LithitiumS Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Laptopen kjøpte jeg med tanke på Skole for noen år tilbake, så den brukes vel fast nå. De stasjonære står og folder hele tiden, så om jeg tenker meg om trenger jeg ikke noe hi tech i grunn. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) 2stk i7 2600k Ene på 4,7 Ghz, og den andre på 4.6, om du er interressert i klokk. Har en i7 870 liggende å slenge, men har ikke psu og ram til hovedkortet Klokk er dealbreaker for meg (er det ikke en eller annen cpu med klokk-garanti?) Tenker jeg skal skrape sammen noen deler over internett til en server. Fuck it, får kjøpe nytt. Endret 14. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Laptopen kjøpte jeg med tanke på Skole for noen år tilbake, så den brukes vel fast nå. De stasjonære står og folder hele tiden, så om jeg tenker meg om trenger jeg ikke noe hi tech i grunn. Der sparte du de 20.000,- <-- sleep Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Om cpuen skulle ryke kan ikke produsenten finne det ut slik jeg har forstått det, selv sier jeg ikke nei takk til ekstra ytelse. Om du tenker på cpu med klokk garanti så har intel lansert eller skal lansere en cpu som man kan klokke uten noen begrensninger på strømforbruk og ingen "auto shutdown" ved en viss temperatur som dagens prosessorer. Du kan tråle gjennom ebay og bruktmarkedet på diskusjon, du finner endel stuff der også. haha lyc, ser at du vrei meg om til å se at jeg faktisk ikke trenger imøcen God natt ja Endret 14. mars 2012 av LithitiumS Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Haha, ei på Facebook som trodde jeg hadde lagt ut bilde av troppen min. Skal nevnes at jeg og "Tormod" er militært personell, og hun trodde "troppen" var min faktiske tropp, ikke fotballlags-troppen som jeg beskrev i bildetittelen. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Nah, kjøper helt nytt. Orker ikke eventuelle feil Hvis ikke jeg får et knalltilbud, HINT LZM Haha, ei på Facebook som trodde jeg hadde lagt ut bilde av troppen min. Skal nevnes at jeg og "Tormod" er militært personell, og hun trodde "troppen" var min faktiske tropp, ikke fotballlags-troppen som jeg beskrev i bildetittelen. Hun kan du lure til sengs. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg vil ikke nevne noe pris eller slik enda, liker å ha slike ting klare før jeg går ut med en eventuell pris vet du Skulle gjerne mekket sammen noen 2U caser og et rackskap selv for å dytte maskinene ut i garasjen, selv om varmen funker greit til å varme opp området rundt datamaskinene/folderne. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg skal ikke folde, eller mine etter bitcoins, hehe. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Bitcoins, I see. Jeg gjetter du allerede har vært der men på deep-web finner du silk road som faktisk selger sukker, og urter. Med bitcoins... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hun kan du lure til sengs. Jeg er trofast til min kjæreste. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Det varmer. Takk kjære. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Bitcoins, I see. Jeg gjetter du allerede har vært der men på deep-web finner du silk road som faktisk selger sukker, og urter. Med bitcoins... Selfølgelig. Jeg er trofast til min kjæreste. Fool. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Fool. Meh. Har prøvd singellivet, og var ikke akkurat min ting. Er mer en kjæresteperson, tror jeg. Men men - er jo tross alt bare 19, kommer til å finne på mye rart fremover. Kommer ikke til å ha kjæreste for alltid! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Er du sikker på at hun er lojal mot deg? Eneste måten jeg kunne stolt på noen, er hvis de hadde vært låst inn i kjelleren min. Eller jeg hadde stalket dfem 24/7 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Man kan aldri være sikker. Heldigvis har jeg ikke trust-issues, noe det virker som du har. Stoler selvfølgelig på henne, og det har hun bevist grundig flere ganger. Gjensidig tillit er en fin ting, min gode venn. Uansett, logget av pcen for å hoppe til køys, men endte opp her igjen med mobilen... Sånn er det. God natt folkens 1 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Hunder? Tar du meg for å være en hund? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Hunder? Tar du meg for å være en hund? Hva ellers skulle du ha vært? Pussy/katt ? #denfølelsen når du får 10 stk til å forlate et rom på tinychat, fordi man har fått seg mic Masse kule effekter der. Kan lage fetere sanger enn de fleste artister nå til dags. Endret 14. mars 2012 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Dvs random skriking og noen babylyder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg