Coa Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Uff, lurer på om jeg skal lese de to første bøkene før jeg begynner på sesong to, men da rekker jeg ikke sesongstart. Tøft valg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Da har jeg begynt å se American Horror Story. Satser på at det er bra. Den har jeg og tenkt å begynne på. Virker det lovende? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Den har jeg og tenkt å begynne på. Virker det lovende? Siste episode er så dårlig at det føltes helt bortkastet å se ferdig serien. Startet fantastisk, sluttet som dritt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Jammen... jammen, da blir det isåfall ikke motorsykkel i det heletatt Jeg vil kjøre motorsykkel. Hadde ikke du en motorsykkelulykke for en stund siden? Uansett, kjør på! Har alltid hatt lyst på motorsykkel selv, men har sett for mange ulykker til at jeg kommer til å vurdere å få meg en. Joda, men det er 3 år siden, jeg tok mellomtunglappen i høst (som automatisk blir tung i august) og det var første gang jeg kjørte siden ulykken, men det gikk veldig bra, og jeg fikk lyst til å kjøre igjen Har man først prøvd det så stopper man ikke Det er uansett så mye annet man kan dø av, man må da gjøre noe risikofyllt av og til. Menmen, det er jo en hel haug idioter i store biler der ute. Endret 16. mars 2012 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jippi. Sitter på bussen. Både foran meg og bak meg er det fjortizer som hører på musikk på mobilens høyttaler. Selvfølgelig to forskjellige drittsanger 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Trøst deg med at det kunne vært Porta Pro. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Finner ingen trøst. Vurderer nødhammer mot tinningen. Min eller deres. Ikke helt sikker enda. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Finner ingen trøst. Vurderer nødhammer mot tinningen. Min eller deres. Ikke helt sikker enda. Kan du ikke bare stirre ekkelt på dem, eventuelt snakke til dem med creepy pedostemme? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Da har jeg begynt å se American Horror Story. Satser på at det er bra. Den har jeg og tenkt å begynne på. Virker det lovende? Ja, første episode var ganske bra. Gir meg noe å se på mens jeg venter på at april skal begynne og seriene jeg venter på begynner igjen. Endret 16. mars 2012 av Datasmurf Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Skjønner ikke greia med å ha på musikk sånn som det der. Det er faens irriterende. Eget headsett er tingen..stenge ute omverdenen er uunværlig til tider. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Meeeeen.... Hæppi bursda' til meg, hæppi bursda' til meg. Jeg er en syk jævel. Hæppi bursda' til meg. (mel. Happy birthday) 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Musikkopplevelsen blir også ødelagt når man hører fra mobilhøyttalerne. Vel, det kommer kanskje ann på hvor dårlig musikk det er da. Grattis med dagen, Lars Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Meeeeen.... Hæppi bursda' til meg, hæppi bursda' til meg. Jeg er en syk jævel. Hæppi bursda' til meg. (mel. Happy birthday) Gratulere med dagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Takk, takk. Som bursdagsønske har jeg at dere alle troller Kvinneguiden eller Freak. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Gratulerer med dagen, Lars. Troller ikke nFF, da jeg liker det forumet og har vært medlem ca like lenge som jeg har vært medlem her, men kan godt trolle KG. 2 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hva er greia med at (det virker som) klokka går fortere om natta? Lenke til kommentar
Anvlaibar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=hDLznzc98Ns http://www.youtube.com/watch?v=CCvp4vSSLPo Endret 17. mars 2012 av Anulaibar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg er våken nå. Jeg skal ikke på jobb før elleve. Gråt. Jeg vil sove mer. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Samme her, og jeg skal ikke på jobb engang. Men så skal jeg gå å legge meg igjen og nå da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg