Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Om man ikke har noe imot noen ekstra kilo så er det vel bare kos.

 

Har fått en sperre mot alt som er usunt. Spiser vel pizza en til to ganger i måneden og drikker cola like ofte, men det er vel det eneste jeg tillater meg å skeie ut på. Øl teller jeg ikke med. Ellers har kostholdet mitt blitt helt nazi. Nesten så jeg misunner de som kan spise hva de vil når de vil.

En frivillig sperre, eller ufrivillig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

 

 

Har fått en sperre mot alt som er usunt. Spiser vel pizza en til to ganger i måneden og drikker cola like ofte, men det er vel det eneste jeg tillater meg å skeie ut på. Øl teller jeg ikke med. Ellers har kostholdet mitt blitt helt nazi. Nesten så jeg misunner de som kan spise hva de vil når de vil.

 

Pizza er jo ganske sunt.

 

Hva lever du på da? Bananer og havregryn?

Lenke til kommentar

Om du vil se peniser så må du nok ta kontakt med Bundy. Tror han sitter på en del.

 

Men den har vi jo alle sett..

 

 

Jeg kan for øvrig ikke se tissen min når jeg tisser! Jeg må være superfeit :( :(

Oh wait...

 

Nei vettu hva. Om du ønsker bevis, må du nesten tørre å møte meg først. :tease:

 

:blush: skummelt.

Lenke til kommentar

Har fått en sperre mot alt som er usunt. Spiser vel pizza en til to ganger i måneden og drikker cola like ofte, men det er vel det eneste jeg tillater meg å skeie ut på. Øl teller jeg ikke med. Ellers har kostholdet mitt blitt helt nazi. Nesten så jeg misunner de som kan spise hva de vil når de vil.

En frivillig sperre, eller ufrivillig?

Frivillig ufrivillig. Ikke at jeg vet hva det betyr.

 

Pizza er jo ganske sunt.

 

Hva lever du på da? Bananer og havregryn?

Spiser bare pizza som er nøkkelhullmerket :p

Lever så og si utelukkende på tunfisk, egg, havregryn, bananer, kylling, mandler og spinat. Ikke veldig sunt å spise så lite variert, men jeg er lat.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...