Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Til informasjon, så har jeg satt på 10 timer med Darth Vader's pusting. Nettavisen

Samsung galaxy s II .Slimda. Fansy!

Flott telefon! Fire av kollegene mine har den, og de er kjempefornøyd. Har du fått noen til å lære deg alle Android-triksa?

(PS, gå inn på Innstillinger, og "om telefonen" ellerno, så finner du versjonsnummeret på Android (4.0.3, eller 2.3.4 ellernoe sånt), så trykker du kjapt mange ganger på det. Hold så inne på det som dukker opp.)

Fått noen å spille DrawSomething med? :p

Android-triksa? Nei, vet ikke. :p ble vist ganske mye greier med den i går, men husker bare det viktigste. Liker den faktisk bare bedre og bedre. Lastet ned apper i dag! :D

Vet ikke helt hva drawSomething er for noe. Er det gøy?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Til informasjon, så har jeg satt på 10 timer med Darth Vader's pusting. Nettavisen

Flott telefon! Fire av kollegene mine har den, og de er kjempefornøyd. Har du fått noen til å lære deg alle Android-triksa?

(PS, gå inn på Innstillinger, og "om telefonen" ellerno, så finner du versjonsnummeret på Android (4.0.3, eller 2.3.4 ellernoe sånt), så trykker du kjapt mange ganger på det. Hold så inne på det som dukker opp.)

Fått noen å spille DrawSomething med? :p

Android-triksa? Nei, vet ikke. :p ble vist ganske mye greier med den i går, men husker bare det viktigste. Liker den faktisk bare bedre og bedre. Lastet ned apper i dag! :D

Vet ikke helt hva drawSomething er for noe. Er det gøy?

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at firefox går inn i en endless loop med å kræsje display driveren? Skjedde da jeg oppgraderte til versjon 10 for en stund siden. Har bare brukt Opera enn så lenge, men nå er jeg litt lei. Blir ikke komfortabel med Opera.

Lenke til kommentar

digg, eyh?

Funfact: NoFX er god rydde-/vaskemusikk.

Now playing: Anarchy Camp

*danse rundt i stua med oppvask og støvklut*

Stfu.

Jeg har bestilt folk til å utrydde kakkerlakker, og jeg må vase hele huset, grundig.

4 soverom, tue, kjøkken, gang, yttergang, 2 toalett, kjeller etc etc etc

OG DU KLAGER?! Har 8 liter sprit da. Så det skal gå bra.

Er ikke bare militæret som har hælvettesuke lzm

Endret av Sulfuric
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at firefox går inn i en endless loop med å kræsje display driveren? Skjedde da jeg oppgraderte til versjon 10 for en stund siden. Har bare brukt Opera enn så lenge, men nå er jeg litt lei. Blir ikke komfortabel med Opera.

Når du er på sider med flashvideoer og slikt? Om så, høyreklikk på flashopplegget, gå inn på innstillinger og skru av hardware acceleration. Fungerte for meg da jeg hadde et lignende problem. Er visst ganske vanlig.

Lenke til kommentar

Når du er på sider med flashvideoer og slikt? Om så, høyreklikk på flashopplegget, gå inn på innstillinger og skru av hardware acceleration. Fungerte for meg da jeg hadde et lignende problem. Er visst ganske vanlig.

Nope, så fort jeg åpner firefox

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...