Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uhm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Du velger feil jenter? :p

 

Må være noe sånnt, men det er ganske utrolig for han ene kameraten min er han som alltid går på de rareste jentene :p

Jeg er bare dust nok til å gå på en smell med supersøte kristne jenter (noe jeg ikke vet på forhånd) som skal flytte til indre agder for å gå på kristeninternat. (yes, that shit happened!)

Lenke til kommentar

Uhm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Du velger feil jenter? :p

 

Må være noe sånnt, men det er ganske utrolig for han ene kameraten min er han som alltid går på de rareste jentene :p

Jeg er bare dust nok til å gå på en smell med supersøte kristne jenter (noe jeg ikke vet på forhånd) som skal flytte til indre agder for å gå på kristeninternat. (yes, that shit happened!)

BAHAHHAHWHAHHAHHHSHAHAHHAHSHSHLAHAHAHAHAHA

Lenke til kommentar

Rusen det gir er som regel ubeskrivelig. Alrt fra euforisk til guddomlelig opllevelse.

Du må nesten prøve det selv forå forstå hva jeg mener.

Interessant. Hva fikk deg til å prøve det ut?

Ønskttet om å utforske seg slelv psykisk og utforske en større helhet om hvordan alt er satt sammenn. I dag har jeg ett helt annet syn på virkelig heten enn det jeg hadde før, både positivt og netativt.

 

Da har jeg laget to tiramisuer. I morgen blir awesome! :D

 

Håper dem smaker!

Lenke til kommentar

Ønskttet om å utforske seg slelv psykisk og utforske en større helhet om hvordan alt er satt sammenn. I dag har jeg ett helt annet syn på virkelig heten enn det jeg hadde før, både positivt og netativt.

Hmm. Er det noen bivirkninger?

Hvor får du tak i slikt stoff?

 

Stoffene jeg tar norm,alt har ikke noen vonde bivirkningerer.

Hvorm jeg får tak i det hoolder jeg tmeg til meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...