Porcela1n Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det finnes virkelig ingenting bedre enn det å stå opp klokka 07.30, så på skolen å finne ut at du ikke har undervisning før klokka 13.00. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det finnes virkelig ingenting bedre enn det å stå opp klokka 07.30, så på skolen å finne ut at du ikke har undervisning før klokka 13.00. Been there, done that. Du kan iallefall tilbringe tid med oss! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg våknet og fant ut at jeg ikke gadd å dra til skolen for èn forelesning, så la meg til å sove igjen. Så er det jobb om en time. Fortsatt like trøtt nå som jeg var da jeg våknet for 3 timer siden av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg våknet og fant ut at jeg ikke hadde noe å ta meg til klokken syv om morgenen så jeg lå i senga og hørte på en spilleliste med Queen, Slade og Metallicas "S&M" i to timer. Hjelper det å ringe og mase på NAV? Om man først kommer gjennom til dem, altså. Erfaringen min tilsier at det gjør det ikke, men kanskje noen andre her har andre erfaringer med dem? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Dobbeltposting er ikke lov, Datasmurf. 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg våknet og fant ut at jeg ikke hadde noe å ta meg til klokken syv om morgenen så jeg lå i senga og hørte på en spilleliste med Queen, Slade og Metallicas "S&M" i to timer. Hjelper det å ringe og mase på NAV? Om man først kommer gjennom til dem, altså. Erfaringen min tilsier at det gjør det ikke, men kanskje noen andre her har andre erfaringer med dem? Jepp, det hjelper. Også viser det at du engasjerer deg, ikke bare sitter og venter. Det setter de pris på. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Har noen lyst å spandere 25 kroner på meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Dobbeltposting er ikke lov, Datasmurf. Hva er du baler med, din humlepung? Jepp, det hjelper. Også viser det at du engasjerer deg, ikke bare sitter og venter. Det setter de pris på. Hmm, vel, jeg har ikke noe annet å ta meg til, og i går klarte jeg å ringe forsikringsselskapet mitt, så hvorfor ikke ta en telefon til NAV også ... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Så visst feil. Så ikke avataren, leste bare innholdet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Har noen lyst å spandere 25 kroner på meg? Okei Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Har noen lyst å spandere 25 kroner på meg? Okei Ditt mobilnummer. Så får du en kode du sender til meg igjen. Så har du hjulpet meg med en finn-annonse. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Ditt mobilnummer. Så får du en kode du sender til meg igjen. Så har du hjulpet meg med en finn-annonse. Det blir nok litt verre, kunne fint ha overført 25 kroner via nettbank/paypal. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Så visst feil. Så ikke avataren, leste bare innholdet. Hardy harr harr. Lenke til kommentar
Porcela1n Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det finnes virkelig ingenting bedre enn det å stå opp klokka 07.30, så på skolen å finne ut at du ikke har undervisning før klokka 13.00. Been there, done that. Du kan iallefall tilbringe tid med oss! Sorry, jeg gikk å la meg igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Da har jeg ryddet og støvsugd vinduskarmene mine, byttet på senga, støvsugd bak senga og sofaen og alle lister jeg kom over, under alle hyllene, tørket støv av PC-en, høyttalerene og subbene (og alt annet jeg kom over som hadde støv på seg), støvsugd pulten og lufta skikkelig ut. Jeg aner ikke hva som kom over meg. Husmora må ha kakka slasken i huet og bundet ham og slengt ham i et kott eller noe. Det er ikke ryddig her, bare rent og frisk luft. Samt at jeg har mye bedre plass. Nå skal jeg kvitte meg med sofaen, kjøpe meg et bord, to lenestoler og enda en bokhylle. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Neste uke fyller kafeen femten år. Vi skal feire med kake og gratis kaffe over en lav sko (og billig kaffe for de som foretrekker det). En del av meg gleder seg son et barn fordi hurra, feiring! En annen del er litt sånn "aaaah, aeropress til Alle i stedet for traktekaffe? Død!". Så, om du befinner deg på Jessheim, i Kristiansund, Trondheim eller Bergen er det gratis bløtkake på mandag. førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Da har jeg ryddet og støvsugd vinduskarmene mine, byttet på senga, støvsugd bak senga og sofaen og alle lister jeg kom over, under alle hyllene, tørket støv av PC-en, høyttalerene og subbene (og alt annet jeg kom over som hadde støv på seg), støvsugd pulten og lufta skikkelig ut. Jeg aner ikke hva som kom over meg. Husmora må ha kakka slasken i huet og bundet ham og slengt ham i et kott eller noe. Det er ikke ryddig her, bare rent og frisk luft. Samt at jeg har mye bedre plass. Nå skal jeg kvitte meg med sofaen, kjøpe meg et bord, to lenestoler og enda en bokhylle. Haha! Godt å høre at det er flere som plutselig får husmor-kick helt uten videre. Har en tendens til det selv! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Neste uke fyller kafeen femten år. Vi skal feire med kake og gratis kaffe over en lav sko (og billig kaffe for de som foretrekker det). En del av meg gleder seg son et barn fordi hurra, feiring! En annen del er litt sånn "aaaah, aeropress til Alle i stedet for traktekaffe? Død!". Så, om du befinner deg på Jessheim, i Kristiansund, Trondheim eller Bergen er det gratis bløtkake på mandag. førstemann til mølla. Når, og ikke minst hvor, åpnes det i Bergen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Neste uke fyller kafeen femten år. Vi skal feire med kake og gratis kaffe over en lav sko (og billig kaffe for de som foretrekker det). En del av meg gleder seg son et barn fordi hurra, feiring! En annen del er litt sånn "aaaah, aeropress til Alle i stedet for traktekaffe? Død!". Så, om du befinner deg på Jessheim, i Kristiansund, Trondheim eller Bergen er det gratis bløtkake på mandag. førstemann til mølla. Når, og ikke minst hvor, åpnes det i Bergen? Dromedar kaffebar i gågata. Åpningstider 0730-1800. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg