hylo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Endorfiner er oppskryttVirkelig ikke. Tenk på alt det du har, om du ikke har hatt fysisk aktivitet på leeeeenge. Du kommer til å bli som ei lita forumterte på 14 Endret 6. mars 2008 av Hylo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 terte? haha...vel...I'm tight anyways ^_^ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 .........øm..sure? Har om det på skolen nå, så jeg fikk bare lyst til å nevne det litt ut av kjedsomhet Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har et lydkort jeg kan få...? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har et lydkort jeg kan få...? nei men jeg kan komme til deg og lage soundeffects av den lyden som egentlig skulle ha kommet XD Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Får du sovet noe på sovende nattevakt da? Er det ikke alltid noen gærninger som ringer i alarmen og vil pisse eller ha vann eller noe? Søster jobba på gamlehjem en periode..hun fortalte om ei gammel dame som gikk og snakka til seg selv hele tiden om kaniner. Og en gubbe som fant det fryktelig morsomt å slenge pissebleien sin i gulvet hvor som helst. Han lo seg fillete hver gang han gjorde det. Endret 6. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Noen som har et lydkort jeg kan få...? nei men jeg kan komme til deg og lage soundeffects av den lyden som egentlig skulle ha kommet XD haha, okai ^^ *hente lighter og bensin* fengende sang.. Endret 6. mars 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 http://youtube.com/watch?v=Se6KDDDgznU Grom coverlåt, den der Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Snart blir det "kongen av queens" og "dan in real life" her. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 http://media.nothingtoxic.com/uploads/3f10...f7b4efe767b.swf ^^noem som klarer bedre enn 954? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 http://media.nothingtoxic.com/uploads/3f10...f7b4efe767b.swf^^noem som klarer bedre enn 954? DAMN YOU!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg MÅ klare 1000 før jeg gir meg! edit: Endret 6. mars 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 og der gjer eg meg, men eg går å laller. Gnatt! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Æsj, jeg skal sannsynligvis på tv. Vet ikke om jeg liker det helt. Er ikke så PR-kåt av meg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Æsj, jeg skal sannsynligvis på tv. Vet ikke om jeg liker det helt. Er ikke så PR-kåt av meg. Du MÅ vel ikke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Æsj, jeg skal sannsynligvis på tv. Vet ikke om jeg liker det helt. Er ikke så PR-kåt av meg. Hvor og når og hvorfor? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Du MÅ vel ikke? Nei, men det hadde vært bra om jeg kunne. Av flere grunner. Hvor og når og hvorfor? Snakke om hvordan det er å være ung og ha mistet noen i selvmord. Skal sendes på tv2. Helt når det blir sent er jeg ikke sikker på, men skal spilles inn mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Litt poesi til folket. I. Det første bud er ganske lett. De som er flest, har alltid rett. II. Tenk alltid på hva folk vil si. Og ta den sterkestes parti. III. Og tviler du, så hold deg taus til du ser hvem som får applaus. lV. Tenk nøye ut hva du bør mene. Det kan bli dyrt å stå alene. V. Følg ingen altfor høye krav. Men si, hva du har fordel av. Vl. Si alle hva de gjerne hører. Gå stille gjennom alle dører. (For sannhet bringer sorg og nød, mens daglig løgn gir daglig brød.) Vll. Gå aldri oppreist. Snik deg frem. Og gjør deg varm i alle hjem. Vlll. Husk: Ingen mann kan roses nok Slik bygger man en venneflokk (Og i et brødre-paradis har du den beste livspolis) IX. Av sladder husker du hvert ord til bruk i neste sjefskontor. (Men ingen taktfull sjef forteller et ord til ham som ryktet gjelder) X. Hvis siste bud blir respektert, da er din fremtid garantert! Følg d r i s t i g med i kamp mot troll, men vis fornuftig måtehold! Skrid tappert frem i livets strid, - én time forut for din tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg