Datasmurf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg er evig fysen på smoothie. Lurer på om jeg får med minstesøss på butikken for å kjøpe frukt og bær. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Til informasjon, så har jeg satt på 10 timer med Darth Vader's pusting. Nettavisen Samsung galaxy s II .Slimda. Fansy! Flott telefon! Fire av kollegene mine har den, og de er kjempefornøyd. Har du fått noen til å lære deg alle Android-triksa? (PS, gå inn på Innstillinger, og "om telefonen" ellerno, så finner du versjonsnummeret på Android (4.0.3, eller 2.3.4 ellernoe sånt), så trykker du kjapt mange ganger på det. Hold så inne på det som dukker opp.) Fått noen å spille DrawSomething med? Android-triksa? Nei, vet ikke. ble vist ganske mye greier med den i går, men husker bare det viktigste. Liker den faktisk bare bedre og bedre. Lastet ned apper i dag! Vet ikke helt hva drawSomething er for noe. Er det gøy? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Til informasjon, så har jeg satt på 10 timer med Darth Vader's pusting. Nettavisen Samsung galaxy s II .Slimda. Fansy! Flott telefon! Fire av kollegene mine har den, og de er kjempefornøyd. Har du fått noen til å lære deg alle Android-triksa? (PS, gå inn på Innstillinger, og "om telefonen" ellerno, så finner du versjonsnummeret på Android (4.0.3, eller 2.3.4 ellernoe sånt), så trykker du kjapt mange ganger på det. Hold så inne på det som dukker opp.) Fått noen å spille DrawSomething med? Android-triksa? Nei, vet ikke. ble vist ganske mye greier med den i går, men husker bare det viktigste. Liker den faktisk bare bedre og bedre. Lastet ned apper i dag! Vet ikke helt hva drawSomething er for noe. Er det gøy? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Tror det er sånn tegnespill man spiller mot andre. Man tegner et eller annet med finger/stylus, sender det til motstanderen som skal gjette hva det er..høres rart ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Et spill. Du tegner noe og så skal motstanderen prøve å gjette hva det er Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hm. Tror ikke jeg er stødig nok på fingeren enda til å tegne på den. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen av dere som spiller wordfeud? Add meg isåfall, nicket er det samme som her. Liker nye "forumet" godt så langt, dog skinnet er ikke så pent - håper et annet kommer fort Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Wordfeud har jeg gått lei av for å være ærlig. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 *danse rundt i stua med oppvask og støvklut* Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg liker dette. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som har opplevd at firefox går inn i en endless loop med å kræsje display driveren? Skjedde da jeg oppgraderte til versjon 10 for en stund siden. Har bare brukt Opera enn så lenge, men nå er jeg litt lei. Blir ikke komfortabel med Opera. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ja, jeg har det problemer en til to ganger i uken. Evig frustrerende. Så oppdaterte jeg noen drivere, og det forsvant, men Firefox ble i stedet usaklig treg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Takk for tips, men det hjalp ikke å oppdatere dem. Får leite videre etter løsning. Dette er jo egentlig ikke tråden for dyperegående support. Får lage meg en tråd på det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Samsung galaxy s II .Slimda. Fansy! digg, eyh? Funfact: NoFX er god rydde-/vaskemusikk. Now playing: Anarchy Camp *danse rundt i stua med oppvask og støvklut* Stfu. Jeg har bestilt folk til å utrydde kakkerlakker, og jeg må vase hele huset, grundig. 4 soverom, tue, kjøkken, gang, yttergang, 2 toalett, kjeller etc etc etc OG DU KLAGER?! Har 8 liter sprit da. Så det skal gå bra. Er ikke bare militæret som har hælvettesuke lzm Endret 16. mars 2012 av Sulfuric Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som har opplevd at firefox går inn i en endless loop med å kræsje display driveren? Skjedde da jeg oppgraderte til versjon 10 for en stund siden. Har bare brukt Opera enn så lenge, men nå er jeg litt lei. Blir ikke komfortabel med Opera. Når du er på sider med flashvideoer og slikt? Om så, høyreklikk på flashopplegget, gå inn på innstillinger og skru av hardware acceleration. Fungerte for meg da jeg hadde et lignende problem. Er visst ganske vanlig. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Litt uvant med den nye skinen. Håper Dark Theme blir oppdatert til det som er nå snart. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Noen som har opplevd at firefox går inn i en endless loop med å kræsje display driveren? Skjedde da jeg oppgraderte til versjon 10 for en stund siden. Har bare brukt Opera enn så lenge, men nå er jeg litt lei. Blir ikke komfortabel med Opera. Når du er på sider med flashvideoer og slikt? Om så, høyreklikk på flashopplegget, gå inn på innstillinger og skru av hardware acceleration. Fungerte for meg da jeg hadde et lignende problem. Er visst ganske vanlig. Nope, så fort jeg åpner firefox Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Vet ikke helt hva drawSomething er for noe. Er det gøy? Tegneprogram ja. Det er lov å prøve, jeg holder meg mest til strekmenn og lignende. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Gå på butikken, eller lage meg en kanne med kaffe? Lycanthrope: Read and weep. Mehehehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg