Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LithiumS, den Psychoblaute skumle karen som lusker utenfor vinduene dine om natten.

Neida :) Bruker ikke tid til slik, men dere må bare ta turen innom stavanger og si ifra til meg på forhånd.

 

 

Om du bor i Stavanger området kan du være med meg på en tur i hyperspace? Man sitter igjen med gode følelser psykisk og man ser verden på en ny og bedre måte :)

Mitt spørsmål gjelder her også.

Det var visst ikke et spørsmål. Det var en kommando.

The spirit molecule :love:

 

Shut up. Bithc.

Lenke til kommentar

Jeg har verdens beste sjekketrisk, beyn etter du har trippet. Man er fortsatt seg selv men man tørr å si mye mer enn man normalt ville og samtidig er man ikke ruset slik som alkoholrusen gir deg.

 

skål»!

Trippet på hva? Ja, jeg lurer faktisk. Og jeg vil ikke vite at du tripper på livet!

Lenke til kommentar

Jeg har verdens beste sjekketrisk, beyn etter du har trippet. Man er fortsatt seg selv men man tørr å si mye mer enn man normalt ville og samtidig er man ikke ruset slik som alkoholrusen gir deg.

 

skål»!

Trippet på hva? Ja, jeg lurer faktisk. Og jeg vil ikke vite at du tripper på livet!

vet ikke om jeg kan kalle det en tripp, men jeg er høy på livet, og benytter meg av n,n-dmt til tider ( helst i helger, har brukt i dag), ellers går det i fks salvia ekstrakter på 50-60x, får snart kanskje tilgang til andre stoffer men usikker foreløpig. Om du vil være med kan du ta turen innom stavanger når du har ferie eller noe :love: jeg er ikke falrig og skiiller meg ikke ut ifra mengden.

 

Må dele denne med dere. Play with your mind!

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Neida, var ikke drama eller hard feelings.

Bare jenteproblemer som vanlig, og den hardeste avvisningen jeg har fått i mitt liv etter en dans som jeg trodde vi var to om.

Sorry, men jeg må bare vite hvordan dette foregikk.

 

Sånn shortstory, alt skjedde på 30 min.

Vi flørtet hele kvelden og hadde en bra tone og det var hyggelig, gikk inn for kyss, men hun vek unna kysset meg på kinnet og sa "ikke ennå".

Så gikk hun og flørtet med en annen dude, deretter datt hun ut døra, klinte med en tredje dude hun ikke hadde snakket med en gang. Så gikk hun tilbake til han andre duden igjen, og de endte opp med å knulle på dassen.

 

Jeg fant da ut at jeg liksågodt kunne pelle meg hjemover, for jeg sto bare der som en dust og skjønnte ikke hva greia var.

 

Story of my life.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Så gikk hun og flørtet med en annen dude, deretter datt hun ut døra, klinte med en tredje dude hun ikke hadde snakket med en gang. Så gikk hun tilbake til han andre duden igjen, og de endte opp med å knulle på dassen.

 

Jeg fant da ut at jeg liksågodt kunne pelle meg hjemover, for jeg sto bare der som en dust og skjønnte ikke hva greia var.

 

Story of my life.

 

Usj, sånne jenter vil du ikke ha, det finnes så utrolig mange bedre enn det der.

Lenke til kommentar

På 30 min? Skulle tro dere skulle bli gift og få barn, hus og bil på den tiden. Så var hun utro så tidlig.

Rekkefølgen var litt fucked, jeg hadde da snakket og flørtet med henne mye lengre enn det

Så på 30 min shit went down.

 

Ja, HedvigR, bare å flytte sørover :wee:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

vet ikke om jeg kan kalle det en tripp, men jeg er høy på livet, og benytter meg av n,n-dmt til tider ( helst i helger, har brukt i dag), ellers går det i fks salvia ekstrakter på 50-60x, får snart kanskje tilgang til andre stoffer men usikker foreløpig. Om du vil være med kan du ta turen innom stavanger når du har ferie eller noe :love: jeg er ikke falrig og skiiller meg ikke ut ifra mengden.

Interessant. Jeg har aldri hørt om noe av det. Hva slags rus får du av disse?

 

Sånn shortstory, alt skjedde på 30 min.

Vi flørtet hele kvelden og hadde en bra tone og det var hyggelig, gikk inn for kyss, men hun vek unna kysset meg på kinnet og sa "ikke ennå".

Så gikk hun og flørtet med en annen dude, deretter datt hun ut døra, klinte med en tredje dude hun ikke hadde snakket med en gang. Så gikk hun tilbake til han andre duden igjen, og de endte opp med å knulle på dassen.

 

Jeg fant da ut at jeg liksågodt kunne pelle meg hjemover, for jeg sto bare der som en dust og skjønnte ikke hva greia var.

 

Story of my life.

Uhm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Du velger feil jenter? :p

Lenke til kommentar

fåkk har bare brennevin. I NEed you bundy

 

vet ikke om jeg kan kalle det en tripp, men jeg er høy på livet, og benytter meg av n,n-dmt til tider ( helst i helger, har brukt i dag), ellers går det i fks salvia ekstrakter på 50-60x, får snart kanskje tilgang til andre stoffer men usikker foreløpig. Om du vil være med kan du ta turen innom stavanger når du har ferie eller noe :love: jeg er ikke falrig og skiiller meg ikke ut ifra mengden.

Interessant. Jeg har aldri hørt om noe av det. Hva slags rus får du av disse?

 

Sånn shortstory, alt skjedde på 30 min.

Vi flørtet hele kvelden og hadde en bra tone og det var hyggelig, gikk inn for kyss, men hun vek unna kysset meg på kinnet og sa "ikke ennå".

Så gikk hun og flørtet med en annen dude, deretter datt hun ut døra, klinte med en tredje dude hun ikke hadde snakket med en gang. Så gikk hun tilbake til han andre duden igjen, og de endte opp med å knulle på dassen.

 

Jeg fant da ut at jeg liksågodt kunne pelle meg hjemover, for jeg sto bare der som en dust og skjønnte ikke hva greia var.

 

Story of my life.

Uhm, jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Du velger feil jenter? :p

 

Rusen det gir er som regel ubeskrivelig. Alrt fra euforisk til guddomlelig opllevelse.

Du må nesten prøve det selv forå forstå hva jeg mener.

 

 

Deg for eksempel, :love:

 

Neeed moar drikke, brb strlaks tilbake.

 

Ja gurimalla, jeg er supercatch ^^ Lager til og med gode kanelboller.

jeeg tenner!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...