Kakeshoma Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tror jeg skal køye tidlig i dag gitt... Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 bli med meg p min reise. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tror jeg skal køye tidlig i dag gitt... Jeg syns du kan roe ned den tonen der Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Uhm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Du velger feil jenter? Må være noe sånnt, men det er ganske utrolig for han ene kameraten min er han som alltid går på de rareste jentene Jeg er bare dust nok til å gå på en smell med supersøte kristne jenter (noe jeg ikke vet på forhånd) som skal flytte til indre agder for å gå på kristeninternat. (yes, that shit happened!) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tror jeg skal køye tidlig i dag gitt... :O Why? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Uhm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Du velger feil jenter? Må være noe sånnt, men det er ganske utrolig for han ene kameraten min er han som alltid går på de rareste jentene Jeg er bare dust nok til å gå på en smell med supersøte kristne jenter (noe jeg ikke vet på forhånd) som skal flytte til indre agder for å gå på kristeninternat. (yes, that shit happened!) BAHAHHAHWHAHHAHHHSHAHAHHAHSHSHLAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
multisync Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det går det ihvertfall an å le av Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Håpoer du ikje tar deg nær av moin juhnpr! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Rusen det gir er som regel ubeskrivelig. Alrt fra euforisk til guddomlelig opllevelse. Du må nesten prøve det selv forå forstå hva jeg mener. Interessant. Hva fikk deg til å prøve det ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Da har jeg laget to tiramisuer. I morgen blir awesome! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Rusen det gir er som regel ubeskrivelig. Alrt fra euforisk til guddomlelig opllevelse. Du må nesten prøve det selv forå forstå hva jeg mener. Interessant. Hva fikk deg til å prøve det ut? Ønskttet om å utforske seg slelv psykisk og utforske en større helhet om hvordan alt er satt sammenn. I dag har jeg ett helt annet syn på virkelig heten enn det jeg hadde før, både positivt og netativt. Da har jeg laget to tiramisuer. I morgen blir awesome! Håper dem smaker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Noen som er plan-faddere her? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tror jeg skal køye tidlig i dag gitt... :O Why? Ble plutselig trøtt... Vurderte å se en episode av noe gøy, men orker ikke Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Lithium, det håper jeg også, siden jeg har så jævlig mye. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Sender du en op posten til meg? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ønskttet om å utforske seg slelv psykisk og utforske en større helhet om hvordan alt er satt sammenn. I dag har jeg ett helt annet syn på virkelig heten enn det jeg hadde før, både positivt og netativt. Hmm. Er det noen bivirkninger? Hvor får du tak i slikt stoff? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ønskttet om å utforske seg slelv psykisk og utforske en større helhet om hvordan alt er satt sammenn. I dag har jeg ett helt annet syn på virkelig heten enn det jeg hadde før, både positivt og netativt. Hmm. Er det noen bivirkninger? Hvor får du tak i slikt stoff? Stoffene jeg tar norm,alt har ikke noen vonde bivirkningerer. Hvorm jeg får tak i det hoolder jeg tmeg til meg selv. Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Fortsatt rusa? e: Jeg er egentlig litt interessert; har du "bad trip'a" noen gang? Endret 17. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 høhlø, e nok alkoholen som skriver får meg!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg