Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvis det er noen trøst har jeg aldri markert St. Patricks Day på noen som helst måte i hele mitt liv, og har heller ingen intensjon om å gjøre det. Jeg høres visst forresten irsk ut når jeg snakker engelsk, i følge eksen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ok det har ikke jeg. Det jeg har er pizza og en lørdag som har føltes som en søndag. pluss at å trykke på TAB en gang også enter ikke funka for å poste på forumet. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 fint med en lørdag som føles som en søndag.. Da får man en overraskelse dagen etter... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 St. Patrick's day er like norsk som julaften. Det er en kristen helligdag. Eneste grunnen til at det feires i Irland er fordi Patrick var irsk. Like greit å la julen kun feires i Israel. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Julaften er vel en så internasjonal og sabla mix av kulturer og religioner som du kan få det. Helt tullete å si at det tilhører et land/en religion. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg var åpenbart ironisk når jeg sa at julaften kun skal feires i Israel. Og julaften som vi kjenner den er og blir en kristen feiring. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Jeg var åpenbart ironisk når jeg sa at julaften kun skal feires i Israel. Og julaften som vi kjenner den er og blir en kristen feiring. Neinei, du var helt seriøs. Dette vet jeg åpenbart bedre enn deg. Som vi kjenner den? Altså, med juletre, gaver og navnet "jul"? Hmmm... Endret 17. mars 2012 av HedvigR Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Nå begynner jeg å glede meg til jul.... Tror vi skal feire i Askim i år. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Neinei, du var helt seriøs. Dette vet jeg åpenbart bedre enn deg. Som vi kjenner den? Altså, med juletre, gaver og navnet "jul"? Hmmm... Ordet jul kommer fra det norrønske ordet jólablót, som betyr midtvintersdag. En feiring som fantes før den kristne julen ble til i Norge. Det samme gjelder juletreet, som også er fra hedensk opprinnelse. Det ble brukt for å undertrykke vinterens makt. Når jeg sier som vi kjenner den, mener jeg at det hovedsaklig blir sett på som en feiring av jesu fødsel. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg var åpenbart ironisk når jeg sa at julaften kun skal feires i Israel. Og julaften som vi kjenner den er og blir en kristen feiring. For et vackert selvportrett. Jeg skal feire jul på karl johan. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Fuck off, jeg har vondt i alle ledd, og i hodet. Jeg har sagt du ikke burde gå på date med Bundy he loves it. Endret 17. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 he loves it. Skift tilbake navnet ditt Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fuck off, jeg har vondt i alle ledd, og i hodet. Jeg har sagt du ikke burde gå på date med Bundy he loves it. Hehe Hvorfor er navnet din sulfuric istedenfor bundeh? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hehe Hvorfor er navnet din sulfuric istedenfor bundeh? Hvorfor er ikke navnet ditt Kvittering? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvorfor er ikke navnet ditt Kvittering? Hvorfor er ikke brukernavnet ditt _Hedvig? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Faen, glemte at jeg hadde skifta. Men mitt er jo fortsatt lett gjenkjennelig 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 LithitiumS=Kvittering? Jaaa Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hehe Hvorfor er navnet din sulfuric istedenfor bundeh? Hvorfor er ikke navnet ditt Kvittering? Because it is LithitiumS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg