Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den har fikset 100 feil, skulle den fikse de resten 900 måtte jeg laste ned og kjøpe. -_-

Jeg tror du har lastet ned feil program lille venn. :tease:

 

Første steg:

post-130531-0-54004300-1331980237_thumb.png

 

Andre steg:

post-130531-0-89878100-1331980251_thumb.png

 

Det kommer også automatisk spørsmål om du vil laste ned Malware Bytes. Du skal IKKE velge det som "fikser registry". Det er reklameprogram som er ute etter å lure deg.

Lenke til kommentar

Irriterene å våkne kl 9. WHINE!

 

Er du sent oppe? - Hadde selv vekkeklokke på klokka 9 fordi jeg hater å sove bort hele dagen...

 

Hva skal jeg kjøpe til lørdagsgodt?

 

Potetgull og brus?!? Popcorn, brus og film?

 

Hmm.. fikk lyst på potetskruer selv iallfall :)

Lenke til kommentar

Er du sent oppe? - Hadde selv vekkeklokke på klokka 9 fordi jeg hater å sove bort hele dagen...

 

Jeg legger meg ikke spesielt tidlig, om det er det du mener. Er ikke så mye dag å sove bort. Fotballkampene begynner ikke før i 2-tiden og jeg er alt for lat til å faktisk gjøre husarbeid eller noe annet på en lørdagsmorgen.

Lenke til kommentar

Neineinei! Lar den nye stekepanna jeg har kjøpt stå oppe på kjøkkenet i to sekunder mens jeg går ned med maten, og når jeg kommer opp er den allerede på bruk i nytt av frøken ufordragelig. Og nedi stekepanna skjærer hun opp kyllingbitene med en kniv. SINNA!!! Jeg nekter å la den panna bli ødelagt sånn som alle de andre pannene her er!!! :mad:

 

Og det må nok bli potetgull ja, Itek!!

Lenke til kommentar

Neineinei! Lar den nye stekepanna jeg har kjøpt stå oppe på kjøkkenet i to sekunder mens jeg går ned med maten, og når jeg kommer opp er den allerede på bruk i nytt av frøken ufordragelig. Og nedi stekepanna skjærer hun opp kyllingbitene med en kniv. SINNA!!! Jeg nekter å la den panna bli ødelagt sånn som alle de andre pannene her er!!! :mad:

 

Og det må nok bli potetgull ja, Itek!!

 

Får du litt lyst å plassere panna i bakhodet hennes?

 

Menne, si fra?

Lenke til kommentar

Neineinei! Lar den nye stekepanna jeg har kjøpt stå oppe på kjøkkenet i to sekunder mens jeg går ned med maten, og når jeg kommer opp er den allerede på bruk i nytt av frøken ufordragelig. Og nedi stekepanna skjærer hun opp kyllingbitene med en kniv. SINNA!!! Jeg nekter å la den panna bli ødelagt sånn som alle de andre pannene her er!!! :mad:

 

Sånne ting som får meg til å kjøpe meg private ting jeg har i mitt eget skap på kjøkkenet... Her har folk det for seg at knivene kan brukes til å åpne ting med metallokk.... Heldigvis er vi flinke på det med ikke-metall i teflonpanna..

Lenke til kommentar

Neineinei! Lar den nye stekepanna jeg har kjøpt stå oppe på kjøkkenet i to sekunder mens jeg går ned med maten, og når jeg kommer opp er den allerede på bruk i nytt av frøken ufordragelig. Og nedi stekepanna skjærer hun opp kyllingbitene med en kniv. SINNA!!! Jeg nekter å la den panna bli ødelagt sånn som alle de andre pannene her er!!!

Jeez... Tror du bør ha alle eiendeler på rommet ditt, og kun ta med akkurat det du trenger til enhver tid, når du vet du ikke slipper det av synet...

 

 

Daaaamn, heftig å spille My Friend of Misery på bass... Håper å få til hele snart.

Endret av Kakeshoma
Lenke til kommentar

Bruk ordene dine til henne.

 

Hun har veldig vansker med å forstå ordene mine dessverre. Jeg tror dog hun bare later som.

 

Får du litt lyst å plassere panna i bakhodet hennes?

 

Ja. Tangled style!

 

 

Sånne ting som får meg til å kjøpe meg private ting jeg har i mitt eget skap på kjøkkenet... Her har folk det for seg at knivene kan brukes til å åpne ting med metallokk.... Heldigvis er vi flinke på det med ikke-metall i teflonpanna..

 

Jeg har den nede på rommet mitt, men da jeg var ferdig fikk jeg ikke med meg alt i to vendinger. Da jeg gikk opp etter stekepanna var den allerede i bruk -.- Baaah.

 

 

 

 

MEN GLADNYHET!!! Hun må ut før juni!! Okei, kanskje litt slemt å være glad for sånt, men herregud, takler ikke dama. Adios!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...