Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får du sovet noe på sovende nattevakt da? Er det ikke alltid noen gærninger som ringer i alarmen og vil pisse eller ha vann eller noe?

Søster jobba på gamlehjem en periode..hun fortalte om ei gammel dame som gikk og snakka til seg selv hele tiden om kaniner.

Og en gubbe som fant det fryktelig morsomt å slenge pissebleien sin i gulvet hvor som helst. Han lo seg fillete hver gang han gjorde det.

Vel, denne vakta jeg har nå er på 2 personer og kunn de så får den som egentlig sitter som nattevakt problemer så vekker de meg, hvis ikke så får jeg vel sove hele natta.

Hehe, joda, det er de som finner ut at de skal drite i vasken og andre slike artigheter ^^

Lenke til kommentar
Så b-real har 100 poster da eller? Siden jeg som har tusen har 8?
Hvor er det du henter de tallene fra og hva er det du vil fram til? o_O
Uhm.. Han har misforstått binærsystemet.
Det er disse folka som snakker om alt delt på 125 eller noe.
P..P..Phail.
Lenke til kommentar
Men du Eplefe vet hvor mye "POSTER" han har vel? Må vel være noe med ti ganger min?

Først må du telle opp alt av poster jeg har liggende rundt om kring. Postcounten min er ikke rett i det hele tatt fordi den ble påbegynt tidlig på dette forumet da Off-Topic forsatt ga utslag på postcounten, så ligger det X antall tusen poster i Off-Topic (majoriteten i OT-baren)....så det er bare å begynne å telle poster =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...