Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2stk i7 2600k

Ene på 4,7 Ghz, og den andre på 4.6, om du er interressert i klokk.

Har en i7 870 liggende å slenge, men har ikke psu og ram til hovedkortet :cry:

Klokk er dealbreaker for meg :(

(er det ikke en eller annen cpu med klokk-garanti?)

Tenker jeg skal skrape sammen noen deler over internett til en server.

Fuck it, får kjøpe nytt.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Om cpuen skulle ryke kan ikke produsenten finne det ut slik jeg har forstått det, selv sier jeg ikke nei takk til ekstra ytelse.

Om du tenker på cpu med klokk garanti så har intel lansert eller skal lansere en cpu som man kan klokke uten noen begrensninger på strømforbruk og ingen "auto shutdown" ved en viss temperatur som dagens prosessorer.

Du kan tråle gjennom ebay og bruktmarkedet på diskusjon, du finner endel stuff der også.

haha lyc, ser at du vrei meg om til å se at jeg faktisk ikke trenger imøcen :tease:

God natt ja :)

Endret av LithitiumS
Lenke til kommentar

Nah, kjøper helt nytt. Orker ikke eventuelle feil :)

Hvis ikke jeg får et knalltilbud, HINT LZM

Haha, ei på Facebook som trodde jeg hadde lagt ut bilde av troppen min. Skal nevnes at jeg og "Tormod" er militært personell, og hun trodde "troppen" var min faktiske tropp, ikke fotballlags-troppen som jeg beskrev i bildetittelen.

Hun kan du lure til sengs.

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke nevne noe pris eller slik enda, liker å ha slike ting klare før jeg går ut med en eventuell pris vet du :)

Skulle gjerne mekket sammen noen 2U caser og et rackskap selv for å dytte maskinene ut i garasjen, selv om varmen funker greit til å varme opp området rundt datamaskinene/folderne.

Lenke til kommentar

Man kan aldri være sikker. Heldigvis har jeg ikke trust-issues, noe det virker som du har. Stoler selvfølgelig på henne, og det har hun bevist grundig flere ganger. Gjensidig tillit er en fin ting, min gode venn.

Uansett, logget av pcen for å hoppe til køys, men endte opp her igjen med mobilen... Sånn er det.

God natt folkens :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hunder? Tar du meg for å være en hund?

Hva ellers skulle du ha vært? Pussy/katt ?

#denfølelsen når du får 10 stk til å forlate et rom på tinychat, fordi man har fått seg mic :ph34r:

Masse kule effekter der.

Kan lage fetere sanger enn de fleste artister nå til dags.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...