Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bli med da, Hedvig :)

Starter vel i Oslo, fjellveier er jo dritkult... Så blir vel litt nord og litt vest.

Må sitte med eksamen hele påskeferien jeg -.-

Weeey.....

Edit: åå, tror jeg må se denne på nytt i kveld :love:

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Du spiser så mye godt smurf. Jeg bor enda hjemme og er som regel hjemme alene. Her går det i hurtigmat osv osv, men i dag skal far lage hjemmelagd indisk tikka masala :D

Snakkes litt senere, skal installere w8 på desktopen.

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Blir å lage tiramisù i kveld, og la den stå i kjøleskapet til i morgen. Blir awesome! :D

I kveld blir det irsk musikk, irsk whiskey og irsk øl for alle penga. Synd jeg kun har ett grønt klesplagg og det henger til tørk. :p

Du burde jo egentlig dra til Cafe Dublin i kveld du da.

Jeg burde ha vært der ja, men mammas kusine med mann og barn var her ifm. UKM-fylkesmønstringa, så da ble det til at jeg måtte være hjemme og underholde gjestene. Og dessuten måtte jeg jo lage tiramisù. Mamma veddet nemlig med meg om at jeg aldri kom til å lage den, og så klinte jeg til og laget to. Booyah!

Lenke til kommentar

Du spiser så mye godt smurf. Jeg bor enda hjemme og er som regel hjemme alene. Her går det i hurtigmat osv osv, men i dag skal far lage hjemmelagd indisk tikka masala :D

Snakkes litt senere, skal installere w8 på desktopen.

Sikkert derfor jeg er så rund. :p

Men yeah, etter at jeg flytta hjem, har jeg fått mye billigere husleie. Bare 1000 spenn per måned i stedet for 3000 spenn per måned, så da har jeg råd til mye mer mat.

Og siden jeg bor på et sted med to puber - hvor en av de har ekstremt sporadiske åpningstider - hvor det hovedsaklig bare er alkisa på 50+ som sitter, så har drikkinga mi roet seg kraftig ned også (samt at jeg har én kompis boende her, og han jobber 6-7 dager i uka). Jeg kan jo dra til Trondhjem for å feste og ture, det er null problem. Problemet er at det kun går én nattbuss til Orkdal, og den går 02:45 søndag "morgen". Blir litt passe kleint å sove på sofaene til slekt og venner "hele tiden" også.

I tillegg så røyker jeg kun når jeg er ute på byen og drikker med venner, så der sparer jeg også en god del penger, som så går med til å kjøpe herlige ingredienser og lage gode desserter og middager i stedet.

Om jeg bare godtok å holde meg til kneippbrød med vita pro og norvegia, hadde jeg nok vært enda rikere og kunne brukt pengene mine på Synology NAS og Fritz!box, men siden jeg foretrekker å legge på meg og å spise god mat, så får det heller være det samme. :p

Huh, trodde jeg var rask nok til å slå de sammen, ja ja.

Lenke til kommentar

Oh hyy!

Her blir det elgkjøtt til kvelds, med diverse tilbehør.

Rimelig deilig at det er 20 grader i solveggen her nå, snøen er på vei bort og fuglene kvitrer.

Så er det jo meldt 10 mm nedbør i form av snø i morgen da. :huh:

Edit: Fanden meg lenge siden jeg har vært i denne tråden nå egentlig.

Endret av Demonfudge
Lenke til kommentar

Kjære mamma,

Du kan ikke spørre meg en søndag ettermiddag - uten å ha gitt noe forvarsel om at jeg hadde ansvar for middag i dag - hva jeg har tenkt til middag i dag. Jeg rekker ikke en gang å tine noe nå.

Vennlig hilsen "hva har vi?".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...