hylo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hvem pokker gidder å trene 3 ganger i uka? Jeg liker jo vomma mi jo =( *rekke opp hånda* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Chokke, selfølgelig kan man trene seg til å løpe lengre osv. Det er enklere for noen, og noen er født gode. Men akkurat sånn er det i andre fag også, noen har lettere for det. Noen blir født med lese og skrivevansker og etter min erfaring er ikke det at man er dårlig i sport/gym noen større grunn til å bli mobbet enn f. eks om man har dysleksi. Jeg har alltid vært i jævlig dårlig form, aldri drevi noe seriøst med sport siden jeg alltid har syntes fotball er drit kjedelig. Er man et "typisk" mobbeoffer tror jeg man blir mobbet for "svakheten" din, uansett hva det enn skulle vært. Jeg er klar over at man kan trene seg flink, men poenget er at du kan ikke gjøre det dagen før. Om jeg i det hele tatt skal klare å bestå løpetesten i år må jeg få ræva i gir. Mens norskprøven jeg skal ha imorrak an jeg begynne å lese til klokka 23 idag og få en helt OK karakter (ikke at jeg har norskprøve imorra, men du ser poenget?). Vil nesten påstå det er lettere å plukke ut h*n feite i gymtimen, enn h*n som ikke klarer å løse en likning. Jeg har ihvertfall vært en av veldig få som alltid har gjort det dårlig i gym. Det vil si at mer eller mindre 70-80 % av klassen trener aktivt/driver med en sport og får naturlig god karakter i gym bare ved å møte opp (sånn jeg har det i fysikken og matten ). Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 b-real: Hvor gammel er du og hvor er du födt? Lurer bare...du er vel nordlending, om jeg ikke tar helt feil! Født her: Stokmarknes Sykehus eller Nordlandssykehuset Vesterålen som det heter nå da og er født og vokst opp på Sortland Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 hvem pokker gidder å trene 3 ganger i uka? Jeg liker jo vomma mi jo =( *rekke opp hånda* *rekke opp hånda* Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ok. Fint med bilde og greier. Alderen unnlot du å fortelle dog, men det er kanskje noe du ikke vil dele med meg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sorry, er av årgang nittenåtifem jeg =) Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jaggu. Ung gutt altså. Närmer meg 25 jeg...shiiit. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Sorry, er av årgang nittenåtifem jeg =) og du var redd de få åra du levde under den kalde krigen, eller hva? Endret 6. mars 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Yey, da har jeg bestilt deodorant :3 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 jeg er sultensultensultensultensulten! hva skal jeg lage meg? *sulten* Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Yey, da har jeg bestilt deodorant :3 Err. what? Hvem bestiller deo? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg misliker engelske vitenskapelige artikler. Skjønner lite av det som står der. Spesielt irriterende når jeg ikke finner norske artikler om samme emne. Det er ikke tilfeldigvis noen som er ekspert på porifera her? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 *rekke opp hånda* Ikke ta fra meg oppmerksomheten, a! b-real: Om man trener, blir man i bedre humør i tillegg, så gogogogo. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Err. what? Hvem bestiller deo? Jeg . La latskapen leve. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Skinke+brødskive+majones+smør=nam nam. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg har vondt i tanna etter mitt lille gaffeluhell for noen dager siden. Synd det er såå lenge til tannlegen. /rant over. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Err. what? Hvem bestiller deo? Jeg . La latskapen leve. Indeed *koser seg med opeth* http://youtube.com/watch?v=kvyAzFcvrZQ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kiwi x 3 + meg = nam nam nam Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Barely cold in her grave Barely warm in my bed Settling for a draw tonight Puppet girl, your strings are mine Nightwish ble litt kos igjen, fant jeg ut Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sorry, er av årgang nittenåtifem jeg =) og du var redd de få åra du levde under den kalde krigen, eller hva? .........øm..sure? *rekke opp hånda* Ikke ta fra meg oppmerksomheten, a! b-real: Om man trener, blir man i bedre humør i tillegg, så gogogogo. Endorfiner er oppskrytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg