Lycantrophe Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Nei, du burde ha andre favorittgreier. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Du burde absolutt helle ned på en flaske vodka og komme deg ut på byen. Bare husk å legge makeup med 2 i promille før du drar ned for å bli sjekka opp av fulle trøndere. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 I kveld blir det irsk musikk, irsk whiskey og irsk øl for alle penga. Synd jeg kun har ett grønt klesplagg og det henger til tørk. Maks harry forresten. 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Nei, du burde ha andre favorittgreier. Men jeg er glad i favorittene mine Du burde absolutt helle ned på en flaske vodka og komme deg ut på byen. Bare husk å legge makeup med 2 i promille før du drar ned for å bli sjekka opp av fulle trøndere. Jeg har jo forsåvidt litt vodka ståene. Og sminking i fylla er alltid gøy. Men det vart litt mye rødvin i går merker jeg Blir å lage tiramisù i kveld, og la den stå i kjøleskapet til i morgen. Blir awesome! I kveld blir det irsk musikk, irsk whiskey og irsk øl for alle penga. Synd jeg kun har ett grønt klesplagg og det henger til tørk. Du burde jo egentlig dra til Cafe Dublin i kveld du da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fulle trøndere <3 Det er nesten like elsk som spysjuken, det. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fulle trøndere <3 Det er nesten like elsk som spysjuken, det. Ey. Vi er ganske så sjarmerende skal jeg si deg! Jeg kan til og med si det til deg en gang jeg virkelig er full, for å demonstrere hvor sjarmerende jeg kan være. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ja, ser vel egentlig på meg selv som det, men det kan jo muligens diskuteres, så mye som jeg har flytta rundt. Men har vokst opp store deler av livet mitt i Trondheim, der jeg har barndomsminnene mine fra, og vokst opp i trønderhjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ey. Vi er ganske så sjarmerende skal jeg si deg! Jeg kan til og med si det til deg en gang jeg virkelig er full, for å demonstrere hvor sjarmerende jeg kan være. du kan si det til meg isteden ;-) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fulle trøndere <3 Det er nesten like elsk som spysjuken, det. Ey. Vi er ganske så sjarmerende skal jeg si deg! Jeg kan til og med si det til deg en gang jeg virkelig er full, for å demonstrere hvor sjarmerende jeg kan være. trønderinner er noe annet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tull. Trøndere er trøndere. Det er ganske synd egentlig. Er så mange fine jenter fra trøndelag, bare synd de bruker munnen til å snakke med og. Men så er det forskjell på Trondheim og resten av Trøndelag og da. Det er da noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Forskjell på Nord-trøndelag og Sør-trøndelag også Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Tull. Trøndere er trøndere. Det er ganske synd egentlig. Er så mange fine jenter fra trøndelag, bare synd de bruker munnen til å snakke med og. Men så er det forskjell på Trondheim og resten av Trøndelag og da. Det er da noe. :!: Elsker trønderdialekta jeg. Men har jo fått med meg at veldig mange tror at folk i Trondheim høres ut som Verdalinger f.eks. noe som ikke stemmer. De fleste som bor i byen snakker jo rimelig "pent", og ikke bredt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ja det er jo en viss forskjell på bokmålstrondhjemsk og namsosing. Fun fact: Folk fra Namsos forstår visstnok ikke hva folk fra Rogaland sier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Litt av ett vær her i dag. Glad det blir pizza og film og snacks med et vennepar i stedet for noe som krever st jeg er utendørs. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ja det er jo en viss forskjell på bokmålstrondhjemsk og namsosing. Fun fact: Folk fra Namsos forstår visstnok ikke hva folk fra Rogaland sier. Hva er bokmålstrondhjemsk? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Weee, svimmel pga. salmiakk og slikt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hva er bokmålstrondhjemsk? Antar det er sånn de finere fruer på Øvre Singsaker snakker, altså at de sier "jeg" og "deg" og andre ting. Med trøndersk tonefall da. Tenk Ludvigsen. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ludvigsen tok ikke livet av tråden for kvelden? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hehehehee, jeg er norsk da. Har ingen irske aner, eller noen tilknytning til Irland. Men St. Patricks day er jæææææævlig fett da!!!! Kan bare drikker masse øl og bare "yeah riverdance mann! dritfett!!" (egentlig hater jeg riverdance alle andre dager, men på St.Patricks day blir det fett!!!). Samme med Guiness. Hater guiness, men på St.Patricks day da bælmer jeg som faen, bare fordi det liksom er irenes nasjonaldag. MAKS FETT. BALLEFETT!! Dritfett å bare gå rundt å si masse syke irske ting hele tiden (kan egentlig ingen syke irske ting, men sier engelske ting med irsk aksent som jeg heller ikke kan). Fuck alle dere. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg