kunne nyte forskjellige matretter. Resultatet er at man er i dårligere psykisk fatning enn ved et mindre "sunt" kosthold, men med en større glede i å spise. Greit, ser poenget ditt. Jeg klarer ikke å nyte sunn mat. Jeg klarer bare å nyte det mest usunne du finner. En megastor ifeil i kostholdet hans var jo mangel på fett da. Ikke mye sunt det. Feil. Mandler. Regner også med at han tar noe tilskudd for å få i seg umettet fett fra fisk og lignende. Endret 18. mars 2012 av Kammizez Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Bør få i seg animalsk fett og. Dessuten skal man spise mye mandler da. Hver dag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 En megastor ifeil i kostholdet hans var jo mangel på fett da. Ikke mye sunt det. Mandler og egg = fett. Drikker tran også, så blir nok. Spiser endel salat og grønnsaker også, men det listet jeg ikke opp. Får i meg så og si alt jeg trenger av næringsstoffer, men maten er lite variert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Bør få i seg animalsk fett og. Dessuten skal man spise mye mandler da. Hver dag. Er ikke du vegetarianer? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ingenting sier vegetarianer som litt hykleri. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Tenkte det samme eplefe. Hun er dobbelmoralsk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ut i fra mange venner og folk jeg bare pleide å henge med før kan jeg si at ingen har mindre variert kosthold enn late vegetarianere. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Så mye hat. Fnis. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Gikk rett fra nedsettende blikk mot en annen bruker til hersketeknikker. Tegnet på at en har argumentene på sin side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg