Sidious Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Gårsdagen: Ølsmaking (brussmaking for min del) og middag på Bristol Grill. Leggetid; 1-tiden. Dagen idag: Stå opp 7... Trøtt... Ble det biff? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ble det biff? Nei, men vi spiste Donald da. 1 Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ble det biff? Nei, men vi spiste Donald da. And? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Å gi respons til medstudenter er så kjedelig.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Første gang jeg skriver fra telefonen post* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvilken telefon er det snakk om, Gypsy? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Samsung galaxy s II .Slimda. Fansy! Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Leste at samsung galaxsy s2 var verdens mest solgte mobiltelefon... Jeg trodde det var iphone... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Må skru av på kvelden, ellers mister jeg sikkert hørselen i løpet av natten.Jaujau, natta, gøy dag i morgen. Jeg for min del har musikk på når jeg sover, eneste måten jeg får sove. Jeg prøvde musikktrikset forrige uke når jeg ikke klarte å sovne. Det eneste som skjedde var først fløy jeg opp og ned av senga 3-4 ganger for å justere til riktig volum (ikke for høyt, ikke for lavt). Så lå jeg i to timer og ventet på at playlisten skulle stoppe, og sovnet ikke. Med lyset av og i "soveposisjon". Antar det kommer an på personen da. Søstrene mine foretrekker å ha musikk på, men sovner greit uten, foreldrene mine er nødt til å ha det helt stille og mener de hører nok musikk ila. dagen. Og kan forøvrig si at folk metal fungerer utmerket for å få sove. Samt småsær svensk folk rock / folk punk / rockabilly / whatever. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Leste at samsung galaxsy s2 var verdens mest solgte mobiltelefon... Jeg trodde det var iphone... Hvilken iPhone. Det finnes flere av dem. Sier du bare iPhone blir det som å putte alle Samsung-telefoner i samme kurv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Leste at samsung galaxsy s2 var verdens mest solgte mobiltelefon... Jeg trodde det var iphone... Neida, SGSII ble vel kåra til fjorårets beste telefon afaik, noe som er fullt forståelig. Er en fantastisk sak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg prøvde tilogmed en lydbok på engelsk, tenkte det ble såpass monotont at jeg måtte bare sovne. Men jeg ble liggende i mørket og lytte på hvert ord han sa helt til det ble stille et par senere. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Finnes det en tråd her inne på forumet som omhandler butikksalg? Hvor folk kan tipse eller bli tipset om hvilke butikker som har salg for tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Finnes det et sted som kan veilede meg gjennom det nye forumet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Funfact: NoFX er god rydde-/vaskemusikk. Now playing: Anarchy Camp *danse rundt i stua med oppvask og støvklut* Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Til informasjon, så har jeg satt på 10 timer med Darth Vader's pusting. Nettavisen Samsung galaxy s II .Slimda. Fansy! Flott telefon! Fire av kollegene mine har den, og de er kjempefornøyd. Har du fått noen til å lære deg alle Android-triksa? (PS, gå inn på Innstillinger, og "om telefonen" ellerno, så finner du versjonsnummeret på Android (4.0.3, eller 2.3.4 ellernoe sånt), så trykker du kjapt mange ganger på det. Hold så inne på det som dukker opp.) Fått noen å spille DrawSomething med? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Synes"]Synes synd på de som ikke bor i nærheten av en Dromedar i neste uke. Også gle-gruer jeg meg litt til å stå med Aeropress hele dagen på Tirsdag. Endret 16. mars 2012 av Eplefe Lenke til kommentar
Itek Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Leste at samsung galaxsy s2 var verdens mest solgte mobiltelefon... Jeg trodde det var iphone... Hvilken iPhone. Det finnes flere av dem. Sier du bare iPhone blir det som å putte alle Samsung-telefoner i samme kurv. Leste at samsung galaxsy s2 var verdens mest solgte mobiltelefon... Jeg trodde det var iphone... Neida, SGSII ble vel kåra til fjorårets beste telefon afaik, noe som er fullt forståelig. Er en fantastisk sak. Ja, måtte søke opp artikkelen, jeg bommet... Men den er den mest sogte android-telefon Endret 16. mars 2012 av Itek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg