Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Om man ikke har noe imot noen ekstra kilo så er det vel bare kos. Har fått en sperre mot alt som er usunt. Spiser vel pizza en til to ganger i måneden og drikker cola like ofte, men det er vel det eneste jeg tillater meg å skeie ut på. Øl teller jeg ikke med. Ellers har kostholdet mitt blitt helt nazi. Nesten så jeg misunner de som kan spise hva de vil når de vil. En frivillig sperre, eller ufrivillig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg har ikke aning om hva jeg veier, siden jeg ikke har stått på en vekt på år og dag. Men jeg tipper rundt 60 et sted. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Får vel bidra med mine stats også. 70kg, 173cm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hvem går og memoriserer vekta si sånn? Jeg ser penisen min ved urinering når jeg står rett opp og ned, selv om man har "badetiss". Mao, jeg er ikke tjukk. 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Spørs vel hvor store deler av den du ser Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hvem går og memoriserer vekta si sånn? Jeg ser penisen min ved urinering når jeg står rett opp og ned, selv om man har "badetiss". Mao, jeg er ikke tjukk. Evt. så har du en veldig stor penis. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du vet vel hva en "badetiss" er for noe? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du vet vel hva en "badetiss" er for noe? Ja, men en stor badetiss er fortsatt større enn en liten badetiss. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Du er knøttliten Jeg det? Neeei, ikke egentlig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Evt. så har du en veldig stor penis. Her vil jeg at Slimda skal svare ja, og legge ved receipts! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har fått en sperre mot alt som er usunt. Spiser vel pizza en til to ganger i måneden og drikker cola like ofte, men det er vel det eneste jeg tillater meg å skeie ut på. Øl teller jeg ikke med. Ellers har kostholdet mitt blitt helt nazi. Nesten så jeg misunner de som kan spise hva de vil når de vil. Pizza er jo ganske sunt. Hva lever du på da? Bananer og havregryn? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg veier godt over 100 og ser min penis når jeg pisser. HINT HINT. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 og legge ved receipts! Kvitteringer? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Kvitteringer? Ja, altså, bevis! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nei vettu hva. Om du ønsker bevis, må du nesten tørre å møte meg først. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Ja, altså, bevis! Om du vil se peniser så må du nok ta kontakt med Bundy. Tror han sitter på en del. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg ser også tissen min når jeg tisser! Og jeg veier 82. In your face, Coa. Pluss at jeg har en kraftig grower, i tillegg. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Om du vil se peniser så må du nok ta kontakt med Bundy. Tror han sitter på en del. Men den har vi jo alle sett.. Jeg kan for øvrig ikke se tissen min når jeg tisser! Jeg må være superfeit :( Oh wait... Nei vettu hva. Om du ønsker bevis, må du nesten tørre å møte meg først. skummelt. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har fått en sperre mot alt som er usunt. Spiser vel pizza en til to ganger i måneden og drikker cola like ofte, men det er vel det eneste jeg tillater meg å skeie ut på. Øl teller jeg ikke med. Ellers har kostholdet mitt blitt helt nazi. Nesten så jeg misunner de som kan spise hva de vil når de vil. En frivillig sperre, eller ufrivillig? Frivillig ufrivillig. Ikke at jeg vet hva det betyr. Pizza er jo ganske sunt. Hva lever du på da? Bananer og havregryn? Spiser bare pizza som er nøkkelhullmerket Lever så og si utelukkende på tunfisk, egg, havregryn, bananer, kylling, mandler og spinat. Ikke veldig sunt å spise så lite variert, men jeg er lat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg