Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Chokke, selfølgelig kan man trene seg til å løpe lengre osv. Det er enklere for noen, og noen er født gode.

Men akkurat sånn er det i andre fag også, noen har lettere for det. Noen blir født med lese og skrivevansker og etter min erfaring er ikke det at man er dårlig i sport/gym noen større grunn til å bli mobbet enn f. eks om man har dysleksi.

 

Jeg har alltid vært i jævlig dårlig form, aldri drevi noe seriøst med sport siden jeg alltid har syntes fotball er drit kjedelig. Er man et "typisk" mobbeoffer tror jeg man blir mobbet for "svakheten" din, uansett hva det enn skulle vært.

Jeg er klar over at man kan trene seg flink, men poenget er at du kan ikke gjøre det dagen før. Om jeg i det hele tatt skal klare å bestå løpetesten i år må jeg få ræva i gir. Mens norskprøven jeg skal ha imorrak an jeg begynne å lese til klokka 23 idag og få en helt OK karakter (ikke at jeg har norskprøve imorra, men du ser poenget?).

Vil nesten påstå det er lettere å plukke ut h*n feite i gymtimen, enn h*n som ikke klarer å løse en likning. Jeg har ihvertfall vært en av veldig få som alltid har gjort det dårlig i gym. Det vil si at mer eller mindre 70-80 % av klassen trener aktivt/driver med en sport og får naturlig god karakter i gym bare ved å møte opp (sånn jeg har det i fysikken og matten :whistle: ).

Lenke til kommentar
Sorry, er av årgang nittenåtifem jeg =)

og du var redd de få åra du levde under den kalde krigen, eller hva?

.........øm..sure?

 

 

*rekke opp hånda*

Ikke ta fra meg oppmerksomheten, a! :(

 

b-real: Om man trener, blir man i bedre humør i tillegg, så gogogogo.

Endorfiner er oppskrytt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...